MITÄ TEKISITTE JOS TULISITTE RASKAAKS YHEN YÖN JUTUSTA?
Kommentit (28)
Nuorempana päätös olisi ollut vaikeampi, nyt kun on ammatti ja työ kunnossa ja kiva koti, voisin lapsen pitääkin. Tietty etsisin sen miehen käsiini ja yrittäisin saada siitä suhteen aikaiseksi. Ja antaisin hänellekin tilaa miettiä ja antaisin sanoa mielipiteensä ja halunsa asian suhteen. Jos vaatisi aborttia, en suostuisi jos en itsekin sitä haluaisi.
Saman kuin teen kaikissa muissakin raskauksissani. Abortin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana päätös olisi ollut vaikeampi, nyt kun on ammatti ja työ kunnossa ja kiva koti, voisin lapsen pitääkin. Tietty etsisin sen miehen käsiini ja yrittäisin saada siitä suhteen aikaiseksi. Ja antaisin hänellekin tilaa miettiä ja antaisin sanoa mielipiteensä ja halunsa asian suhteen. Jos vaatisi aborttia, en suostuisi jos en itsekin sitä haluaisi.
Eihän lapsen teko asiassa pidä miehen mielipiteitä kuunnella. Niin harvoin mies on samaa mieltä kuin nainen että pidetäänko se lapsi vai ei. Ainoa miehen oikeus on että päättää harrastaako seksiä vai ei muuten kaikki pitää olla yksin naisen päätös. Mies menettää kaikki oikeutensa siinä vaiheessa kun haluaa seksia mutta ei halua huolehtia ehkäisystä ja näin luovuttaa päätösvallan yksin naiselle. Eikä sillä ole merkitystä vaikka nainen valehtelisi ehkäisyn käytöstä kun se on lopulta miehen vastuulla kun nainen saa tehdä niin kuin naine haluaa
Olen aina halunnut perheen mutta kohta tulee ikä vastaan, enkä ole löytänyt sopivaa kumppania jonka kanssa perheen perustaisin. Silloin harvoin kun on yhden yön juttu, huolehdin tietenkin ehkäisystä, mutta jos siitä huolimatta raskaus alkaisi niin kyllä mä pitäisin sen lapsen.
Lyhyissä suhteissa otan vain suihin ja peppuun. En ota riskiä raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli haluttu lopputulos. Halusin lapsen ja mieheltä elarit mutta en halunnut miestä. Olen nyt kolme vuotta joutunut keksimään keinoja miten saa estettyä miestä näkemästä lastani kun en halua että mies on mitenkään osallinen lapseni elämään. Onneksi asiaan liittyvät viranomaiset on naisia jotka tukee toisia naisia välittämättä miehen oikeuksista niin minun halu toteutuu aina
Olet i d i o o t t i
Minua ei kiinnosta teidän miesten mielipiteet kun minä tiedän parhaiten mikä on hyväksi minun lapselle ja minun mielestä se ei ole hyväksi että lapsen isä on osallistuu lapseni elämään. Eihän mies ole kuin siittäjä ja siittä ei haeta muuta kuin tuloja ja palveluita mutta minä en palveluita tarvitse niin en halua olla miehen kanssa tekemisissä
Älä yritä, Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Saman kuin teen kaikissa muissakin raskauksissani. Abortin.
Kovin on paljon tässäkin maassa Kainin seuraajia, no kohta suomalaisuus on vain joku hämärä muisto historiassa jos sitäkään.
Pitäisin lapsen. Mulla ei ole kohdunpoiston jälkeen kovin suurta mahdollisuutta tulla raskaaksi, niin olisihan se ihmesikiäminen, ja lapsi olisi seuraava Jeesus.