Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä auttaa kireään hermoon niska-hartiaseudulla?

Vierailija
08.01.2025 |

Hierontaa tai venyttelyä ei kannata ehdottaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto niin että ainoastaan pää liikkuu.

Vierailija
22/25 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alapeukuta noita kävelykommentteja, koska kävely on hyväksi muuten eikä siitä hermopinteen suhteen haittaa ole.

Minulla on sama ongelma enkä löytänyt apua edes fysioterapeutilta. Tai jos kävisin siellä ties kuinka monta kertaa ja maksaisin isot rahat, niin ehkä sitten. Mutta laitoin ajanvaraustietoihin viestin, että kaipaan apua niska-hartiaseudun hermopinteeseen. Niin tunnin käynnin ja 175 euroa maksaneena sain vain tiedon että hermopinne siellä on.

Akupunktiota harkitsen. Youtuben jumppavideot on täynnä loputtomia luentoja siitä, mistä hermopinne johtuu. Itse jumppaohjeet tulee videon lopussa, enkä ole niillä saanut pinnettä pois.

Vierailija
24/25 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alapeukuta noita kävelykommentteja, koska kävely on hyväksi muuten eikä siitä hermopinteen suhteen haittaa ole.

Minulla on sama ongelma enkä löytänyt apua edes fysioterapeutilta. Tai jos kävisin siellä ties kuinka monta kertaa ja maksaisin isot rahat, niin ehkä sitten. Mutta laitoin ajanvaraustietoihin viestin, että kaipaan apua niska-hartiaseudun hermopinteeseen. Niin tunnin käynnin ja 175 euroa maksaneena sain vain tiedon että hermopinne siellä on.

Akupunktiota harkitsen. Youtuben jumppavideot on täynnä loputtomia luentoja siitä, mistä hermopinne johtuu. Itse jumppaohjeet tulee videon lopussa, enkä ole niillä saanut pinnettä pois.

Missä kohtaa sulla on oireita?

Ap

Vierailija
25/25 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Jos yritän taivuttaa päätä vasemmalle, niin puolivälissä on kuin lukko vastassa. Fyssari paikallisti pinnekohdan hyvin, mutta vaikea tuon tarkemmin sitä selittää. 

-kommentoija 23