Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Sonja Lumme räjäytti pankin. Käsittämätön. Mulla on edelleen kylmät väreet.
Mitä noi, kuten Sonja Lumme, ovat tehneet "bäkkärillä" näihin päiviin kun eivät ole valokeilassa?
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ihan omassa sarjassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ihan omassa sarjassaan.
No, huhhuh. Täysin samaa mieltä. Missä Sonja Lumme on piileksinyt viime vuodet...
Olen nähnyt ja kuullut Sonja Lummetta 90-luvun alussa Kaivohuoneella oli esiintymässä, rautainen ammattilainen ollut aina. Olin tuolloin Kaivarilla töissä ja juttelinkin tämän artistin kanssa. Tosi vaatimattoman oloinen, tuli ihan meikittä tavisvaatteissa soundcheckkiin.
Sonja on huippu. Millä mahtavalla tyylillä veti Tina Turneria. Kylmikset meni. Sonjan pitäisi olla enemmän esillä. Ihan best.
Vierailija kirjoitti:
Ramses haukkoo henkeä kuuluvasti joka lauseen edellä. Ei ole hengitystekniikka kunnossa. Liian iso biisi hänelle.
Äänen sävy tosi miellyttävä, vielä kun vähän treenaa tuota tekniikkaa ja antaisi äänen tulla reilusti ulos
Ulkonäköä ei saisi kommentoida MUTTA Ike näyttää siltä että jos hän vähän treenaisi ja katsoisi ruokavalion kuntoon niin hän olisi tosi HOT ja valmis artisti!
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä ei saisi kommentoida MUTTA Ike näyttää siltä että jos hän vähän treenaisi ja katsoisi ruokavalion kuntoon niin hän olisi tosi HOT ja valmis artisti!
Kuka Ike?
Enpä olisi ikinä uskonut että Sonja Lumme puhuu noin hiljaisella äänellä kun lauluäänensä on niin voimakas. On varmaan mukava tyyppi ilman diivan elkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Ike?
Niinpä, kuka Ike siä on mukana?
Vierailija kirjoitti:
Sonja Lumpeesta tulee jotenkin sellaiset vibat ettei varmaan uskalla ottaa riskejä, mennä mukaavuusalueensa ulkopuolelle, samoin kun Meiju Suvas teki viime kaudella
Mun mielestä päinvastoin. Odotan innolla Sonjan esityksiä.
Sonja voittaa tän kisan. Ei kukaan vedä noin hyvin Tina Turneriä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi ikinä uskonut että Sonja Lumme puhuu noin hiljaisella äänellä kun lauluäänensä on niin voimakas. On varmaan mukava tyyppi ilman diivan elkeitä.
Euroviisuissa esiintynyt Kaija Koo kertonut että kopea on.
Tökä, Ramses ja Sonja hyviä tähän mennessä ja myös Mika. Katsotaan nyt loputkin, mitä sieltä tulee.
Sonja Lumpeesta tulee jotenkin sellaiset vibat ettei varmaan uskalla ottaa riskejä, mennä mukaavuusalueensa ulkopuolelle, samoin kun Meiju Suvas teki viime kaudella