Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2025

Vierailija
08.01.2025 |

Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1979)

Vierailija
401/1979 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla on euroviisut jakso. Ikonen varmasti esittää måneskinia ellei italia ole tenkkapoona. Jos, niin sitten varmaan rasmusta. Sŏmppu esittää cha cha cha.  Kärtsy jotain hakemalla haettua erikoista. Samoin Salokoski, ehkä joku bambi thug "omana versionaan". Alatalo esittää saara aaltoa, joko no fear tai monsters. Jamajako euforian. Sonja Lumme on villi kortti, ennen eilistä olisin sanonut että esittää la dolce vitan mutta ilmeisesti ottaa riskejä(kin)? 

Ei pahemmin voi mennä metsään :D

Pidät itseäsi varmaan suurena tietäjänä - noloa!

Jos kuka on nolo, niin sinä ja muut spoilaajat. Telkkarista tämä tulee vasta ensi sunnununtaina, joten ränkkää vasta sitten. Tätä voisi verrata siihen, että odotat joulua lahjoineen kovasti ja bestiksesi lällättää jo heti joululoman alettu

Höpö höpö, kaikissa telkkuketjuissa mennään tuoreimman jakson mukaan (katsomo tai ruutu) eli tv-katsojat saavat perustaa oman ketjun jos eivät pysty olemaan poissa palstalta. Näin on aina ollut ja tulee olemaan. 

Vierailija
402/1979 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla on euroviisut jakso. Ikonen varmasti esittää måneskinia ellei italia ole tenkkapoona. Jos, niin sitten varmaan rasmusta. Sŏmppu esittää cha cha cha.  Kärtsy jotain hakemalla haettua erikoista. Samoin Salokoski, ehkä joku bambi thug "omana versionaan". Alatalo esittää saara aaltoa, joko no fear tai monsters. Jamajako euforian. Sonja Lumme on villi kortti, ennen eilistä olisin sanonut että esittää la dolce vitan mutta ilmeisesti ottaa riskejä(kin)? 

No etpä osunut oikeaan. Hyviä valintoja oli. Yllättäviäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1979 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma tai Kärtsy vois pudota. Ramses ja Ronja on parhaita. Ronja on aidosti pirteä ja miellyttävä.

Vierailija
404/1979 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma tai Kärtsy vois pudota. Ramses ja Ronja on parhaita. Ronja on aidosti pirteä ja miellyttävä.

On kyllä jännä miten eri tavalla ihmiset kuulee ja näkee asioita. 

Vierailija
405/1979 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fathin esitys Dancing Lasha Tumbai eli ukrainalaisten veikeä viisu oli yleisön ja kahden tuomarin suosikki. Kolmannen tuomariäänen sai Emma Salokoski. Tuskin kenenkään muun ääni olisi edes riittänyt viimevuotiseen voittajabiisiin.

Ronja lauloi hienosti Queen of Kingsin ja muistutti, miten hyvä norjalaisten kappale itse asiassa on.

Mikko Töyssy ei nyt iskenyt: Pilvi Hämäläisen viisuparodia on niin lyömätön, ettei sitä voi ylittää! 

Vierailija
406/1979 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etpä osunut oikeaan. Hyviä valintoja oli. Yllättäviäkin. 

🖕

Vierailija
407/1979 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on aivan monta lempparia on tökä

Ronja ja Sonja. Fathi Ahmed mutta jos muistelen entistä kautta kake ja Helena putosivat luulen tietäväni Sonja lumme putoo ensimmäisenä ja luulen tietäväni tökä ja Ronja ovat finalistit olen puhunut aart talat talat 

Vierailija
408/1979 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

401: Suurin osa minun seuraamista telkkariketjuista kyllä menee telkkaritahtiin lukuunottamatta muutamaa spoilaajaidioottia. Olet keksinyt tuon aina -ilmauksen kyllä ihan omasta idiootista päästäsi.

Vierailija
409/1979 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ihmiset tuumaisi kun nää miestuomarit voihkisivat naislaulajille, että mä tuun sun keikalle ja heitän mun pikkupikkupöksyt sulle? 

