Naisten p karvat
Naiset hei. Älkää ajako niitä p karvoja posliiniksi juuri se on se mikä tekee naisesta naisen!
T: Mies joka nauttii karvavälistä
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä incelit ukot kuvittelee saavansa ritarimaisen tunteen kirjoittelustaan karvaisen pillun puolesta. Sitten, kun on oikeasti haistanut sen pissan tuoksun karvoista niin poslaria rupeaa oikeasti haluamaan.
Omalla n 60 pillun kokemuksella voin sanoa, että pitäkää tytöt huolta itsestänne ja pimppi karvattomana ainakin sieltä alaosasta, mihin kieltä haluatte.
Muka 60 pillun kokemus, eikä vieläkään tiedä, mistä naista nuollaan.
Klitoriksessa ei kasva karvoja.
Luulen tietäväni mihin kielen laitan ja on tytöt pitäneet ja vielä pyytäneet lisäkertoja, mutta siinä kielijuhlapaikan ympärillä olevat karvat on niitä hajunkeräjiä. Kusenhaju pysyy niissä ihan pesunkin jälkeen. Mutta ei hätää, on niitäkin jotka pitävät kusen hajusta. Minä en.
Ei tuo kusenhajusta jankuttaminen kerro kovinkaan hyvää naismaustasi.
Ja aivan varmasti luulet tietäväsi, sitä en epäile hetkeäkään.
Herra T: Mies joka nauttii karvavälistä, haluat siis omistaa jokaisen naisen ja siksi komennat heitä olla ajamatta p.karvojaan koska sinä tykkäät karvoista. Tohdin olla eri mieltä, en omista jokaista naista, joten olkoon heillä vapaus olla ajamatta tai sheivatkoon pimpulinsa, miten vain se heille passaa ja miellyttää. Itse arvostan naista joka sheivaa pimppinsä miellyttääkseen minua itsensä lisäksi, tämä siksi kun rakastan pimpin syömistä, se antaa minulle sellaisen intiimin, emotionaalisen nautinnon jota karvapöheikkö ei anna. Ehkä olen sitten vain itsekäs omaa nautintoa ajatteleva mies.
M70
Posliini ainoa kaunis ja seksikäs
Posliini on niin hemmetin TYLSÄ.
Niin mauttoman tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Posliini on niin hemmetin TYLSÄ.
Niin mauttoman tavallinen.
Kaikin mokomin, se on sun mielipide.
M70
Tottakai karvat pitää olla!
Niissä on myös se ihana maku. Seksinmaku
Ei pillussa ole karvoja ellei sitten mene kullin mukana sinne.
Milloin se olisi normaalia ilman karvoja? Ei milloinkaan! Karvat pitää olla
Vierailija kirjoitti:
Karvakolmio löytyy
Mieluummin kaikki pois?
Pilden yläpuolelle jätetty karvakolmio on kiva. Suihkun jälkeen tuoksuu kivasti nenään hyväntuoksuiselle saippualle, kuka mitäkin käyttääkään.
Hygienia tärkeää tässäkin, kusenhajuinenkin on koettu ja se touhu loppui ennenkuin ehdin edes kieltä päästää ulos suusta.
Ei niitä pidä ajaa vaan sokeroida.
Kielikliittorin tekeminen paljon helpompaa ilman karvoja, mutta mutta aika tylsä. Koska karvat on myös seksikkäät
Omalla vaimolla on kunnon puska ja hyvä niin. Vieraissa toivon aina posliinia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä incelit ukot kuvittelee saavansa ritarimaisen tunteen kirjoittelustaan karvaisen pillun puolesta. Sitten, kun on oikeasti haistanut sen pissan tuoksun karvoista niin poslaria rupeaa oikeasti haluamaan.
Omalla n 60 pillun kokemuksella voin sanoa, että pitäkää tytöt huolta itsestänne ja pimppi karvattomana ainakin sieltä alaosasta, mihin kieltä haluatte.
Miehet voisivat panostaa yleiseen hygieniaan; varmasti monella on siinä vielä parantamisen varaa.
Tämä on niin totta. Ennen pesin ennen suihinottoa, mutta kun niin moni nainen sitä kehui, niin aloin pesemään joka kerta vessakäynnin jälkeen. Ja sen jälkeen kädet saippualla.
Ööö, mielummin teen kuitenkin niin kuin itseäni ja miestäni miellyttää. Ap, sinun mieltymyksistäsi kannattaa puhua sille omalle kumppanillesi.