Äly/urheilukellojen uudet ominaisuudet?
Ostin pari vuotta sitten Garmin kellon, instinct solar 2 mallin. Olen ollut tosi tyytyväinen, mutta ainahan se välillä uusi houkuttaisi, varsinkin kivemman näköinen kello.
Mitä uusia ominaisuuksia on tullut kelloihin tuon jälkeen? Jos on tullut.
Kommentit (100)
on kyllä tässä on raha tärkeempää kuin jonku naisen mielenpahoitus.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Garmin Fenix6 - ihan tyytyväinen olen vielä enkä aio ihan heti vaihtaa. Tämä on toki yläpään malleja.
Laitetaanko se päähän? Minkälainen on alapään malli?
Tää on parempi kuin Tekniikan Maailma
Sellainen olis kiva joka kertoisi onko minulla nälkä, kuuma, kylmä, lyökö sydämeni ja kestäisi saunassa runkkaamista. Myös perussuomalasten kannatusprosentin sekä muistuttaisi Aadolfin, Beniton, Riikan, Jussin ja Donaldin merkkipäivistä. Sekä tyttöystävän ja ehkä vaimonkin kuukautiskierron. Ehkä kirjoitan nyt heti asiasta mm. Joulupukille.
Tuosta: Mulla Samsungin Galaxy Watch 4 - näyttää yön happisaturaation ja kuinka paljon olen nukkunut.
Joku idari (toisella palstalla) sanoi, et etkö tiedä kuinka paljon nukut (tai jotain) ? Kyllähän minä _sen_ tiedän, mutta jos mulla on uniapnea eli happisaturaatio menee yöllä liian alas ja siksi jo aamusta, herättyä väsynyt. Se SpO2 on ihan ok, mutta mulla nyt verikokeissa ollut anemia eli se happi, ei ilmeisesti, jostain syystä sitoudu soluihin?
Raudanpuutteeseen tuo viittaisi: Ferritiiniarvo kyllä aika alhaalla, mutta rajan yläpuolella.
Toinen: jotkut näyttää myös kehon lämpötilan: (ehkä enemmän tarkoitettu naisille, milloin menkat?). Mulla joskus yöllä kuumetta, joku pöpö iskenyt (korona?). Haluaisin vaan saada tietää, ettei ole mikään vialla. Turha noitten oireitten takia on mennä lääkärille, buranaa vain sieltä sieltä saa tai sitten pameja tai jotain.
Oikeasti noiden älykellojen ALV-% pitäisi pudottaa jonnekin 14%:iin - tulisi yhteiskunnalle halvemmaksi.
Tuollainen vainoharhaisuus tuntuu häiritsevältä.
mikä on paras älykello teidän mielestä? ja mikä teillä on kipuraja mitä maksaisitte kellosta?
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Garmin on kellojen Mersu tai Apple. Sieltä kalliimmasta päästä malli, niin kelpaa esitellä.
Tai ehkä ap:lta vaan puuttuu huumorintaju.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Työnhakua kannattaa suosiolla harkita
HRV levossa on ihan hyvä kuormitusmittari. Aika monet ominaisuudet ovat nykyään aivan turhaa sälää. Uskoisin, että seuraavaksi alkaa tulemaan AI-coacheja kellojen sovelluksiin.