Julkkisten miljoonakodit tuhoutuneet Losissa
Paris Hiltonin koti muiden superjulkkisen kotien ohella täysin tuhkana. Alkaa vaikuttaa siltä, että maailman ihailluin asuinalue alkaa olla nykyään asumiskelvoton. Muodostuukohan enää mihinkään Hollywoodin kaltaista aluetta, vai onko se historiaa nyt?
Kommentit (194)
No Paris Hiltonhan voisi varmaan mennä asumaan johonkin Hilton-hotelliin jos kämppä paloi alta. Luulisi saavan jonkinlaisen pikku alennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Palot oli vissiin tahallaan sytytetty. Siellä myös paljon ryöstelyä nyt kun talot tyhjillään.
Ry ss ät sen teki. Olen varma.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään pitäisi omistaa noin arvokkaita asuinrakennuksia. RAhat pitäisi jakaa tasaisemmin.
Siinä ihan oikein että rikkailta meni talot. Siinä kaupungissa elää moni kodittomana. Tosi häpeällistä että länsimaissa on kodittomuutta ja vähäiset tulot työtätekevillä. Miljonäärien rahat pitäisi jakaa työtätekeville että palkkatasot nousisi.
Yksikään yksilö ei tee mitään kymmenillä miljoonilla tai miljoonillakaan. Ihmiselle riittää vähempikin rahamäärä, kun perustarpet on tyydytetty.
Oon aina ollut samaa mieltä. Yhtään kukaan ei ole niin ahkera, hyvä, hyödyllinen tai arvokas, että ansaitsee saada miljoona kertaa enemmän mitä joku raskaissa töissä raatava hoitaja tai siivooja.
Tyhmät ihmiset hokee, että kun sä olet sen rahan tehnyt niin se on sit sun raha öhöh höh höh hööö. Oikeasti eivät ole tehneet yhtään mitään niiden rahojensa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Siitas saivat. Tuhosivat ilmaston lentelyillaan ja rehentelivat rahoillaan, eivatka uskoneet ilmastonmuutokseen. Ei kay saaliksi yhtaan.
Voi ei... ei johdu ilmaston muuttumisesta, vaan ihmisten erilaisista toimista. Jotka auttavat ilmastonmuutosuskontoa tosin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lukea uutisia siitä. Pahin mahdollinen tapahtunut myös Sirpa Selänteelle. Jo kahden vuoden ajan ukrainalaiset ovat joutuneet jättämään kotinsa eikä edes luonnonmullistuksen, vaan venäläisten takia.. Eiköhän Sirpa tuosta vielä tokene, vaikkei kodin menettäminen tietysti mukavaa ole oli syy mikä tahansa. Mutta jotenkin.. ärsyttää..
Eikös ne olleet Selänteet itse jotka kehuivat miten hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita?
Ihan niin kuin ihmisen pitäisi olla paha jos sille sattuu pahoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään pitäisi omistaa noin arvokkaita asuinrakennuksia. RAhat pitäisi jakaa tasaisemmin.
Siinä ihan oikein että rikkailta meni talot. Siinä kaupungissa elää moni kodittomana. Tosi häpeällistä että länsimaissa on kodittomuutta ja vähäiset tulot työtätekevillä. Miljonäärien rahat pitäisi jakaa työtätekeville että palkkatasot nousisi.
Yksikään yksilö ei tee mitään kymmenillä miljoonilla tai miljoonillakaan. Ihmiselle riittää vähempikin rahamäärä, kun perustarpet on tyydytetty.
Oon aina ollut samaa mieltä. Yhtään kukaan ei ole niin ahkera, hyvä, hyödyllinen tai arvokas, että ansaitsee saada miljoona kertaa enemmän mitä joku raskaissa töissä raatava hoitaja tai siivooja.
