Haluaisin naimisiin ja lapsia, mutta olen pitkäaikaistyötön akateeminen mies!!!
en halua mitään sohvaperunaa-ruokajonon mummeliakaan vaimoksi, akateemisuus oli vaan tyhmä valinta koska esim historiantutkijoita tai -opettajia ei tarvita missään. 3 vuotta olen ollut ala-asteen openakin, mutta en siedä nykyajan lapsia enkä inkluusiota eikä se sovi minun kaltaiselle älykölle
käyn salilla ja uimassa 2 kertaa viikossa ja ikää alkaa olla jo yli 50 v
ruokajonosta haen ruokani ja varmaan pian menen ulosottoon
oisko Ukrainalainenn nainen sitten ok? tai hakeako vaimo esim Brasiliasta?
kukaan ei halua työtöntä miestä miehekseen enkä minä halua mitään aivovammaista ex-narkkiakaan vaimokseni.
elämä on suuri dilemma. Suomi on liian vaativa. poistun. tai meen naimisiin kaljapullon kanssa kai sitten. tai pitäskö mennä yliopistolle tekemään väitöskirjaa, onhan mulla jo kaksi akateemista tutkintoa. Joku eksoottiinen kieli tosin kans kiinnostas, espanja tai heprea.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että miksi olet viisikymppiseksi asti odottanut että saisit hedelmällisen akan itelles? Ja miten haluat lapsia, kun et siedä kuitenkaan nykyajan lapsia? Ne sunkin lapset olis sitten nykyajan, eikä minkään menneisyyden eli 70-luvun. Sulla pitäisi esikoisen olla jo kolmekymppinen ja kovastikin lapsenlapsia tulossa.
koska suomalaiset naiset ovat olleet niin paskoja ja minä liian vaativa se on totta, ainakin 10 naista on pyytänyt tulla vaimokseni, Israelissakin ollessani 3 juutalaista tyttöä pyysi tulla vaimoksi SUomeen. olen ollut tyhmä ja vaativa ja suomalaiset naiset myös tyhmiä.
ap
Kaikki on tyhmiä kakkapyllyjä!!!!!!! Yhyyy. Minä haluan naisen!!!!1 yhyy yhyyy 😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä miesraasuilla, joita ketään ei ole huolinut keski-ikään mennessä, tuleekin mieleen että pitäisi pilata jonkun köyhän ja hätää kärsivän kehitysmaalaisen naisen elämä? Miksi ihmeessä joku ukrainalainen tai brasilialainen nainen haluaisi moisen jämäpalan vaivoikseen?
Ja meinaatko että ylikouluttautuneen pitkäaikastyöttömän miehen status jotenkin nousee, jos siihen tekee vielä väikkärin päälle? Miksi nousisi? Mene töihin.
Miten ihmeessä kukaan pystyy uskomaan näihin väsyneisiin akateeminen- provoihin?
En usko, kulutan aikaani. Ja joistainhan aapeen na is v iha kumpuaa, vaikkei hän itsestään totta puhukaan.
Mene töihin. Vaikka johonkin vaatimattomaan hommaan. Naiset arvostavat sitä että mies kustantaa oman elämänsä eikä elä tukiaisilla. Se on kumma ettei miehet tätä tajua! Sama pätee toiseenkin suuntaan. Kukaan halua elättiä itselleen.
Miten olisi joku rikas saudiprinsessa? Saisit rikkaat appivanhemmat ja varmasti prinsessasi arvostaisi akateemista sivistystäsi.
Prinsessa ja puoli valtakuntaa? Miltä kuulostaisi?
Historian opettajia ei ehkä enää tarvita, mutta nykymenosta päätellen historian poispyyhkijöitä tullaan tarvitsemaan. Voisin kuvitella, että entiset historian opettajat olisivat kaikkein pätevämpiä tähän tehtävään, yliviivaamaan historian kirjoista kaikki, mikä "ei ole tämän päivän arvojen mukaista".
Se kieltämättä vähän haittaa, että olet mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä miesraasuilla, joita ketään ei ole huolinut keski-ikään mennessä, tuleekin mieleen että pitäisi pilata jonkun köyhän ja hätää kärsivän kehitysmaalaisen naisen elämä? Miksi ihmeessä joku ukrainalainen tai brasilialainen nainen haluaisi moisen jämäpalan vaivoikseen?
Ja meinaatko että ylikouluttautuneen pitkäaikastyöttömän miehen status jotenkin nousee, jos siihen tekee vielä väikkärin päälle? Miksi nousisi? Mene töihin.
Miten ihmeessä kukaan pystyy uskomaan näihin väsyneisiin akateeminen- provoihin?
En usko, kulutan aikaani. Ja joistainhan aapeen na is v iha kumpuaa, vaikkei hän itsestään totta puhukaan.
Tai sitten hän on keski-ikäinen elämän katkeroittama akateeminen nainen, joka toutettaa miesvihaansa ja se uppoaa täysin sinunlaiseen älykköön.
Kuulosta ihan mulkulta äijältä. Parempi, että pysyt lapsettomana poikamiehenä, koska en usko että sulla olisi naiselle tai lapselle mitään annettavaa.
Opiskele biologiaa. Pakastitko spermaasi 30-vuotiaana vai joutuisiko vaimosi tyytymään ikäriskiseen 50-vuotiaan spermaan, josta alkunsa saavalla lapsella on korkea riski mm kehitysvammaisuudelle?
Ylivieskan ruokajonossa (eväitä elämään ry) on paljon slaaveja. Monet akateemisesti koulutettuja, mutta Suomeen tullessa ovat työttömiä ja joko jakamassa sitä ruokaa tai hakemassa.
Ota mut. Mä oon eronnu valtsikalta just ton feministi woketuksen takia (sillon oli tosin eri agenda kuin pro pale, ihan yleismamutus).
Saat riuskan duunarin, joka osaa keskustella akateemisella jargonilla.
Vierailija kirjoitti:
Historian opettajia ei ehkä enää tarvita, mutta nykymenosta päätellen historian poispyyhkijöitä tullaan tarvitsemaan. Voisin kuvitella, että entiset historian opettajat olisivat kaikkein pätevämpiä tähän tehtävään, yliviivaamaan historian kirjoista kaikki, mikä "ei ole tämän päivän arvojen mukaista".
Touchee!
Jos olisit oikeasti älykkö, et yhdistäisi aivovammaa ja narkkaamista. Aivovamma tarkoittaa ulkoisen voiman (esim. kaatumisen tai törmäyksen) aiheuttaman iskun vaikutuksia aivoissa. Aivovamma ei ole älyyn liittyvä asia, myös jopa sinä "älykkö" voit saada aivovamman jos lyöt pääsi johonkin tarpeeksi kovaa.
Muutenkin huono provo. Ei jatkoon.
Mene töihin ja hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti älykkö, et yhdistäisi aivovammaa ja narkkaamista. Aivovamma tarkoittaa ulkoisen voiman (esim. kaatumisen tai törmäyksen) aiheuttaman iskun vaikutuksia aivoissa. Aivovamma ei ole älyyn liittyvä asia, myös jopa sinä "älykkö" voit saada aivovamman jos lyöt pääsi johonkin tarpeeksi kovaa.
Muutenkin huono provo. Ei jatkoon.
Mene töihin ja hanki elämä.
Aivovamma voi kyllä aiheutua myös kemiallisista aineista.
Ohis
Suomalaiset ovat oikeastaan paskoja ihmisiä ei täältä vaimoa kannata ottaa
keskinkertaisia koneita kaikki, ei persoonallisuuksia ei elämää, matkitaan kaikkia muita ja pelätään olla jotain muuta.
Mikä on sinun myyntivalttisi ? Akateemisuus ei enää 2025 kuulu niihin.
Vaikka suomalainen nainen pärjää omillaan, ei kukaan halua riippakiveä. Sinulla on ikääkin jo, tarvitset huomattavasti nuoremman vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sinun myyntivalttisi ? Akateemisuus ei enää 2025 kuulu niihin.
Vaikka suomalainen nainen pärjää omillaan, ei kukaan halua riippakiveä. Sinulla on ikääkin jo, tarvitset huomattavasti nuoremman vaimon.
aion varmaan kasvattaa hamppua isossa talossani, onhan mulla motskareita ja mökkikin.
hampulla saa 3 kk kasvatuksella 2 kg hamppua ja katuarvo on 1 kg 20 000 e, 2 kg siis 40 000 e katukaupassa ellei myy suurina erinä.
näin se on markkinat sit on fyrkkendaaliakin. voin sanoa vaimolle että olen "sijoittaja"
nyt laitoin saavillisen kotikaljaa käymään ja pari kg sokeria ja hiivaa runsaasti, että on tarjottavaa tulevalle ukrainalaiselle vaimolle ruokajonosta
tv ap
Pilaat historioitsijoiden mainetta samalla tavalla kuin Keskisarja. Miksei sulla ole historiantuntemuksen tuomaa laajempaa näkemystä nykyiseen elämänmenoon? Vielä väikkärinkin kuvittelit väsääväsi.
Haluat lapsia, mutta et voi työskennellä opettajana koska et siedä lapsia?