Äly/urheilukellojen uudet ominaisuudet?
Ostin pari vuotta sitten Garmin kellon, instinct solar 2 mallin. Olen ollut tosi tyytyväinen, mutta ainahan se välillä uusi houkuttaisi, varsinkin kivemman näköinen kello.
Mitä uusia ominaisuuksia on tullut kelloihin tuon jälkeen? Jos on tullut.
Kommentit (100)
Mä viimeksi kun vaihdoin, niin halusin HRV:n. Sen avulla voi parhaiten seurata palautumista ja että millä stressi/kuormitustasolla nyt mennään. Toi ominaisuus taitaa löytyä kaikista uusista älykelloista jo.
Suosittelen älykellon sijasta älysormusta. Oura on sikakallis kk-maksuineen, mutta nyt on saatavissa (ihan vaikka Prismassa) suht järkevänhintaisia sormuksia, joissa on paljon uusia ominaisuuksia ilman mitään kuukausimaksua. Noitten kellojen datan lisäksi voi seurata stressiä, happisaturaatiota, uniapnean riskiä yms. Seuranta ja analyysit ovat paljon monipuolisemmat ja kokonaisvaltaisemmat kuin missään näkemässäni älykellossa.
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
En tiedä kuuluuko tähän mutta vidi!
mene takas ulilaudalle postailemaan niitä sammakoita jonne
Älykelloa ei kannata ainakaan töissä pitää, opin kantapään kautta kun paljasti työnantajalle että olin nukkunut työaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen älykellon sijasta älysormusta. Oura on sikakallis kk-maksuineen, mutta nyt on saatavissa (ihan vaikka Prismassa) suht järkevänhintaisia sormuksia, joissa on paljon uusia ominaisuuksia ilman mitään kuukausimaksua. Noitten kellojen datan lisäksi voi seurata stressiä, happisaturaatiota, uniapnean riskiä yms. Seuranta ja analyysit ovat paljon monipuolisemmat ja kokonaisvaltaisemmat kuin missään näkemässäni älykellossa.
Älysormukset ovat vain siitä epäkäteviä, että eivät sovi salitreenaajalle, joka haluaa seurata suorituksiaan, kun vaikuttavat tarttumiseen ja ovat tiellä ja naarmuuntuvat esim. painotankojen ja käsipainojen kahvoista.
Onko sulla kaikki muumit laaksossa?
No kyseles nyt pois ap muutkin huolet
Vierailija kirjoitti:
Heh, mun kello seuraa stressiä, happisaturaatiota, uniapnean riskiä yms.
Ei tässä ole mitään nähtävää, jatkakaa matkaa!
Mä en tiedä mitä ominaisuuksia sun kellossa on niin en osaa kommentoida. Sain itse ensimmäisen älykelloni (Garmin Venu 3s) vähän aikaa sitten ja mulle se on ollut todella hyvä motivaattori moneen asiaan.
Mihin ihmeeseen perustatte mielipiteenne?
Joka päivä on uusi mahdollisuus tehdä jotain erilaista.
Älkää ihmiset suostuko elektroniseen jatkuvaan valvontaan. Teette vain itsellenne pahaa. Hyvän ei tarvitse koskaan pelätä