Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulusuklaista jäi kaamea suklaaholismi päälle

Vierailija
10.01.2025 |

Ei tehoa läskiksi haukkuminen tms. Odottelen vegekirjoja postista. Ostin uuden kesämekon jne. Mutta on taas vaikea katkaista. Olen holistiperheestä, eli jään koukkuun helposti. En päihteisiin, vaan suklaaseen. Mitähän vielä keksisi? Aiemmin oli helpompi lopettaa. Olen välillä vuosia, etten syö suklaata lainkaan.

Olen pelotellut itseäni lihomisella, sairastumisella jne. Ei mitään vaikutusta toistaiseksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jotain hapanta,se auttaa. Siis tyyliin sitruuna

Vierailija
2/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö pari suklaapatukkaa, se on nautiskelua.

Jos syö konvehtirasian tai ison suklaalevyn, se on tietoista itsetuhoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta konvehtirasiaa tuli vedettyä.

Paluu arkeen, pari patukkaa viikossa pahimpiin vieroitusoireisiin.

Vierailija
4/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. Maailma tuhoutuu ihan kohta, joten parasta nauttia täysillä se aika, minkä voi.

Vierailija
5/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syö pari suklaapatukkaa, se on nautiskelua.

Jos syö konvehtirasian tai ison suklaalevyn, se on tietoista itsetuhoa.

Meni 2-krs. rasia, kesti ehkä 5 min.

Vierailija
6/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta kuin "tahdonlujuus". Ei ole olemassa mitään palvelua, joka estäisi sinua ostamasta suklaata. Ei mitään "porttikieltoa" tai "tuote-estoa" alueen ruokakauppoihin, jonka itse voisi asettaa.

Jos tuntuu vaikealta käydä kaupassa noukkimatta jotain suklaata hyllystä, ehdotan, että ostat seuraavat viikot ostoksesi netistä (Wolt, jos pääkaupunkiseutu, S-ryhmän kotiinkuljetus jos muualla ja onhan noita muitakin). Veikkaan, että suklaiden poisjättäminen käy helpommin, jos ostokset valitsee netissä eikä kaupassa. 

En ole mikään ekspertti. Olen itse kaveri, joka osti kaupasta aina sipsejä ja suolapähkinöitä. Sitten aloin tilata ostokseni netistä ja koin että "huonojen ostosten" välttäminen kävi paljon helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi