Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis eikö säilyketölkkien kannetkaan enää irtoa?

Vierailija
09.01.2025 |

Näissähän on sama kuin pullonkorkeissa. Voi helvata! Sinne kannen ja tölkin väliin jää ruokaa, jota ei saa kaavittua! Tuhlausta.

Jatkossa pitää avata purkinavaajalla kaikki tölkit, kun woketus on edennyt näihinkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pilalla.

Vierailija
2/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista purkkia tarkoitat? Minulla lähes aina tonnikalapurkeissa irtoaa se rinkula irti ennen kuin kansi yrittäkään aueta. Sama on ollut alusta lähtien, eli eivät ole sen kummemmin huonontuneet. Käytän siis aina suosiolla haineväavaajaa. Kasarin alkupuolella oli jossakin lehdessä purkinavaajatesti, jonka hainevä voitti mennen tullen peitoten kaikki muut sekä mekaaniset että sähköiset härpäkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista purkkia tarkoitat? Minulla lähes aina tonnikalapurkeissa irtoaa se rinkula irti ennen kuin kansi yrittäkään aueta. Sama on ollut alusta lähtien, eli eivät ole sen kummemmin huonontuneet. Käytän siis aina suosiolla haineväavaajaa. Kasarin alkupuolella oli jossakin lehdessä purkinavaajatesti, jonka hainevä voitti mennen tullen peitoten kaikki muut sekä mekaaniset että sähköiset härpäkkeet.

Mutti tomaattimurska ja Abba tonnikala. Kannet aukeavat vain vähän yli puolet koko matkalta ja jäävät kiinni. Tosi hankalaa yrittää kaapia kun kiireessä kokkailee pastaa ja ruuanpalasia jää sinne piiloon kun kansi ei aukea kokonaan.

ap

Vierailija
4/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Kissanruokatölkkien kansi ei aukea millään, ainostaan rinkula katkeaa kun tarpeeksi kovaa vetää. Varmasti joku EU-direktiivi kuten pullonkorkeissa, aukeamattomat säilyketölkit.

Vierailija
5/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Kissanruokatölkkien kansi ei aukea millään, ainostaan rinkula katkeaa kun tarpeeksi kovaa vetää. Varmasti joku EU-direktiivi kuten pullonkorkeissa, aukeamattomat säilyketölkit.

Tuollaisia ne rinkulat ovat aina olleet. Miten ihmeessä sinullekaan ei ole tullut mieleen käyttää apuna purkinavaajaa?

Vierailija
6/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutti tomaattimurska ja Abba tonnikala. Kannet aukeavat vain vähän yli puolet koko matkalta ja jäävät kiinni. Tosi hankalaa yrittää kaapia kun kiireessä kokkailee pastaa ja ruuanpalasia jää sinne piiloon kun kansi ei aukea kokonaan.

ap

Purkinavaaja avuksi lopun aukeamattoman osan avuksi. Miten ihmeessä tuo ei ole tullut mieleesi?

Vierailija
7/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Purkinavaaja avuksi lopun aukeamattoman osan avuksi. Miten ihmeessä tuo ei ole tullut mieleesi?

No jos osaisit lukea niin tuossa aloituksessahan se jo todetaan, että hän ottaa purkinavaajan jatkossa käyttöön. Mutta piti vaan päästä pätemään, eikö?

Vierailija
8/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Ihmettelin sitä, miksi jollekulle ei tule mieleen jo siinä vaiheessa, kun purkki aukeaa vain puoliksi, ottaa joku työkalu avuksi mukaan. Missä sinä näit tuossa pätemistä? Nyt on menneet sulla päässäsi hutut ja vellit sekaisin ja pahasti.

Vierailija
9/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa kiitoksella elää, ruoan on tarkoituskin jäädä sinne purkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan