Epäsopivin paikka tai tilanne jossa olet harrastanut seksiä?
Kommentit (13)
Varatun seksikumppanini puoliso sairastui vakavasti. Oli oikeasti hengenlähtö lähellä, Tämä seksikumppanini kävi puolisoaan sairaalassa katsomassa ja tulomatkalla kävi panoilla luonani. Saattoi olla epäsopivaa mutta itsepähän tuota ehdotti. Ihan luvan kanssa siis aiemmin oli liikenteessä muta luulen että tuosta kerrasta ei paljon puhuttu
Kaverin lattialla painoin menemään. Toiset välillä vilkuili joko voisi tulla takaisin.
Mulla ei oikeastaan ole kuin töissä ja hoidon työpaikalla, ja kävin työaikana panolla tyypin luona niin sekin on aika epäsopiva aika. Että tommosia kesyjä.
Eduskunnan työhuoneessa joka oni naisen ja jolla on valtvat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan työhuoneessa joka oni naisen ja jolla on valtvat rinnat.
Avustajan täytyy tehdä mitä avustajan täytyy tehdä?
Yliopisto sairaalan erään klinikan kirjastossa pantiin loppuun asti.
Portaikossa, joka johti yökerhosta hotellihuoneisiin.
Oltiin työkaveriporukassa jatkoilla erään työkaverin luona. Kaksi meistä päätimme vähän lainata työkaverin ja puolisonsa sänkyä. Sen aikaa muut jatkoivat juopottelua olohuoneen puolella.
Kerran aika kauan sitten oltiin pikkujoulujen jatkoilla yhden Pekan luona. Hänellä oli verhon takana vesisänky. Sitä tuli vähän testattua erään naisen kanssa. Yritettiin niin, ettei muut häiriintyisi. Mut pitihän niiden kurkkia...
Pyörävarastossa keskellä yötä. Periaatteessa silloinkin oltaisi voitu jäädä kiinni, mutta ei jääty. Ihan loppuun asti ei menty siellä, vaan jatkettiin sisätiloissa, lämpimässä. Mies ei voinut yhtään odottaa sen jälkeen, kun olin kertonut pikkuhousuttomuudestani koko baari-iltamme ajan.
Lukiossa luokkakaveri sai mut houkuteltua portaiden alle. Siellä kyllä mahtui harrastamaan ihan perinteisesti seksiä poika päällä ja mulla tyttönä jalat koukussa, mutta se olikin sitten vähän eri juttu kun rappusissa kulki harvakseltaan porukkaa samaan aikaan kun me oltiin siellä alla panemassa, eikä poika malttanut keskeyttää tai edes hidastaa siksi aikaa kun joku meni meidän ylitse.
Olisi kohteliasta aloittaa omalla kertomuksella.