Niinpä..

Siksipä Lilli on nolo, kun ei ole vielä tajunnut, että miesten seksuaalinen häiritseminen on ihan yhtä tuomittavaa kuin naistenkin. Ihmiset tuumaa, että Lilli on huonosti käyttäytyvä dinosaurus.

Vierailija
410/1979 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen jälleen kertomaan pettymyksestäni Mikko Töyssyyn. Tehtävän anto oli yksinkertainen Euroviisut. Hän sitten tietty inhoaa euroviisuja ja päätti vetää ystävänsä jo hyvin onnistuneen parodian euroviisuista. Ei toiminut ei.

Herrä Töyssy osaa laulaa, mutta kuulostaa samalta iskelmälaulajalta nyt kolmannen kerran. Kunpa seuraavalla kerralla hän tekisi jotain muuta ja vähän repäsis.

Vierailija
411/1979 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, kaikissa telkkuketjuissa mennään tuoreimman jakson mukaan (katsomo tai ruutu) eli tv-katsojat saavat perustaa oman ketjun jos eivät pysty olemaan poissa palstalta. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.

Itse höpöilet, La Promesa-ketjussa mennään 6kk tai enemmän tulevaisuudessa, Salkkareitten ketju on spoiliketju, Emmerdale-ketjussa ei ole punaista lankaa jota seurata.

Vierailija
412/1979 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on aivan monta lempparia on tökä

Ronja ja Sonja. Fathi Ahmed mutta jos muistelen entistä kautta kake ja Helena putosivat luulen tietäväni Sonja lumme putoo ensimmäisenä ja luulen tietäväni tökä ja Ronja ovat finalistit olen puhunut aart talat talat 

Ei voi tippua Sonja ensin, taisi olla yleisön suosikkikin aloitusjaksossa ja niilläkin pisteillä merkitystä yhä. Melkeinpä vahvempi ehdotus Töyssyn finaalipariksi kuin Ronja

Vierailija
413/1979 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, Sonja ja Satumaa-tango! Loistavaa!

Yllättävän hyvä. Sonja on ollut positiivinen yllätys.

Vierailija
414/1979 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsä tää Suomipop jakso, kaikilla on balladeja. Missä showt? 

Vierailija
415/1979 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tylsä tää Suomipop jakso, kaikilla on balladeja. Missä showt? 

Kelasin monta esitystä ohi. Mikään näistä nyt ei oikeen napannut. 

Vierailija
416/1979 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kisassa pärjää hyvin näyttelijät ja erityisesti koomikot. Ei välttämättä parhaat laulajat jos ei ole taitoa heittäytyä.Siksi Fathi varmaan pärjää hyvin.

Vierailija
417/1979 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Töyssy esittää Pilvi Hämäläisen Mon Chéri-kappaleen. Mikko on ihana, kun uskaltaa heittäytyä täysillä. 😄

https://www.seiska.fi/katso/mikko-toyssy-tanssii-hiki-paassa-kunto-on-l…

Vierailija
418/1979 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramses putoaa tänään. Salokoski valittiin parhaaksi. Se mustaihoisen esitys (Mombasa) oli raskasta kuunneltavaa ja katsottavaa.

Vierailija
419/1979 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ramses putoaa tänään. Salokoski valittiin parhaaksi. Se mustaihoisen esitys (Mombasa) oli raskasta kuunneltavaa ja katsottavaa.

Mutta ei tänään putoa kukaan. Tuo putoaa vasta ensi viikolla. Katsoin lähetyksen Ruutu+ juuri.

Vierailija
420/1979 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista miten on aiemmilla kausilla porukkaa pois, mutta se että nyt kaikki pääsivät esittämään kolme kappaletta on tervetullut muutos formaattiin.

Edelleen toivoisin, että kaikki pääsisivät kokeilemaan kaikki genret ja voittaja voittaisi ääni/piste määrällä. No, aina voi toivoa, kai?