Tyhmät ihmiset hokee, että kun sä olet sen rahan tehnyt niin se on sit sun raha öhöh höh höh hööö. Oikeasti eivät ole tehneet yhtään mitään niiden
Olen siinä samaa mieltä, ettei kukaan tarvitse kymmeniä tai satoja miljoonia oikeastaan mihinkään. Kuitenkin joku on saattanut keksiä erinomaisia ideoita ja laittanut kaikkensa likoon ansioidensa eteen. Joku on voinut ottaa poikkeuksellisia riskejä ja onnistunut kovassa yrittämisessään jne. Ei voi olla niinkään, että kun joku on onnistunut, niin muut kateelliset mitätöivät sen kaiken ja vaativat tasaamaan kaiken itselleen, vailla mitään osaa tai arpaa koko ansioihin.
Eli joku mahdollisuus pitää olla menestyä, mutta joku järkevä raja sillä pitäisi olla.
Joko suomalaiset somettajat ovat jonossa odottamassa pääsyä kuvaamaan tuhoa ja itkemään krokotiilin kyyneliä?
Vierailija kirjoitti:
Buhuu. Nyt kärsii juuri ne rikkaat jotka ovat törsänneet mitä eniten luonnonvaroja, yksityislennoillaan jne, heillä on varaa uusiin koteihin mutta entäs ne kaikki muut jotka menettivät kotinsa? Ilmasto muuttuu, kuivuu, palaa ja tulee tulvimaan mutta kun ei kuluttajia missään maassa kiinnosta, tässä on lopputulos. Iloa kun ei saada kuin ostamalla niin maailma hukkuu p*s**an, mihinpä muuhun sitä ainutkertaista elämäänsä kuluttaisi.
Taylor Swift on miljardööri joka paasaa ilmastonmuutoksesta mutta lentää kaikki yli 100km matkat yksityiskoneellaan! Oli suuttunut jollekin nörtille joka piti excel-taulukkoa ja julkaisi neidon lentomatkat!
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä samaa mieltä, ettei kukaan tarvitse kymmeniä tai satoja miljoonia oikeastaan mihinkään. Kuitenkin joku on saattanut keksiä erinomaisia ideoita ja laittanut kaikkensa likoon ansioidensa eteen. Joku on voinut ottaa poikkeuksellisia riskejä ja onnistunut kovassa yrittämisessään jne. Ei voi olla niinkään, että kun joku on onnistunut, niin muut kateelliset mitätöivät sen kaiken ja vaativat tasaamaan kaiken itselleen, vailla mitään osaa tai arpaa koko ansioihin.
Eli joku mahdollisuus pitää olla menestyä, mutta joku järkevä raja sillä pitäisi olla.
Ei kukaan mitätöi sellaisten ihmisten saavutuksia, ketkä ovat oikeasti tehneet hyvää ja hyödyllistä uhrautuen ja yhteistä hyvää ajatellen. Sellaiset ihmiset eivät ole ahneina rikkauksien perään, eivätkä he elostele ja rällää ympäri maailmaa esittelemäss rikkauksiaan. Eivätkä he koskaan lässytä mediassa, miten "hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita". Kateuskorttia ovat kovasti pelaamassa joka paikassa, kun eivät muuta osaa. Rikkautensa ovat saaneet tekemättä mitään.
Minulle on itseasiassa ihan sama näiden julkkisten palaneet kodit. Heillä on useampi koti missä asua, joten eivät joudu taivasalla yöpymään. Ei säälitä yhtään, enemmän säälittää tämän kaupungin köyhät ja kodittomat. Heillä ei ole edes yhtä kotia missä olla, vaan katu on heidän kotinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buhuu. Nyt kärsii juuri ne rikkaat jotka ovat törsänneet mitä eniten luonnonvaroja, yksityislennoillaan jne, heillä on varaa uusiin koteihin mutta entäs ne kaikki muut jotka menettivät kotinsa? Ilmasto muuttuu, kuivuu, palaa ja tulee tulvimaan mutta kun ei kuluttajia missään maassa kiinnosta, tässä on lopputulos. Iloa kun ei saada kuin ostamalla niin maailma hukkuu p*s**an, mihinpä muuhun sitä ainutkertaista elämäänsä kuluttaisi.
Taylor Swift on miljardööri joka paasaa ilmastonmuutoksesta mutta lentää kaikki yli 100km matkat yksityiskoneellaan! Oli suuttunut jollekin nörtille joka piti excel-taulukkoa ja julkaisi neidon lentomatkat!
Saahan siitä paasata. Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan miten minä sanon.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on itseasiassa ihan sama näiden julkkisten palaneet kodit. Heillä on useampi koti missä asua, joten eivät joudu taivasalla yöpymään. Ei säälitä yhtään, enemmän säälittää tämän kaupungin köyhät ja kodittomat. Heillä ei ole edes yhtä kotia missä olla, vaan katu on heidän kotinsa.
Siksihän ne kodittomat siellä kaduilla ovatkin, kun ilmasto on aina lämmin. Tällä hetkellä tosin vähän liiankin kuumat paikat.
Paris Hilton kunnon ilmapää. Itse kertoi kuinka kotona katsoi telkkaria ja näki kuinka hänen (toinen) koti oli liekeissä. Nyt kuvannut niitä raunioita ja saa miljoonia katselukertoja somessa. Varmaan joku rahakeräyskin hänelle? 😅
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää lukea uutisia siitä. Pahin mahdollinen tapahtunut myös Sirpa Selänteelle. Jo kahden vuoden ajan ukrainalaiset ovat joutuneet jättämään kotinsa eikä edes luonnonmullistuksen, vaan venäläisten takia.. Eiköhän Sirpa tuosta vielä tokene, vaikkei kodin menettäminen tietysti mukavaa ole oli syy mikä tahansa. Mutta jotenkin.. ärsyttää..
Sirpa Selänteelle ei tapahtunut mitään, palot eivät ole heidän kotonsa lähelläkään, mutta Sirpaa surettaa kuin monilta muilta (rikkailta) on mennyt koti tai joku niistä, ja kouluja ja _ravintoloitakin_ on palanut! Siis ihan hirveää, se on pahinta mitä Sirpalle voi tapahtua! Sirpa ei ehkä nyt pääse lempiravintolaansa drinksulle!
Vierailija kirjoitti:
Paris Hilton kunnon ilmapää. Itse kertoi kuinka kotona katsoi telkkaria ja näki kuinka hänen (toinen) koti oli liekeissä. Nyt kuvannut niitä raunioita ja saa miljoonia katselukertoja somessa. Varmaan joku rahakeräyskin hänelle? 😅
Nyt keksit omiasi. Ei kyllä sanonut että katsoi kotona telkkaria, vaan että katsoi perheineen telkkarista kuinka koti paloi.
"Heartbroken beyond words. Sitting with my family, watching the news, and seeing our home in Malibu burn to the ground on live TV is something no one should ever have to experience."
Tässä Paris Hiltonin postauksen alku.
Vaikka olisin multimiljardööri ja mulla olisi viisi kotia, niin varmaan kyllä harmittaisi jos joku niistä palaisi, etenkin jos se olisi eniten ollut pikkulastenikin koti.
Mutta onhan se aika mautonta vinkua kuin olisi menettänyt kaiken.
Ei silti pidä mennä vääntelemään sanomisia ja haukkumaan niiden väänneltyjen repliikkien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elon Musk voisi periaattessa korvata noi talot kaikille tai hyvitää jotain, jos jumala on olemassa. Trump voisi myös ja hankkia asunnot kaikille amerikan kodittomille.
Hirveesti rahaa ja ei näyttäisi menevän työntekijöille ne voitot...
Netissä vaan länkyttää ja soittaa suutaan iso mies.
Trumpista ja Muskista tulee mieleen joku antiikin Rooman seinähullu keisari ja sen umpikiero neuvonantaja.
Roomalaisten hulluuden selitti lyijymyrkytys, mutta mikä näitä kahta riivaa? Ja äänestäjiä toki myös, kun halusivat seniilin hullun kätyreineen valtaan.
Jumala langetti kamalan tuhon syntisten wokettajien päälle.
Sanotaan että haliwuud on synninpesä. Kulissit on kunnossa, mutta totuus tapahtuu pimeydessä.