Kyljellään nukkuvat: Mikä tyyny teillä on?
Mikä olisi hyvä tyyny kyljellään nukkumiseen? Tuntuu että niskat tulee kipeeksi joka yö kun nukun kyljellään
Kommentit (470)
Mun tyyny on huono ja halpis ostettu muistaakseni jyskistä. Epätasainen, jossa täytteet "pakenee" reunalle, joka ei pään alla. Nukun poikkeuksetta kyljelläni. Niska ei ole kipeä/kipeytynyt. Siksipä arvelen, että monilla niskaongelmien syy on ihan joku muu kuin tyyny. Some, netti, tv väärällä korkeudella...
Itsellä tullut joskus niska kipeäksi liian korkeasta tyynystä. Joka tosin taitaa olla suositeltu kylkinukkujille.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyyny on huono ja halpis ostettu muistaakseni jyskistä. Epätasainen, jossa täytteet "pakenee" reunalle, joka ei pään alla. Nukun poikkeuksetta kyljelläni. Niska ei ole kipeä/kipeytynyt. Siksipä arvelen, että monilla niskaongelmien syy on ihan joku muu kuin tyyny. Some, netti, tv väärällä korkeudella...
Itsellä tullut joskus niska kipeäksi liian korkeasta tyynystä. Joka tosin taitaa olla suositeltu kylkinukkujille.
Niin, ja lisäksi vaikuttaa tietenkin patjan joustavuus. Mitä joustavampi, niin sitä "korkeammaksihan" tyyny jää, koska vartalon paino. Nykyisin suurimmalla osalla on joku joustinpatja. Itselläni on vaahtomuovipatja, joka ei ole kovin paksu.
Noh olikos ihmettelijä ap:lla jotain muutakin ihmeteltävää
Jyskistä semmonen raksin muotoinen memoriam foam tyyny, ihan paras ja korkeutta säädettävissä. Tukee niskaa kun kääntyy kyljelle ja keskellä taas pystyy nukkumaan selällään
Mikä meitä naurattaa, jos ei palsta?
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Mikä on paras asia, jonka olet oppinut elämässä?
Mikä kumma tätä tyyppiä vaivaa?
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joku wellpurin aika kallis tyyny joka oli hyvä kyllä kyljellään nukkumiseen mutta kun mä nukun milloin mitenkin päin niin ei ollut siihen hyvä
Nuo wellpurit on tempurista halvempi version. Mun wellpur maksoi 19 euroa tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka pitää pään ja niskan oikeassa asennossa kyljellään nukuessa. Tuolla on https://kodinkone.com/paras-tyyny-kylkinukkujalle/ käsitelty tarkemmin noita kylkinukkujien tyynyjä
Sori vaan mutta jokaisen kallo, posket, leuka ja kaula ovat erilaiset.
Selällään nukkuminen lisää Alzheimerin riskiä merkittävästi.
Vain muutamia hyviä keskusteluja
No, toivottavasti saat siitä jotain irti.
x-tra halpis kaksinkerroin tyynyliinan puolikkaassa poikittain, muodostaen ryhdikkään, silti mukavan kylkimakuutyynyn.
Ota syvään henkeä ja laske kymmeneen.