Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paska korona jyllää taas!

Vierailija
24.03.2023 |

Ollaan koko perhe ja tutut kipeänä. Korkeaa kuumetta, yskimistä, oksentamista ja kurkku kipeänä. Aina vain uusi kierros alkaa kun edellisestä on päästy eroon. Vatun vattu!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä on kun vie kunnon ihan alas ja sitten on alttiina kaikille muillekin pöpöille.

Vierailija
2/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut vieläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huomannut että kun lapset ja ja aikuiset alkoivat enemmän liikkua ja matkustella niin kierre alkoi. ap

Vierailija
4/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa koko perhe sairastui ja tarttui vielä iäkkääseen isäänikin, vaikka yritettiin kontakteja välttää. Aika helposti tarttuu ja raju tauti. Mies ja poika ovat olleet viikon pois töistä.

Vierailija
5/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tartunta jo viidettä kertaa 2020 alkaen. Tällä kertaa on ripulia ja aivosumua.

Vierailija
6/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei myöskään ole ollut. Aina olen testit tehnyt joko labrassa (Ruotsissa niitä on saatavilla) tai kotona kotitestillä. Ei ole kertaakaan tullut positiivista, vaikka olen ollut koronassa olevien lähellä ja samassa tilassa.

Koronapiikit taas oli maanpäällisiä helvettejä. Olin todella kipeä niistä pari viikkoa.

Vierailija
7/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei myöskään ole ollut. Aina olen testit tehnyt joko labrassa (Ruotsissa niitä on saatavilla) tai kotona kotitestillä. Ei ole kertaakaan tullut positiivista, vaikka olen ollut koronassa olevien lähellä ja samassa tilassa.

Koronapiikit taas oli maanpäällisiä helvettejä. Olin todella kipeä niistä pari viikkoa.

No ne rokotukset pn sulla sitten tehonneet oikein kunnolla.

Vierailija
8/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään eroja että onko rokotettuja vaiko ei. Yhtä lailla sairastellaan ja oireet kovia.

Vierailija
9/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän jyllää!!! pakahtukaa onnesta!!!!! Ihanaa kun sataa lunta!!! ihanaa!!!

Vierailija
10/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kotitestit on yhtä hölynpölyä, ikinä en ole saanut positiivista silloinkaan kun labranöyte ollut pos. Ja olen ollut töissä koronatestaajana joten en ainakaan liian varovasti ole omaa nenää hipsutellut. Yhdellä perheenjäsenellä vain onnistui positiivinen testi vaikka oltiin kaikki oireisia. Et ne kotitestit on vähän turhia imo, ei kyllä kerro oletko sairastanut koronan.

Vierailija
11/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän jyllää!!! pakahtukaa onnesta!!!!! Ihanaa kun sataa lunta!!! ihanaa!!!

Paskiainen. Jotkut tulee tosta oikeesti kipeiksi, itselläkin neurologiset oireet jatkuneet kohta puoli vuotta vaik työkuntoinen olenkin.

Vierailija
12/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekalla kierroksella sairastuin vain itse ja pääsin nenän tukkoisuudella. Nyt ollaan kaikki tosi kipeitä, ei taida rokotukset enää vaikuttaa.

Vierailija
13/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jyllää vai? Miksei Krista tee mitään?

Vierailija
14/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kotitestit on yhtä hölynpölyä, ikinä en ole saanut positiivista silloinkaan kun labranöyte ollut pos. Ja olen ollut töissä koronatestaajana joten en ainakaan liian varovasti ole omaa nenää hipsutellut. Yhdellä perheenjäsenellä vain onnistui positiivinen testi vaikka oltiin kaikki oireisia. Et ne kotitestit on vähän turhia imo, ei kyllä kerro oletko sairastanut koronan.

Kyllä ne on ainakin meillä näyttänyt oikein! Riippuu kyllä paljon siitä että missä vaiheessa tautia testi tehdään.

Vierailija
15/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se piikkien ottaminen ni ei jyllää

Vierailija
16/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat ja rokotukset. Pakahtukaa onneenne!

Vierailija
17/17 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ei eristetä Uuttamaata.