Kysymys miehille: jos naispuolinen tuttavasi pyytää sinua kahville, ajatteletko kyseessä olevan treffit?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miten TREFFIT eroaa ihan vain tapaamisesta? Eiväthän treffit välttämättä ole aina romanttisia. Joku saattaa sopia seksitreffit vailla mitään tunteita. Joku toinen taas treffaa ystävää kahvittelun merkeissä. t. nainen
Onko jollekin näin vaikea ymmärtää käsitteiden ero asiayhteydestä? Joi, jotka käyttää tapaamisesta treffata verbiä yleisesti, mutta aika hidas saa olla, jos ei ymmärrä mitä ap kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan asiayhteydestä ja ympäröivistä tekijöistä. Yllä olevan perusteella vaikea sanoa mitään.
Tämä. Minulla on aika paljon naispuolisia kavereita, joten en yleensä oleta mitään. Mutta jos joku etäisempi tuttu lähettäisi viestillä kahvipyynnön, niin jotain voisin olettaa.
Riippuu minkälaisia kavereita ollaan. Mitta siellä kahvitellessa sen sitten näkee, millä mielellä nainen on liikkeellä. Jatko on sitten minusta kiinni.
Olen käynyt työkaverinaisen pyynnöstä kahvilla ja "kahvilla". Ei siitä miess voi erehtyä, että onko treffit vai kahvit.
Todennäköisesti tarvitsee rahaa tai apua johonkin juonitteluun, josta minä en hyödy mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallisia oletuksia, en ymmärrä miksi naiset tekee tämmöstä eikä kysy suoraan. En itse naisena ole koskaan tulkinnut tuota treffipyynnöksi, ja toivon ettei miehetkään tulkitse kun kysyn
Älä toivo vaan sano suoraan mikä on homman nimi.
Nimenomaan. Sanon suoraan jos kyseessä on treffit 👍
Koska omistan pakettiauton tiedän kyllä mistä on kysymys.
En. Mulla on aina ollut naispuolisia ystäviä joiden kanssa kahvittelen ja teen kaikenlaista mukavaa esim. lenkkeily, onginta, ostoksilla käynti...
No en ehkä ajattele mitä on kyseessä, kortonkeja on kuitenkin aina hyvä olla messissä