Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäonnen päivä- huoh!

Vierailija
28.02.2007 |

Ensin vauva valvotti koko yön (hampaita tulossa), sitten nukuin pommiin sovitusta tapaamisesta, vihastutin ystäväni, olin unohtanut maksaa yhden tärkeän laskun ja käyttänyt rahat ruokaan = kova riita miehen kanssa, vauva huitaisi sylissäni keittiön pöydällä olevaa astiaa (tippui laattalattialle ja halosi miljoonaksi sirpalleksi)... ja astuin kipeästi yhteen sirpaleista...ja tuolloin minä sanoin pahan sanan VITTU, joka kaksivuotiaamme on ilokseni toistanut koko illan.... Niin ja illalla viedessäni vanhinta poikaa harrastuksiin ajoin harhaan (uusi paikka)... Olisi pitänyt nukkua tämän päivän ohi. En ole aikoihin itkenyt niin paljon kuin tänään. Pieniähän nuo jutut on yksinään, mutta kun tuntuu, että joka asia tökkii, niin hermot menee.....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin joku paha karma vaan seurais koko päivän. Mutta ajattele, onneks tääkin päivä on noin puolen tunnin päästä virallisesti ohi!

Vierailija
2/3 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi itkee ehkä kerran vuodessa. Tai kahdessa. Pari sellaista säälittävää pakotettua nyyhkäisyä pääsee, kun yritän itkeä. Ei vaan tule! Tykkäisin itkeä, se varmaankin helpottaa. Kerran olen viimeisen viiden vuoden aikana itkenyt kunnolla, ja havaitsin selvää helpotusta sen jälkeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset ongelmat työssä, miehen kanssa hirvee tappelu, auto hajos, unohdin puhelimen kotiin ja meni tärkeä tapaaminen sivu suun. Melkein tuntematon pienen vauvan äiti veti herneen nenään aivan käsittämättömästä asiasta (onneksi nykyään ymmärrän että on poikkeustila nimeltä lapsivuodeaika), en löydä nettipankin tunnuksia että voisin maksaa laskut. En lahdu grammaakaan vaikka kuinka yritän jne. en käsitä että tämmöistä on. Ja päälle tietty normaalit sotkut, lasten kiljumiset sun muut.