Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia lähäriopinnoista te-koulurtuksena?

Vierailija
11.01.2025 |

Olen ollut nyt kuukauden työttömänä ja kiipeilee seinille. Olen keski-ikäinen ja näköjään häviän aina työhaastatteluissa nuoremmille. En ole koskaan ajatellut lähihoitajan työn olevan minulle sopiva, mutta olisihan se vaihtoehto kuitenkin jos en muutoin työelämään enää ikäni puolesta kelpaa. Taustakoulutusta on opisto-, ammattitutkinto- ja viimeisin AMK-tasoisena. Menetänkö ansiosidonnaisen jos lähden te-toimiston kurssille? Putoanko silloin toimeentulotuelle? Minkä tasoista koulutusta tämä työvoimakoulutus on lähihoitajille? Työllistyykö sen kautta, vai palkataan ensisijaisesti muulla tavalla lähihoitajakoulunsa suorittaneita? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jo olla ylitarjontaa sote-alalla kun työttömät + ulkomaalaiset paniikissa suorittaa niitä opintoja et sais töitä. Voithan sä kokeilla miten käy. 

Vierailija
2/3 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten alasta aidosti kiinnostuneet, eli hakijoita on paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa jo olla ylitarjontaa sote-alalla kun työttömät + ulkomaalaiset paniikissa suorittaa niitä opintoja et sais töitä. Voithan sä kokeilla miten käy. 

No mä oon työtön. Yritän vain kartoittaa eri mahdollisuuksia. Tämä lähihoitajaopiskelu voisi olla yksi, mutta mitäpä juuri että onko siinä mitään järkeä jos paikat annetaan ulkomaalaisille tai on ylitarjontaa jo muutenkin.