Tänään mulla on jännä päivä
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Vetikö joku kuonoon?
Ei. Ihan on hampaat poistettu.
Hymyily täytyy opetella uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Hymyily täytyy opetella uudestaan.
Puhuminen ja syöminen on vaikeampaa.
Onneksi olkoon! Uudet leegot nuorentaa!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Uudet leegot nuorentaa!
Kiitos.
Laita sitten kuva faceen, käyn katsomassa.
Miksi hampaasi poistettiin, etkö pitänyt niistä huolta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hampaasi poistettiin, etkö pitänyt niistä huolta.
Pidin. Pesin hampaat 2 kertaa päivässä ja kävin säännöllisesti, useita kertoja vuodessa hammaslääkärissä ja aina puolen vuoden välein suuhygienistillä. Minulla on sjögrenin syndrooma ja paradontiitti. Suustani puuttuu sylkineste kokonaan. Käytän siihen geelejä. Hammaslääkärien mukaan ei olisi hampaiden eteen voinut enempää tehdä.
Sähän sait ne hammasproteesit jo monta kuukautta sitten. Ja olet kuukaudesta toiseen valittanut täällä, että ne eivät ole sopivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetikö joku kuonoon?
Ei. Ihan on hampaat poistettu.
Miksi aina tuo ihan-sana? Esim. Ihan töissä käyn ja ihan itse olen maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Sähän sait ne hammasproteesit jo monta kuukautta sitten. Ja olet kuukaudesta toiseen valittanut täällä, että ne eivät ole sopivat.
Niin. Nyt saan ne lopullisesti kunnostettuina.
Niitä sun tekareitahan on "kunnostettu" viikosta toiseen ilman tulosta (ja joka kerrasta olemme saaneet raportin). Miksi luulet, että ne nyt yhtäkkiä olisi kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Niitä sun tekareitahan on "kunnostettu" viikosta toiseen ilman tulosta (ja joka kerrasta olemme saaneet raportin). Miksi luulet, että ne nyt yhtäkkiä olisi kunnossa?
Koska tämän päivän jälkeen niitä ei enää kunnosteta. Sitten jos niitä ei ole saatu vieläkään sopiviksi niin pitää elää vaan ilman hampaita.
Tämähän on hirveä uutinen! Nyt joudut sitten taas keksimään uuden valittamisen aiheen. Ei totisesti ole sulla helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on hirveä uutinen! Nyt joudut sitten taas keksimään uuden valittamisen aiheen. Ei totisesti ole sulla helppoa.
Turha huolestua. Selvähän se, että ne leegot ei vieläkään ole "sopivat".
Loistava juttu! Toivottavasti sopivat hyvin. Kyllähän tuo on iso juttu jo terveyden kannalta, saa ruuan pureskeltua kunnolla.
Ja täytyy nyt toivoa, että ne sopisivat. Tuolla tuntuu monella olevan huonoja kokemuksia proteeseista.