Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
 Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Mä katoin jo hiphop jakson , ja kyllä mä sanon että kyllä useampi toimitti todella upeasti vetonsa💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja on konkari.
Itseäni kyllä yllätti, kuinka vanhentuneelta hän kasvoistaan näyttää, sitä ei voi enää edes meikeillä peittää?
Upea 63v!
Sorry nyt vaan, mutta minusta esim. Katri Helena, kesällä 80, näyttää paljon freesimmältä kasvoistaan.
No, Katrilla on kiloja reippaasti enemmän, se tasoittaa ryppyjä.
Sonja on niin upea ja kaunis. Hänestä huokuu sisäinen kauneus. Metrihelenan kauneutta näkee tuskin muut kuin tämä hänen könsikkäänsä. Exmiehen mukaan tämä sinivalkoisuuden lähettiläs kh ei oo ees kovin kiva.
Vierailija kirjoitti:
Sonjalle erityismaininta loistavasta Ruotsin kielen ääntämisestä.
Hon är svensktalande. Från Kristinestad. Ja tämä mun kommentti ihan 80-luvun lukioruotsilla. Och nu ska jag bara bada bastu.
Oisko noi "kolme tähteä" tulleet sen takia että me katsojat rakastettiin Kake Randelinia mutta hän tippu heti alkumetreillä. Ja toivottavasti katsojissa ei ole niin naiivia osastoa että kuvittelevat että Tuotanto ei päättäisi kuka ns säästetään. On kyllä niin superlahjakasta porukkaa! Nina T. taitaa tippua vappuviikon jaksossa. Tämä Kärtsykin on niin lahjakas, pitäs googlettaa sen omaa musaa, saattaa olla ettei oo mun juttu.
Herranen aika, upea Sonja Lumme ja joku edes kehtaa ottaa samaan lauseeseen 80 vee mummohahmon katrihelenan. Olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika, upea Sonja Lumme ja joku edes kehtaa ottaa samaan lauseeseen 80 vee mummohahmon katrihelenan. Olen sanaton.
Kumminkin Katri-Helena on 1 Suomen menestyneimmistä artisteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumminkin Katri-Helena on 1 Suomen menestyneimmistä artisteista.
Kekkonenkin oli suosittu presidentti. Jotkut myös diggaa keskustapuoluetta ja lestadiolaisuutta. Smaksak sano koira kun muniaan nuoli.
Muusikko Sami Yaffa, mitä hän kuuntelee, kun aika tiuhaan sanoo, ettei ole kuullutkaan .
Luulisi, edes vahingossa olisi kuullut jossain .
Sonja tai sonjan sukuko täällä sonjaa kehuskelee? Laulu ihan ok, mutta kasvoistaan aikaoisen hain näköne.
Salokoski on huippu äänenkäytöltään.
Nina Tapio on jämähtäny siihen niiailevan pikkutytön rooliin. Jotenkin epäaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja on konkari.
Itseäni kyllä yllätti, kuinka vanhentuneelta hän kasvoistaan näyttää, sitä ei voi enää edes meikeillä peittää?
Upea 63v!
Sorry nyt vaan, mutta minusta esim. Katri Helena, kesällä 80, näyttää paljon freesimmältä kasvoistaan.
Sonja on niin upea ja kaunis. Hänestä huokuu sisäinen kauneus. Metrihelenan kauneutta näkee tuskin muut kuin tämä hänen könsikkäänsä. Exmiehen mukaan tämä sinivalkoisuuden lähettiläs kh ei oo ees kovin kiva.
Sonjan talttikset vertaansa vailla! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sonja tai sonjan sukuko täällä sonjaa kehuskelee? Laulu ihan ok, mutta kasvoistaan aikaoisen hain näköne.
Miss Suomi kisa on erikseen. Oletko Eino Makusen sukua kun on noin herkäksi vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja on konkari.
Upea 63v!
Mikä on tarttis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonja on konkari.
Upea 63v!
Mikä on talttis?
Ja tippuja on
Ramses ( väärin meni).
ja Emma Salokoski paras.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Lähes 70 vuotiaana yhtä hyvän näköinen kuin Sonja, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.
Hän on ollut niin kauan pois Suomesta että on jäänyt laulut kuulematta.
Sami oli pois Suomesta 36 vuotta,niin aika moni laulu jäänyt kuulematta.
Totta mooses tulee, halpa tehdä, kerää riittävästi mainostajia ja katselijoita (mukana on aina ne muutamat yleisön suosikit) ja muuta mukavaa.