Työkaverin käytös?
Hän on "jokaisen kaveri", lässyttää ja mielistelee jokaista. Kietoo verkkoonsa ihmisiä kehumalla heitä tai keksimällä jonkun vitsin tai hauskan jutun, jota toistaa kyllästymiseen asti. Esimerkiksi eräs työkaveri on jäämässä eläkkeelle tänä vuonna niin hän aina yhteisissä palavereissa "hauskuuttaa" meitä muita sillä "että ethän sinä jää eläkkeelle Maija kun on sitä ja tätä vielä tekemättä.. Hahhah".. en ees ymmärrä mikä siinä on hauskaa. Tai joltakin miespuoliselta työkaverilta kyselee aina että "Mites rakkausrintamalla Markku?" Ihanaa ihanaa ihanaa en kestä onks sulla joku, ihanaa!!! Kenelle mitäkin juttua. Mua toi on alkanut jo kyllästyttää kun näen hänen toimintaansa. Mutta minun kohdalla hän toimii vähän kuin vitsin kautta ivaten. "mä otan nyt Minnankin tähän linjoille kun se on niin tarkka eikä tee virheitä ja se tietää ku sillä on aivot, hahhah, mä en ite kuitenkaan tajuu hahhah". Tai sanoo jollekin työkaverille kädet kasvoja peittäen ja sormien raosta kurkkien et "en kerenny Minnan loman aikana tekee yhtä sen työtä mikä piti", ihan kuin olisin joku v.. mäinen ja pelottava muija kun kurkistelee sieltä sormien läpi takaa. Miks pitää yrittää sit tehdä muille tommonen vaikutus et oisin. Tää ärsyttää etenkin kun se alkaa vetää tota roolia uusien työntekijöiden kanssa ketkä ei tunne mua. Ärsyttävää!! Ja voin sanoo et joo, oon tunnollinen työntekijä mut en virheetön, samoin hän. Lisäksi en ikinä moiti ketään mistään työjutuista tai ole ilkee tai mitään. En tiedä mistä tuo käytös kumpuaa mut alkaa kohta hermo mennä. Kunnon pellekerho josta on aitous kaukana. Lässynlää.
Kommentit (6)
Keksi valmiiksi jokin tykky sutkaus, jonka voit aina sanoa, kun tuo lässyttää, jolla saat kaverin hiljaiseksi. Eikä pysty kommentoimaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Keksi valmiiksi jokin tykky sutkaus, jonka voit aina sanoa, kun tuo lässyttää, jolla saat kaverin hiljaiseksi. Eikä pysty kommentoimaan vastaan.
Ideoita otetaan vastaan!! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idea: Sano sille tarvittaessa "Heitäppä voltti!" Ei tarvi muuta. Se joko tajuaa ja lopettaa tuon perseilyn, tai se ei tajua mutta jää suu auki vahtaamaan, sanattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idea: Sano sille tarvittaessa "Heitäppä voltti!" Ei tarvi muuta. Se joko tajuaa ja lopettaa tuon perseilyn, tai se ei tajua mutta jää suu auki vahtaamaan, sanattomana.
Tota se ei ainakaan osais odottaa! 😂
Moi Minna. Mitäs mimmi?