Oletko jättänyt häihin menemättä, kun hääpari toivoi rahaa ja oli laittanut tilinronsa kutsuun?
Kommentit (26)
Olen saanut tuollaisen kutsun ja jättänyt menemättä. Minun mielestäni ns. aikuiset ihmiset kerjäämässä rahaa on noloa. Kerran olen nähnyt hääalbumiin liimattuna tiliotteen. Kuulemma paremmin muistaa, paljonko kukin sai. Olli ihan kiinnostava lista.
en ikinä ole mennyt häihin vaikka kutsuja on tullut sensijaan olen tehnyt molempien muuttoja. mutta arvatkaapa mikä on miehen tärkein tavara . se on moottori saha haiseva homeliitti täytyi viedä ensimmäisenä näitä tapauksia on kolme oli hussea ja vanhaa rakettia.
Mä todennäköisemmin jättäisin menemättä, jos pitäisi jostain metsästää joku lahja. Aivan sama mitkä kekkerit, annan mieluiten lahjaksi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset eivät tarvitse rahaa lahjaksi. En mene kerjäläisten häihin.
Ylioppilasjuhlat/ammattiin valmistuminen alle 20-vuotiaana on viimeinen juhla, jolloin annetaan rahalahja.
Menin häihin. Rahat meni parin häämatkakeräykseen. Olin silloin pienituloinen niin laitoin vain 50e kun rahaa paloi myös juhlavaatteeseen ja matkaan. Pieni summa hävetti hetken, mutten ole sitä sen jälkeen ajatellut.
Aikuiset ihmiset eivät tarvitse rahaa lahjaksi. En mene kerjäläisten häihin.