Millaisessa asussa nukuit viime yönä, vai nukuitko asutta?
Mulla oli jalassa bamutrikoosta valmistetut pitkät kalsarit ja villasukat.
Kommentit (33)
Flanellihousut ja t-paita. Villasukat on myös jalassa, mutta potkin ne melko pian pois. Jos nukahdan villasukat jalassa, potkin ne unissani pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuin pukeutuneena pilkkihaalariin.
Mieheni lähti illalla autotalliin, aikoi ottaa muutaman rommipaukun autoa korjatessaan. Kävin katsomassa sitä ennen kuin menin nukkumaan. Siellä se pienessä sievässä laitteli pakoputkea. Aikoi tulla kohta sänkyyn.
Nukahdin odottaessani. Heräsin aamulla ja katsoin, mies ei ole vieressä. Lähdin huolissani autotalliin. Siellä se nukkui auton vieressä lattialla. Oli vetänyt pilkkihaalarit päälleen... No, kävin keittämässä kahvit ja sitten menin hellästi herättämään. Kyllä se tämäkin sunnuntai tästä lähtee käyntiin...
Morjesta emäntä! Hauska, että täälläkin kohdataan. Et tainnut tiedää, että harrastan Vauva-palstaa.
Alasti nukun aina. Mies nukkuu aina paita päällä ja alushousut jalassa. Tykkää tosin kun itse olen alasti, on kuulemma kiva kun on ihopinta-alaa vapaana mihin vain käden laittaa ja hänen on helpompi silitellä unille.
Alushousut oli jalassa. Yleensä nukun alasti.
Vierailija kirjoitti:
Chanel N5
En mä kehtais tunnustaa haisevani noin pahalle.
Terveyssyistä ihmisen kuuluu nukkua alasti. Sukuelimet hengittää,pysyy tasapaino ja tutkimusten mukaan ihminen nukkuu syvällisemmin alastomana.
Nanson puuvillapaita ja pyöräilysortsit
Kahdet housut, kahdet sukat, kaksi pitkää yöpaitaa ja paituli. Aamuyöstä vielä fleecetakki :D Oon tässä ollut kipeenä ja joka yö kaamea kurkkukipu :(
Aina alasti