Millaisessa asussa nukuit viime yönä, vai nukuitko asutta?
Mulla oli jalassa bamutrikoosta valmistetut pitkät kalsarit ja villasukat.
Kommentit (33)
80-luvun alusta alkaen olen nukkunut alasti. En siedä minkäänlaista yöasua nukkuessani.
Heh, nukahdin sohvalle illalla telkun ääreen. Siitä raahauduin makkariin mutta ilmeisesti olin niin väsynyt, että olin vain kaatunut sänkyyni, siitä heräsin arkikotivaatteet päällä tunti sitten.
Jättikokoinen paituli.
Paituli on sanana karmea, mutta minkäs mahtaa, kun se nimi on annettu.
Nukumme alasti, yhteen kietoutuneena.
Collegepaita, pyjamahousut ja villasukat. Olisi voinut olla enemmänkin
T-paita ja sukat. Veitikan pitää olla vapaana nousemaan ja laskemaan oman halunsa mukaan.
Villasukat jalassa, muuten nakkena.
Nukuin pukeutuneena pilkkihaalariin.
Vierailija kirjoitti:
Nakuttiko se Nakke yöllä?
Alasti, mutta siveysvyö oli paikallaan. Lähetin siitä selfien mun masterille ennen nukkumaanmenoa ja herättyäni.
Meillä ei tulla vuoteeseen muutakuin alasti.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin pukeutuneena pilkkihaalariin.
Mieheni lähti illalla autotalliin, aikoi ottaa muutaman rommipaukun autoa korjatessaan. Kävin katsomassa sitä ennen kuin menin nukkumaan. Siellä se pienessä sievässä laitteli pakoputkea. Aikoi tulla kohta sänkyyn.
Nukahdin odottaessani. Heräsin aamulla ja katsoin, mies ei ole vieressä. Lähdin huolissani autotalliin. Siellä se nukkui auton vieressä lattialla. Oli vetänyt pilkkihaalarit päälleen... No, kävin keittämässä kahvit ja sitten menin hellästi herättämään. Kyllä se tämäkin sunnuntai tästä lähtee käyntiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakuttiko se Nakke yöllä?
Ei, mutta heti herättyä!
Melkein koko arkisisävaatetus. En jaksanutkaan enää lähteä baariin jatkoilemaan, sääli.