Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset vihellä parisuhdetta poikki, jos se ei ole sinua tyydyttävä?

Vierailija
10.01.2025 |

Minusta meidän melko tuoreessa suhteessamme ei ollut mitään vikaa eikä isoja ristiriitoja. Eikä kumppanikaan ole niitä vikoja ainakaan minun tietooni tuonut. Asumme kumpikin omassa kodissa ja olemme tavanneet silloin kun on ollut aikaa ja mahdollisuutta ja ollut ikävä toisen luo.

Nyt tuntuu, että kumppanini tunteet minua kohtaan ovat viilenneet, viestien ja yhteydenottojen sävy on muuttunut asiallisemmaksi ja niitä tulee aiempaa harvemmin. Minun tunteissani mikään ei ole muuttunut, mutta tuntuu että samaa ei voi sanoa kumppanistani. Kun kysyn, että onko jokin hätänä, niin ei kuulemma ole.

Inhottavaa roikkua löysässä hirressä. Pidetäänkö minua sen aikaa, kun Tinderistä löytyy parempi vai mistä tässä on kyse? Asiallisia kommentteja olisi kiva kuulla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut usein tuo sama tilanne. Varmaan se mies koko ajan etsii uutta naista ja ajattelee, että voi harrastaa sun kanssa seksiä aina joskus kunnes uusi tyttöystävä löytyy.

Vierailija
2/2 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet ap vain tee omia pessimistisiä tulkintojasi, kun tunnet epävarmuutta asiassa? Väsyneenä ja surumielisenä kaikki varjotkin tuppaavat joskus näyttämään möröiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi