Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Toi lauloi Mombasan kuin olisin itsekin laulanut. Ja siis minulla ei ole yhtään lauluääntä,ei sitten yhtään. Mutta on absoluuttinen musiikki korva.
Fathille taisi tulla yllätyksenä ettei osaa laulaa.
Kauheaa, olenkohan minäkin yhtä surkea...olen luullut olevani ihan keskivertohyvä D:
Ikosen paras esitys tää. Ihana. En ole aiemmin tykännyt yhtään. Biisivalinnalla on niin iso merkitys, tää osuu nuottiin ja ihana ääni joka sopii tähän biisiin.
Fathi sai euroviisu jaksossa tuomareilta pisteitä. Muuten olisi varma putoaja. Heikoin laulaja. Karaokessakin kuulee parempia.
Mica on hyvä, mutta antaako tämmönen biisi oikein mahdollisuuksia osoittaa sitä 🤔
Ikonen sai melkein liikutuksen kyyneleet pintaan. Pakko etsiä alkuperäinen Tuubista. Liekö yhtä hyvä alkuperäinen kuin tämä Micon hunajainen ja tunteikas veto
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, olenkohan minäkin yhtä surkea...olen luullut olevani ihan keskivertohyvä D:
Vähän sääliksi kävi :/
Fathin kannattaisi tehdä sitä mitä osaa. Onneksi tuomarit antoivat kerrankin kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
On aikansa elänyt formaatti.
Siinä mielessä kyllä että saisi tuon pudotus osion poistaa kokonaan ja tilalle pistesysteemi jossa eniten pisteitä saanut kisaaja voittaa kauden lopuksi.
Tämä että jokainen kisaaja saisi kokeilla kaikkia kilpailun osioita, olisi paljon mielenkiintoisempaa ja myös oikeudenmukaisempaa, kun eihän sitä tiedä että olisiko jaksossa pudonnut kilpailija pärjännyt paremmin seuraavassa osiossa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sääliksi kävi :/
Oli kyllä yllättynyt ja vähän uhmakkaan oloinenkin palautteesta. Hyvä kun pudotettiin maanpinnalle. Ei osaa todellakaan laulaa, arvosana 5 (asteikko 4-10).
Ramses on tavallaan ihan hyvä laulaja, mutta hän on jotenkin hieman löysä ja muuntautumiskyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Mika! Nyt on sopiva biisi Mikalle ja hyvin vetää.
Yllätyksekseni Mika kosketti.
Mutta olen samaa mieltä raadin kanssa, että enemmän ääntä peliin. Ehkä Mika pelaa, ja nostaa paukkuja seuraavilla kierroksilla?
Sonja Lumme, laulaa Anna Eriksonnin Kun katsoit minuun ja tässä biisissä on laulettavaakin. Kylmikset menee Sonja on vain niin taitava ja ääni pelaa ja osuu nuottiin aina. Tämä on pelkkää nautintoa.
Sonja on minun ykkössuosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Fathin kannattaisi tehdä sitä mitä osaa. Onneksi tuomarit antoivat kerrankin kritiikkiä.
Edellisissä jaksoissa Fathi kyllä loisti, joten nyt ihan väärä genre ja biisivalinta.
Sonjalla paikoitellen old lady -vibat esityksessä. En voinut olla vertaamatta Annan versioon.
Elokapina kasvoi parinkymmenen innokkaan kapinoitsijan ryhmästä kansalliseksi, yli kymmenessä kaupungissa toimivaksi liikkeeksi, jonka nimissä on toiminut yhteensä tuhansia kapinallisia ympäri Suomen. Tavoitteenamme on luoda massaliike, joka pystyy toiminnallaan häiritsemään tavallista arkea niin että ilmasto- ja ympäristökriisi ei jää keneltäkään huomaamatta. Rikomme tarvittaessa joitakin lakeja siksi, että välttäisimme pahimpien skenaarioiden toteutumisen.
Joojoo kyllä me kaikki jo tiedetään että Ramses putoaa, älkää enää jaksako hokea sitä joka välissä! Tsiisus.