Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selostan oireeni, niin veikatkaa mikä mulla on?

Vierailija
11.01.2025 |

Ennen joulua tuli kova alaselän kipu, sellainen noidannuolimainen. Venyttelyistä ja pienestä liikunnasta sain siihen apua ja se vähän laantuikin. Joulun jälkeen alkoi alavatsakipu. Se tuntui aluksi keskellä vatsaa, välillä ei ollenkaan, välillä kävellessä ja välillä pissatessa.

Nyt selkäkipu on pelkästään alaoikealla ja kipua pakaran yläosassa sekä kyljessä. Myös alavatsan kipu on nyt ympärivuorokautista oikealla. Ei pahoinvointia, ei kuumetta. CRP 5 ja virtsatieinfektio poissuljettu. Pissa/kakka normaalia ja normaalisti. Kipu on pistävää, mutta ei sietämätöntä

Googlettelin ja sain erinäisiä vastauksia. Syöpäjuttuja en uskaltanut edes avata. 

Päälimmäisinä vaihtoehtoina pidän munasarjakystaa tai PSOAS-oireyhtymää

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus ja huono kunto, huonot elintavat.

Vierailija
22/24 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulotauti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet voivat liittyä moneen mutta veikkaan sappikivitauti. Itsellä oli samanlaista oireilua ja kävin päivystyksessäkin kahdesti mutta lähetettiin kotiin, kun ei mussa muka mitään vikaa ollut. Olin muun syyn vuoksi vatsan alueen ultrassa, jossa lääkäri samalla otti itse puheeksi sappikivet, jotka ultrassa näkyivät. Pääsin kiitos tämän leikkausjonoon ja vuosi sitten pääsin eroon koko sappirakosta.

Muita veikkauksia vaikka fibromyalgia tai pcos.

Vierailija
24/24 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lorvikatarri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme