Miksi kaupan kassat ovat niin nyrpeitä?
Kommentit (39)
Musta he ovat aivan ihania. Olen se vanha täti, joka tulen ostamaan kaljaa ja jotain tyhmää heitän aina, ja vastaus on aina mitä ihanin. Kiitos teille ihanat kaupan kassat. Ootte ihan super duper maailman mahtavimpia.
Asiakkaat on hanurista ja tentit painaa päälle (valtaosa kassatyöntekijöistä on opiskelijoita)
Niinno eiköhän tuokin homma ala väsyttämään kun on jo pitkä vuoro takana. Lisäksi voi olla vaikka vessahätä jota on jo pitkään pidätellyt jne. joten ymmärrän kyllä että joskus voi näyttää vähän nyrpeältäkin. Ei se kauppareissu aina itsellekään ole niin riemukas tapahtuma.
Onhan ne.
Mutta jos itse istuisin 8 tuntia päivässä sanoen hei-xxx euroa-kiitos-hyvää päivänjatkoa, niin nyrpeä ilme olisi vielä pientä.
Minusta ne on kivoja. Vaihdetaan välillä kuulumisia ihan elämästä muuten vaan tai heitetään jotain hervotonta läppää.
Onko olemassa jotain "Koodia" jolla asiakas voisi ilmaista kassalle ettei minun kanssa tarvitse noudattaa annettuja ohjeita esim. bonuskortin kyselemisen, oheismyynnin tai hyvänpäivänjatkon toivotuksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mein lähikaupoissa mukavat hymyilevät myyjät, aina tervehtivät.
Se tervehdys ei ole aito, vaan epäilevät sinua myymälävarkaaksi.
Pieni palkka, epämääräiset työvuorot, kuselle ei pääse, syömään ei pääse, jalat kramppaa, hektisyys -nakkipaketit pyörii silmissä ja välistä joku ostaa mutisevalla äänellä jonkun sekon veikkauspelin ja epämääräisiä nikotiinipusseja.
Mä kestin tätä hullunmyllyä vain sen koulutusvuoron verran.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska 99% asiakkaista vmäisiä
Ei varmaan kannattaisi mennä asiakaspalvelualalle.
No kun huono palkka,riisto työvoimaa.Koska Satonen lähtee etsimään myyjät,siivoojat..Ostovoima nolla samaan aikaan suomessa.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mulla tuli kassan kanssa riita niin en viitti mennä sinne kauppaan enää :(
Meidän lähikaupan kassahenkilö oli yhtäkkiä Prismassa kassalla, ja sitten taas lähikaupassa kassalla. Eli ei ole ne kassahenkilöt sidoksissa tiettyyn vähittäiskaupan toimipisteeseen, vaan heitä kierrätetään milloin mitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska 99% asiakkaista vmäisiä
Ei varmaan kannattaisi mennä asiakaspalvelualalle.
Sitä on Mentävä Töihin sinne minne pääsee. Ihan koulutuksesta riippumatta. Nytkin massatyöttömyyden aikaan sitä huudetaan ja yks ala minne tyrkytetään, on kaupan ala.
Vierailija kirjoitti:
Woke-akat vauhdissa.
Mene töihin persu.
Kai se v*ttaa, kun eilen oli töissä Hankasalmella, ja tänään piti ajaa Keuruulle. Ja työnantaja ei maksa työmatkoista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S marketeissa nyrpeämpiä k kaupoissa mukavampia.
En ole huomannut. Käyn tossa Triplan Prismasta ja tosi mukavia ovat. Ehkä se on se kun on itse tapana moikata iloisesti ja kiittää kohteliaasti eikä muuten lässyttää liikoja- aina ovat neutraaleita, jopa ystävällisiä. Toimii myös k:ssa ja jopa liiterissä.
Itse olen huomannut tämän pienemmissä kaupoissa. Isot marketit ovat melko samanlaisia oli kumpi vain.
Vierailija kirjoitti:
S marketeissa nyrpeämpiä k kaupoissa mukavampia.
Kirkkonummella toisin päin
Hanki niille potkut niin kyllä ne nöyrtyvät.