Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Ninan pitäisi laulaa Popedaa, sopisi niin hyvin hänen äänelleen!
Vierailija kirjoitti:
En ole rasisti mut miks noin monta tummaihoista on meidän kilpailussa? Suhteellisesti ei mee.
En ole ikärasisti mutta miks niin vähän vanhuksia on kisassa? Suhteellisesti ei mee.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Nina!
Minä taas en tykännyt yhtään .
Tuntui että olisin ollut keikalla kun kuuntelin ja katselin Tökää ja Sonjaa, mahtavaa :)
Keppijalka Susanna siä koikkelehtii mainoskatkolle.
Vierailija kirjoitti:
Tuntui että olisin ollut keikalla kun kuuntelin ja katselin Tökää ja Sonjaa, mahtavaa :)
Samaa mieltä! Parhaat tänään.
En ymmärrä Nina Tapion hehkutusta, en ole koskaan tykännyt. Näinhän se on että makuja on monia ja kaikille riittää tykkääjiä.
Nina on teknisesti taitava laulaja, hänellä on vahva ääni ja hän osaa käyttää sitä. En silti pidä häntä parhaana tässä kisassa.
Nina on sellainen laulava lastentarhan täti. Arkipäiväisempi kun Tuttiorkesterin Satu Sopanen.
Hitto kun kuulin Kärtsyn valinnan, niin iski pakokauhu, että onko hän tyhmä vai hullu. Ilmeisesti joko molempia tai ei kumpaakaan, sillä hyvin vetää.
Kärtsyä sais kuulla enemmänkin jossain
Led Zeppeliniä tuli ikävä. En tykännyt Kärtsyn tulkinnasta. Liian pehmeää ja tasaista laulantaa. Ei iskenyt ollenkaan
Kärtsy oli aivan loistava. Tuo on oikeasti vaikea kappale laulaa ja hienosti veti.
Mä ihmettelen tätä palstaa, kun päivitän sivua tai vaihdan sivua niin palsta itse antaa puolestani ylä- ja alanuolia melkein kaikkiin kommentteihin. Sitten poistan niitä nuolia, jotka eivät ole yhtenäisiä mielipiteitteni kanssa. Muilla samanlaista tässä ketjussa?
Ei voi muuta kuin tuntea suurta myötähäpeää ton Laineen koikkelehtimisesta ja ilveilystä.
Fathi ja Nina heikoimpia.