Mistä se kertoo kun yli 50v. henkilö menettää täysin malttinsa yrittäessään asettaa peittoa aukottomaan pussilakanaan paikalleen?
Kommentit (60)
Andropaussi jos mies
Vaihdevuodet jos nainen
Silloin käyttäydytään kuin teinit taas kerran
Tyhmyyttä. Aukottomaanhan se ei mene
Masennus alkoi mulla noin ja olin 25-vuotias eli ei todellakaan ollut vaihdevuosia tai murrosikää.
Aukoton pussilakana? Kyllä mullakin menis.
Kamelin selkä katkesi. Eli ei ole lakanassa syy vaan on aivan loppu.
AP: Sinun kannattaa kysellä noista ongelmistasi lääkäriltä. Ei me olla täällä asiantuntijoita. Sinulla voi olla motorisia ongelmia.
Siis mikä on aukoton pussilakana?
Mitä ne aukot siinä auttaa? Ettekö osaa pitää kulmista kiinni ilman aukkoja?
Tyhmä vaimo mennyt ostaa sekundan pussilakanan. Kyllä mäkin rageisin.
No niin. Hormonit . Lääkäriltä saa testosteronia ja estrogeenia niin arki sujuu taas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne aukot siinä auttaa?
Siitä isosta aukosta laitetaan se peitto pussilakanan sisälle.
Taika usko myös jokaiseen asiaan on joku pelkouskonto . Eihän ennen tiedetty mitään hormoneista tai salmiakki lakritsi nostaa verenpainetta enemmän kuin kofeiini kahvit. Ihminen elää päivän kuukaudessa muuten kituu. Se tilipäivä ja tukipäivä. Sitten lasketaan taas 30 päivää senttejä. Saattaa se hermostuttaa.
Heitä pussilakanas roskiin kerta siinä ei ole peitolle aukkoa. Sitten mene ja pyydä mieheltäsi anteeksi ja mieti ensi viikko kuinka typerä olet ap.
Vierailija kirjoitti:
Aukoton pussilakana? Kyllä mullakin menis.
Keski-Euroopassa oli noita aukottomia bed and brekfast tyyppisissä paikoissa. Ensin tuli mietittyä, että miten hitossa se laitetaan. Mutta se laitetaan ihan samoin kuin rei'ällinen, mutta vain ilman reikää. :D
Hermot menee jo kaupan vihannespusseihin. Ne eivät aukea!!
No niin, kyllä viisikymppiselläkin voi olla rajua sängyssä, vaikka ei ihan samalla lailla kuin nuorena.
Aukoton pussi on minusta konsepti joka ansaitsee syvällisempääkin filosofista pohdintaa.
Onko niin että aukko itse asiassa on pussi, jos sen supistaa ydinolemukseensa?
Pitkälle edennyt burn out.