Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
 Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
En jaksa katsoa Tähdet tähdet -ohjelmaa, koska olen väsynyt tekopirteään juontaja-Susannaan. Hän huutaa juontonsa ja sitten se kiusallinen tanssahtelu tai jorailu, kun alkaa mainoskatko. Toivottavasti juontaja menee vaihtoon seuraavalla kaudella. Susanna oli todella hyvä puoliseiskassa, kun ei esittänyt pirteää ja olivat luonteva pari Mikon kanssa.
Suomalaiset naiset ( tai miehet?) eivät taida paljon peiliin katsoa? Missä itsereflektio? Kaikella kunnioituksella mutta onhan Sonja lahjakkaampi kuin vaikka tämä taikapeili-ihminen. Tähänkin kommenttiin tulee vastaus että entä katrihelena, tapiorautavaara, Fredrik jne. Joo, ja entä Regina Linnanheimo?
Vierailija kirjoitti:
Sami oli pois Suomesta 36 vuotta,niin aika moni laulu jäänyt kuulematta.
Miksi on sitten laitettu tällaiseen ohjelmaan tuomariksi? Ei siinä, tykkään kyllä muuten hänen tyylistään.
Noloa, kun Sami Yaffa on raatilaisena arvostelemassa esityksiä eikä tunnista puoliakaan niistä. Tässä ohjelmassa ei riitä, että tuntee ulkolaisia muusikoita 1980-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa Tähdet tähdet -ohjelmaa, koska olen väsynyt tekopirteään juontaja-Susannaan. Hän huutaa juontonsa ja sitten se kiusallinen tanssahtelu tai jorailu, kun alkaa mainoskatko. Toivottavasti juontaja menee vaihtoon seuraavalla kaudella. Susanna oli todella hyvä puoliseiskassa, kun ei esittänyt pirteää ja olivat luonteva pari Mikon kanssa.
No eihän edes paljon juonna. Miksi et kelaa hänen osuutensi yli? Minä katson niiden esitysten takia enkä edes kiinnitä Susannan höpinöihin huomiota.
Tässä ohjelmassa on ekana pudonnut hyvä laulaja. Esin. arvostettu sopraano Essi Luttinen. Ei Erika tai Janni tai Evelinakaan päässeet pitkälle.
Shikeben putoaa tänään ja Ikonen ensi viikolla. Älkää lukeko tätä, jos ettet halua tietää.
Kukaan raatilaisista ei tiedä, mikä iskelmässä on olennaista: tanssittava rytmi. Tanssijat tietävät, että iskelmän pitää "mennä jalan alle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän edes paljon juonna. Miksi et kelaa hänen osuutensi yli? Minä katson niiden esitysten takia enkä edes kiinnitä Susannan höpinöihin huomiota.
Itse en ymmärrä näissä viihde-ja realityohjelmissa olevien juontajien arvostelua. Entä jos olis joku epäselvä jorisija, sekään ei ole hyvä. Mutta että on liian iloinen, niin voi voi. Susanna on mielestäni rento ja iloinen, sen vähän mitä esiintyy. Ja oma itsensä. Ei mikään kelpaa katsojille.
Miksi piti mennä muuttamaan tämän Tähdet tähdet- laulun melodiaa? ei ei!
Turha on toiveita kantaa, turha on haaveiden tie... Kyllä tässä on jotain hyvin suomalaista, joo.
Miksi kuulosti että melodiaa on muutettu, eikö osannut laulaa alkuperäiseen nuottiin tämä Kärtsy Hatakka.
En pitänyt tästä versiosta.
En tiedä mut ton Kärtsyn naamasta tulee se hanskakuristaja joka kerta mieleen. Mikä hitto sen nimi oli?
Tää Jaffa on Kärstyn kaveri selvästikin ja siksi saa kehuja ylimaallisen paljon. BUU
Vierailija kirjoitti:
Shikeben putoaa tänään ja Ikonen ensi viikolla. Älkää lukeko tätä, jos ettet halua tietää.
Ramses siis tippuu tänään ja Ikonen ens viikolla . .tarkensin kun en tunnistanut sukunimeä
Miltähän metrihelenakin eli Katri Helena näyttää täysin ilman sitä paksua meikkikerrosta... En ole myöskään koskaan tykännyt hänen äänestään, enkä liioitellusta Suomineito tyylistään, ns tyyneydestään, kun ei oikeasti tiedä millainen riivinrauta on oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mut ton Kärtsyn naamasta tulee se hanskakuristaja joka kerta mieleen. Mikä hitto sen nimi oli?
Michael penttilä
Siis Michael Penttilä, pelottavan näkönen on toi Hatakka. En ovee avaos sille vaikka laulaa osaa.
Kärtsy oli hyvä. Eikö Ramses putoo ekana?
Jaa, pitäiskö näistä jotka lauloi suomeksi antaa erikoismaininta siitä, että ääntää äidinkieltään niin hyvin???