Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Särkisitkö läheisesi sydämen vai eläisitkö valheessa?

Vierailija
10.01.2025 |

Kumpikin tuntuu mahdottomalta, eikä tehtyä saa tekemättömäksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot saat itse helpotuksen sydämelläsi, mutta läheisesi sydän särkyy. Jos et kerro, oma sydämesi särkyy ja todennäköisesti läheisesi saa tietää jossain vaiheessa.

Vierailija
2/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? Mistä kyse? Vaikea muuten sanoa tuohon mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä keissiä, mutta sanotaan että yhden yön pettämisen tunnustaminen on vain jumalattoman tuskan tuomista toiselle, sen oman olon helpottamiseksi. Jos kyse on vain siitä, niin älä. Itse en haluaisi tietää, se tuska on niin kammottava. Elä tuskasi kanssa, olet sen paska itse ansainnut. 

Vierailija
4/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä keissiä, mutta sanotaan että yhden yön pettämisen tunnustaminen on vain jumalattoman tuskan tuomista toiselle, sen oman olon helpottamiseksi. Jos kyse on vain siitä, niin älä. Itse en haluaisi tietää, se tuska on niin kammottava. Elä tuskasi kanssa, olet sen paska itse ansainnut. 

On myös väärin antaa toisen ymmärtää, että kaikki on ok, vaikka ei olekaan. Pettäjä on aina kuitenkin suhteeseen kelvoton.

Vierailija
5/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin spontaani hölmö, että tekisin tarkoituksella mitään mikä särkee toisen sydämen.

Vierailija
6/6 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rikkoutuu muutenkin. Puhumattomuutta ja mt- ongelmia tiedossa jos ette puhu mistään 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan