Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MULLAPA nousi KELAN asumistuki! 50 euroa kuussa!

Vierailija
09.01.2025 |

asumistuki nousi sentään kun vastikekin 50 e, ennen oli 175e nyt 226,68 e/kk

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se siinä, olen vuokralla perikunnalle, jonka osakas olen itsekin. maksan siis vuokrana vastikkeen ja koska en omista asuntoa niin näköjään saan asumistukeakin! hienoa ei kannata kai jakaa perintöä ollenklaan!

Vierailija
2/5 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat valehdella internetissä, kun 1.1 alkaen asumistukea ei enää omistusasuntoon saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat valehdella internetissä, kun 1.1 alkaen asumistukea ei enää omistusasuntoon saa?

en halua koska näin tuli Päätös tänään. MINÄHÄN en omista asuntoa vaan  perikunta. ja omaisuutta ei ole jaettu. 

Vierailija
4/5 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perikunnan omistusasunto on varmaan ihan virallisesti kuitenkin vuokra-asunto.

Ihan samalla tavalla kun itse asun veljeni omistamassa asunnossa ja saan siihen täysimääräisen tuen, koska asunto on riittävän pieni. Mutta se on iloksi itselleni ylimmässä kerroksesa,  kaunis ja laadukkaasti sisustettu, mäntylattiat, ihanilla sävyillä maalatut seinät, stukkokoriste olohuoneen katossa, lähes kolme metriä korkeat huoneet (säilytytstilaa siis on a-tikkaat apuna paljon), minisauna ja ennenkaikkea iso ja turvallinen kellarivarasto jaihanalle sisäpihalle, jossa isoja puita!

Vierailija
5/5 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perikunnan omistusasunto on varmaan ihan virallisesti kuitenkin vuokra-asunto.

Ihan samalla tavalla kun itse asun veljeni omistamassa asunnossa ja saan siihen täysimääräisen tuen, koska asunto on riittävän pieni. Mutta se on iloksi itselleni ylimmässä kerroksesa,  kaunis ja laadukkaasti sisustettu, mäntylattiat, ihanilla sävyillä maalatut seinät, stukkokoriste olohuoneen katossa, lähes kolme metriä korkeat huoneet (säilytytstilaa siis on a-tikkaat apuna paljon), minisauna ja ennenkaikkea iso ja turvallinen kellarivarasto jaihanalle sisäpihalle, jossa isoja puita!

niin ja se on parasta tässä, että asuntoni on 122 n rivari, suht keskustassa ja oma autotalli. vastike 485 e + sähkö about 60 e kk. 

täälläpäin ei saisi kuin yksiön 30 n sillä hinnalla.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi