Mä haluan museoauton! Taidanpa ostaa ton MOSSEN! Mitä sä haluaisit? Kyllä mulle vanha Kuplafolkkarikin kävisi, Austin tai FordFiesta1982.
Mä haluan museoauton! Taidanpa ostaa ton MOSSEN! Mitä sä haluaisit? Kyllä mulle vanha Kuplafolkkarikin kävisi, Austin tai FordFiesta1982. Maalauttaisin kananpojankeltaiseksi. Mistä mulle auto, joka on turvallinen ja toimii eikä mikään tappoväline. Kukaan ei enää takaa että autot eivät olisi tappoaseita. En kyllä aio ajella näitä nykypäivän stradoja laisinkaan, mutta auton haluan.
Oletteko kuulleet sellaisesta yli 100 vuotta vanhasta autosta kuin Delux, joka nyt on jotain pelkkiä patjoja? Löysin kerran jonkun sen merkkisen bussin jostain Venäjältä. Jos nyt googlettaa kuvahakua niin tulee jotain AIVAN KAMALAA TAVARAA!!!??? Voisko itse rakentaa uuden museoauton jostain valmissetistä? Olisi kiva harrastus. Kuka aloittaa meille tämmöisen bisneksen???!!!
https://www.nettiauto.com/pikalinkit/museoautot?sortCol=&ord=&cat=museo…
Kommentit (2)
Ottaisin yhden Mercedes Benz w31 auton, kiitos.
Uusi museoauto valmissetistä ? En ole koskaan kuullut tämmöitä ajatusta ja se ei ole museoauto, se on uusi uuden auton verolla. Museoauto on vähintään 30 v. ikäinen museorekisteröity auto. Vanha auto ei automaattisesti ole museoauto -> museorekisteröinti.