Exäviha on naurettavaa ja säälittävää
Sinut on jätetty ihan syystä jos niin on tapahtunut, kanna vastuusi ja myönnä virheesi, jotta tulevaisuudessa et enää toista samoja
Kommentit (19)
Hah! Pskaa puhut, se olin minä joka jätin tuon vakavasti häiriintyneen akan!
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut pidemmän päälle samaan tulokseen.
Ainoa virheeni on ollut ryhtyä suhteisiin miesten kanssa ollenkaan. Enkä todellakaan aio tehdä sitä enää
Ei aikki erot ole samanlaisia. Ymmärrän jos esim. väkivaltaista eksää vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että psykoosissa luulee kaiken liittyvän itseen?
Oho-h, sinä siis tiedät kaikkien erosyyt, laita lotto vetämään, täysosuma odottaa (fukk)!
Vierailija kirjoitti:
Heh, minä taas jätin ketaleen jolla oli liian surkea miesvarustus ja ruma kuin perkele, nuorena näytti paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei aikki erot ole samanlaisia. Ymmärrän jos esim. väkivaltaista eksää vihaa.
Väkivalta voi olla henkistä ja tapahtua somessa
Elämä on mennyt jo eteenpäin. Onneksi.
Miksi en vihaisi miestä, joka hakkasi mut, paiskasi mun kissan seinään ja varasti multa 500€? Pentikin vielä.
Se antaa jatkuvasti syitä vihata kun syyttelee ja puuttuu miun elämään. Onneks lapsi täyttää 10 vuoden päästä 18 niin voi pistää exän estolistalle ::D
Tunteet on mitä on. Jos tulee vihan tunteita, ne täytyy vaan tuntea pois, ei ne järkeilemällä ohi mene. Sen verran täytyy vaan hillitä itseään ettei tee typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla tarinan toinen puoli 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla tarinan toinen puoli 🤔.
Ei mikään, tuossa se!
En minä ainakaan halua olla exäni kanssa tekemisissä vaikka olisin jättänytkin hänet. Sehän se vasta epätoivoista onkin jos kaveruutta yrittää alkaa rakentamaan ja hetken päästä vonkuu yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua olla exäni kanssa tekemisissä vaikka olisin jättänytkin hänet. Sehän se vasta epätoivoista onkin jos kaveruutta yrittää alkaa rakentamaan ja hetken päästä vonkuu yhteen.
Tekee sitä vielä vuosien päästä, jos antaa "pikkusormen". Hovilleen en kerro enää mitään yksityisasioistani. Huijareita hekin.
Se voi olla psykologinen reaktio, joka vaatii prosesseja. Ei aina voi sanoa että jätetty on syyllinen.