Mikä on parisuhteenne suurin ongelma?
Vaikka olisitte muutoin onnellisia yhdessä?
Meillä puolison rahankäyttö, joka aiheuttanut vaikeuksia perheen taloudelliseen tilanteeseen.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrew Tate :(
👩🏼Femcelhuora näkee taas ihailemaansa alfaurosta siellä missä se ei ole 🤣🤣🤣 Taasko perjantai yksin? 😆😆😆 Jaxuhaleja sinne 😘
Vituttaako, kun idolisi Tate saa niin paljon vihaa niskaan? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vaemo ei anna paukkureikää!
Vaemo? Avioliitto?
Olisinhan.
Vetänyt myös kesäkurpizaa hänelle anuxeen ynnä muuta... 😚
Vaimoni ei suostu avoimeeseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Etäsuhde, jossa ei ole mitään tulevaisuudensuunnitemia. Eli näin mennään elämän loppuun asti?
Aika on rajallinen nyt.
Hyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei suostu avoimeeseen suhteeseen.
Aviovaimo?
Meille pitäisi palkata valtakunnansovittelija, miehen kanssa aivan liian poikkeava linja jopa ihan päivänselvissä asioissa ja periksiantamattomuus uuvuttaa. Hankala sopia lähes kaikesta, kun ryhdyn toimeen, mies sabotoi ja sitten kostona päinvastoin. Mies ei voi sietää, että nainen on vahva ja osaa itse tehdä päätöksiä jopa koko talouden eteen, mies menee aina siitä mistä aita on matalin, en tee sitä töissä, enkä tee sitä kyllä muuallakaan. Selkärangaton mies on kauhistus !
Mulla mielenterveysongelmia (masennus) ja autismi. Mies taas ylikriittinen ja vaativa. Lisäksi seksuaalisesti emme ole kovin sopivia toisillemme. Yhteinen lapsi enää ainut yhdistävä tekijä.
Keskustelut muuttuvat ennen pitkää riidaksi, ikkunanäkymäkin alkaa näyttää erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mielenterveysongelmia (masennus) ja autismi. Mies taas ylikriittinen ja vaativa. Lisäksi seksuaalisesti emme ole kovin sopivia toisillemme. Yhteinen lapsi enää ainut yhdistävä tekijä.
Aikamoinen kombo. Tsemppiä <3
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni isot häpyhuulet. Ehdotin labiaplastiaan menemistä, muttei suostunut :(
Moikka, Takala!
Miehelläni on aivovamma ja paha alkoholiongelma.
Kommunikaatio oli varmasti suurin