Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CV ilman koulutusta

Vierailija
10.01.2025 |

Olen 45-vuotias nainen, jolta jäi lukio aikoinaan kesken, koska lähdin maailmalle töiden perässä, rakastuin, ja sain lapsen nuorena. Tuon jälkeen olen elättänyt itseni tauotta erilaisilla media-alan töillä, viimeksi olen keskittynyt sisällöntuotantoon ja markkinointiin. Olen jotain yksittäisiä koulutuksia tai -kursseja käynyt, mutta pääosin olen itseoppinut. Minulla on kaksi merkittävää suosittelijaa. Voinko jättää koulutuksen pois CV:stä vai miten selvennän asian?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita elämäm kova koulu. Suosittelijoiks Brasilian ja Espanjan vankilat

Koulut käytynä? Sivistys sieltä ei ainakaan tarttunut matkaan. 

Vierailija
22/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi lukio kesken, kun lähdin nuorena maailmalle töiden perässä ja rakastuin, ja sain lapsen.

Ei tarvine olla suuri ennustaja, jos veikkaa, ettet ole enää yhdessä tämän nuoruuden ihastus-Jamalin kanssa 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole kouluttautunut, niin ei tarvitsisi miettiä tällaista? Nyt alkaa yhteishaku, pistäpä hakemaan.

Ei kannata enää vanhemmalla iällä ellei sitten aio vaihtaa alaa. Mä opiskelin työn ohessa tradenomiksi vielä viittä vailla viiskymppisenä, eikä siitä ole ollut mitään hyötyä. Töistä tuli palkkioksi potkut ja jokaisessa työhaastattelussa ihmetellään että miksi olen vielä tuollaisen koulutuksen käynyt, että mihin pyrin? 🤣🤣🤣

Toistaiseksi kouluttautumista on ollut siis vain kokemani mukaan haittaa, enpä olis uskonut 🥺

Vierailija
24/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä cv:n pystyy peruskoulu pohjalla piirteleen.

Vierailija
25/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole kouluttautunut, niin ei tarvitsisi miettiä tällaista? Nyt alkaa yhteishaku, pistäpä hakemaan.

Ei kannata enää vanhemmalla iällä ellei sitten aio vaihtaa alaa. Mä opiskelin työn ohessa tradenomiksi vielä viittä vailla viiskymppisenä, eikä siitä ole ollut mitään hyötyä. Töistä tuli palkkioksi potkut ja jokaisessa työhaastattelussa ihmetellään että miksi olen vielä tuollaisen koulutuksen käynyt, että mihin pyrin? 🤣🤣🤣

Toistaiseksi kouluttautumista on ollut siis vain kokemani mukaan haittaa, enpä olis uskonut 🥺

Itse olen alanvaihtaja, tradenomiksi valmistuin -02 ja tradenomi YAMK-paperit saan tämän kevään aikana. Toimin asiantuntijatyötehtävässä. Niin, olen 40-vuotias. 

Vierailija
26/26 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi lukio kesken, kun lähdin nuorena maailmalle töiden perässä ja rakastuin, ja sain lapsen.

Ei tarvine olla suuri ennustaja, jos veikkaa, ettet ole enää yhdessä tämän nuoruuden ihastus-Jamalin kanssa 🤣

Valitettavasti ei olla yhdessä, sillä mun puoliso kuoli liikenneonnettomuudessa. Hän oli Australiasta. 

Terkkuja tutuille. 

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi