Ottaa päähän id*ootit kuntosalilla
Nyt tammikuun aikana on tullut paljon porukkaa kuntosaleille, jotka eivät osaa tai ymmärrä miten niitä laitteita oikein käytetään... Vaikka siinä olisi selvästi ohjeet niiden käyttöön kuvien kera. Ottaa helvetisti päähän, kun koko ajan joku tulee kyselemään, miten joku laite toimii tai mitä liikkeitä laitteessa tulisi tehdä.
Hankkikaa henkilökohtainen valmentaja sitä varten tai katsokaa vaikka YouTubesta!
Itse olen salilla treenaamassa, enkä auttamassa muita tai juttelemassa heille niitä näitä.
Kommentit (31)
Ite aina heittäydyn tietämättömäksi sekä kädettömäksi, kun joku kyselee ohjeita sekä apua. Oon huomannut sen oleman paras keino välttyä turhalta draamalta.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, ei ole kukaan koskaan kysellyt miten jotain laitetta käytetään.
Ei minultakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pääset helpommalla. Sitku joku loukkaantuu, s3 vasta onki kivaa ku joudut 112 soittaa jne
En oo ap, mut tää on henkilön oma vika jos loukkaantuu omaa tyhmyyttä. Ethä venteenkää hyppää, jos et osaa uida. Turhaa siin on muide alkaa sua yrittää pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullaki päässä vikaa
Tuskin. Tänäänkin olin salilla maastavetoa tekemässä sukkasiltaan, niin joku nainen tuli kesken sarjan inisemään siihen. Että hei "miksi sulla ei oo kenkiä jaloiss? Tiesinkö sen että kuntosalilla pitää olla kengät jaloissa se lukee säännöissä...". Ei taida nainen tietää että mavessa ei yleensä käytetä kenkiä ollenkaan. Meni sitten siitä inisemään vielä henkilökunnalle. Saatana keskittyisi omaan treenaamiseen, eikä toisten kyttäämiseen salilla.
Ap
Sano sille äm mälle ens kerral et painu vit tuun täält.
Just näiden psykopaattisten nappia vetävien "kuntoilijoiden" takia vältän kuntosaleja loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miks sä noin sanoit?
Koska v*tuttaa se, että tulevat juttelemaan minulle ainoastaan ulkonäköni takia. Näkevät sen että olen käynyt salille monta vuotta ja olettavat minun tietävän fysiikasta. En auta ketään ilmaiseksi.
Ap
Eli sä olet siis lakimies? Mä autan sua tässä nyt ihan veloituksetta. Mitäs, jos hommaat sellaisen printti- teepaidan, johon voit painattaa vaikka selkäpuolelle (sulla on varmaan melkoinen selkä, johon mahtuu tekstiä paljon ja isolla fontilla) että mitä palveluksia sulta voi ostaa, ja mitä ne maksavat? Ja vaikka vielä erikseen, etä jos ei ole rahaa, niin painu helvettiin häiriköimään?
Ajattele vaikka niin, että olet varmasti mukavan, helposti lähestyttävän ja asiantuntevan näköinen, jos ihmiset tulevat juttelemaan ja kyselemään neuvoja salilla. Olen itse käynyt vuosikaudet eri saleilla, eikä kukaan tule koskaan juttelemaan mitään. Korkeintaan joku joskus kysyy käytänkö jotain vieressä olevaa penkkiä tms tai kuinka kauan teen vielä jossain laitteessa.
Tuo kysely on ollut käytäntö saleilla iät ajat, siihen on suorastaan kannustettu. Yleensä videolta opetelleet tekee jotain väärin. Personal-Rainereita moni vähän karsastaa, eikä halua sen jälkeen kun on oppinut. Itse olit varmaan mestari kaikessa jo syntyessäsi?
Olipa ilkeästi kirjoitettu muista ihmisistä.
Kyllä minä olen joskus kysynyt muilta treenaajilta, tietävätkö miten jotain laitetta säädetään, ja olen itsekin neuvonut muita. En ole siinä mitään menettänyt, päinvastoin usein saanut yhden tutun lisää salille, ja silti saanut aina oman treenini vedettyä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Just näiden psykopaattisten nappia vetävien "kuntoilijoiden" takia vältän kuntosaleja loppuun saakka.
Miks sun pitää mennä niiden "nappia vetävien kuntoilijoiden" luo? Salil yleensä treenataan eikä häiritä muit.
Juuri sinunlaistesi idioottien takia en käy salilla.
Kuvittelet(te) että on vain yksi tapa toimia.