Matkavakuutuksen hinta 124e Yhdysvaltoihin?!
Katsoin lähitapiolasta tuon täyden hinnan ja tuollainen tuli, onko normaalia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mille ajalle? Mulla on jatkuva matkavakuutus eikä maksa vuodessa noin paljon.
4 viikon reissu olisi.... Luin vain että on tärkeää että matkavakuutus siellä on laajin ja valitsin kaikki ja tuo tuli.
Usassa kannattaa olla vakuutukset kunnossa jos sairastuu, tulee muuten kallis matka.
Samaa ovat perskokkareet ajamassa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 viikon reissu olisi.... Luin vain että on tärkeää että matkavakuutus siellä on laajin ja valitsin kaikki ja tuo tuli.
Nuo pätkät ovat suhteessa todella kalliita, mullakin on aina voimassa oleva alle 100/vuosi
Mulla on kokoajan voimassa ja maksaa noin satkun vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Usassa kannattaa olla vakuutukset kunnossa jos sairastuu, tulee muuten kallis matka.
Samaa ovat perskokkareet ajamassa tänne.
Niin siksi rastitinkin kaikki ja tuo tuli hinnaksi. en ole vertaillut muita vakuutuksia kyllä
Jenkeisssä jos astut sairaalan ovista sisään, se on kymppitonni ja jos joudut leikkaukseen, se on vähintään yksi nolla perään.
Taitaa olla huono vakuutus jenkkilään tuolla hinnalla.
Kunnollisen terveysvakuutuksen saat matkallesi hintaan 168 euroa / kk.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeisssä jos astut sairaalan ovista sisään, se on kymppitonni ja jos joudut leikkaukseen, se on vähintään yksi nolla perään.
Eli kukaan ei matkusta Jenkkeihin?
Onpa halpa. Kattaako se yhtään mitään? Tarkista vakuutuksen yläraja, jos joudut vaikka sairaalaan, niin hinta voi olla Amerikassa kymmeniä tuhansia/ vrk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo pätkät ovat suhteessa todella kalliita, mullakin on aina voimassa oleva alle 100/vuosi
Ammattiliiton puolesta tulee, eikä maksa senttiäkään. Matkatavarat sisältyy kotivakuutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ottanut? Tuo oli Lähitapiolan mutta ei korvannut matkatavaroita kylläkään
No ei kai se ihme ole kun siellä joka toinen kantaa asetta mukana ja voi joutua ammutuksi.
Ottaisin jatkuvan matkavakuutuksen. Vuodessa alle tuon ja korvaa myös kotimaanreissut kun olet yli 50km kotoa. Ihan normaalilla matkavakuutuksella pärjäät Yhdysvalloissa.
Vierailija kirjoitti:
Terveysvakuutus ja matkavakuutus ovat täysin eri asioita!
Edullinen. Liiankin edullinen
Toivottavasti kattaa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes paha hinta. Liki ysikymppiselle vanhukselle maksoi Tallinnan risteilyn, päiväristeily, vakuutus 144 euroa ja senkin sai Suomesta vain yhdestä vakuutusyhtiöstä. Et silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kukaan ei matkusta Jenkkeihin?
Taidat olla vähäb simppeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä olet ottanut? Tuo oli Lähitapiolan mutta ei korvannut matkatavaroita kylläkään
Mitä helvetin väliä niillä hikisillä rytkyilläsi on? Se mikä on tärkeää, on SINUN vakuuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin väliä niillä hikisillä rytkyilläsi on? Se mikä on tärkeää, on SINUN vakuuttaminen.
Niin? Miksi hermostut? :D