Lidl lopettanut monen vegetuotteen myynnin
Eipä tarvitse ostaa niitä vegetuotteita enää Lidleistä, koska niiden myynti näyttää loppuneen.
Kummallista nykyaikana.
Onko muuten Suomessa kauppoja joissa ei myydä lihatuotteita ollenkaan? Sellainen olisi hyvä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegebuumi alkaa olemaan ohi eikä ne enää myy, joten eipä kaupoilla ole mielenkiintoa pitää niitä hyllyssä lojumassa.
Uutinen tänään:
"Kasvisten myynti nousi uusien ruokasuositusten myötä."
YLE
Irtokasvis ei ole sama kuin vegeruoka. Ne vihannekset on varmaankin samoilla paikoilla Lidlissä kuin ennenkin.
Eli sä et osaa itse valmistaa ruokaa? Surkee.
Ei tässä ollut kyse siitä, vaan kaupan vegeruoasta. En valmista sitä, vaikka kasviksia syönkin muun ruoan mukana. Olen sekasyöjä.
"Go woke and go broke"
Disneykin alkaa olemaan todella suurissa taloudellisissa ongelmissa kun hyppäsi woke kelkkaan mukaan kun järjestäen kaikki woke tuotanto floppaa. Disneyn tuottavimmat julkaisut on ollut deadpool ja muut vastaavat mitä ei ole pilattu ideologisella woke paskalla
Ei ole lopettanut vaan ovat poistaneet erilliset vegehyllyt
Wokefriikit eivät ostaneet kasvispaskaansa ja myynti loppuu. Ainoina ihmettelijöinä wokepellet itse.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ap ei huomaa niitä kun ei ole enää erikseen merkitty:
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/d19d3e99-667e-4197-900f-034…
Siksi ne jääkin ostamatta. Boikotoin Lidliä tästä lähin.
Vierailija kirjoitti:
Söin juuri ison kimpaleen mureaa ihanasti paahdettua luutonta grillikylkeä. Aaahh, miten hyvää. Tiedän kyllä terveysriskeistä, mutta en voinut vastustaa.
Mutta eihän se ole vegetuote. Tässä ketjussa keskustellaan vegetuotteista.
Etkö osaa tehdä edes falafelia? Kasviskeittoa? Kevätkääryleitä? Chili sin carnea? Soijamurekepihvejä? Vegelasagnea? Kasvispiirakkaa? Uuniperunaa täytteineen? Porkkalapasteijoita?
Mä teen kaiken itse ja on hyvää. Mikään valmismoska ei näille pärjää.
Jääpähän kaikki vegetuotteet ostamatta koska niitä niin pirun vaikeaa löytää, joka myymälässä ne ovat eri paikoissa.
Vierailija kirjoitti:
"Go woke and go broke"
Disneykin alkaa olemaan todella suurissa taloudellisissa ongelmissa kun hyppäsi woke kelkkaan mukaan kun järjestäen kaikki woke tuotanto floppaa. Disneyn tuottavimmat julkaisut on ollut deadpool ja muut vastaavat mitä ei ole pilattu ideologisella woke paskalla
On varmaan vaikeaa runkata pinseteillä etenkin pää perseessä.
Woke = olla asioista perillä, tiedostava, valveutunut. Juu, ihan hirveäähän se sulle olis jos aivosi äkkiä alkaisivat toimia.
Miten tuo luetun ymmärtäminen?
LIDL ei ole lopettanut vegatuotteiden myyntiä, vaan hyllykokeikeilu päättyi, jossa kaikki vegatuotteet oli yhdessä paikassa. Nyt on siirrytty entiseen malliin.
Nyt ne on siirretty muiden tuotteiden viereen, entisille paikoilleen, koska sekasyöjät vierastivat niiden paikkaa, jossa oli vain vegaanisia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa lihikset! Kohta ostatte ja syötte vahingossa vihiksen! Kuolema tulloo!
Vihishän onkin vanhaa taattua Portti-kamaa, Karjaportti vaan vaihtoi nimensä Hoviruoaksu. Samaa huttuversiota tuo sekä muutkin tuotteet ovat normaaleista tuotteista niin kuin Portinkin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Wokefriikit eivät ostaneet kasvispaskaansa ja myynti loppuu. Ainoina ihmettelijöinä wokepellet itse.
Eipä näköjään. Ne on siellä sun lihatuotteiden seassa, varo vaan.
En osaa hakea kasvistuotteitani itsenäisesti vaan tahdon että joku muu lajittelee kasviskamani yhteen laariin koska lihanpuute aiheuttaa kognitiivista haastetta elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lidlissä on aika laaja vege- ja vegaanituotteiden valikoima, päihittää osittain viereisen k-supermarketin.
Kaikista surkein valikoima ja nyt vielä pienempi, koska suuri osa on kadonnut eikä ole enää vege-hyllyäkään.
Höpö höpö. Vihannekset, hedelmät, säilykkeet ja kuivatuotteet (pavut, linssit, riisit, pastat jne.) ja mausteet oli siellä missä ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varokaa lihikset! Kohta ostatte ja syötte vahingossa vihiksen! Kuolema tulloo!
Vihishän onkin vanhaa taattua Portti-kamaa, Karjaportti vaan vaihtoi nimensä Hoviruoaksu. Samaa huttuversiota tuo sekä muutkin tuotteet ovat normaaleista tuotteista niin kuin Portinkin aikaan.
Sama suomeksi, ole hyvä. Huttu on puuroa.
MINÄ EN HALUA HAKEA VEGETUOTTEITA LIHOJEN KESKELTÄ, VOIN PAHOIN LIHAKIMPALEISTA, NE OVAT OLLEET JONKIN ELÄVÄN OLENNON OSIA, JONKUN ELÄVÄN OLENNON LAPSIA, ELÄVIÄ OLENTOJA.
VERISET LIHAPALAT SAAVAT MINUT VOIMAAN PAHOIN. JOS VEGETUOTTEET OVAT LIHAPALOJEN, ELI KUOLEMAN HYLLYJEN KESKELLÄ, NE JÄÄVÄT OSTAMATTA.
Vierailija kirjoitti:
Harmin paikka! Oli niin hyvä hinta-laatusuhde. Kyllä kasvisyöjänä harmittaa.
Olisit ostanut enemmän, tuotteita ei häviä ellei se johdu siitä että menekki on huonoa.
MIKSI VEGAANIT PAKOTETAAN ASIOIMAAN VERISTEN LIHAPALOJEN KESKELLÄ?
Tai sitten ap ei huomaa niitä kun ei ole enää erikseen merkitty:
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/d19d3e99-667e-4197-900f-034…