Hallitus leikkaa heikoimmassa asemassa olevilta eli Riikka pokkana valehtelee
Ja vielä eilen Riikka vakuutteli, että hallitus leikkaa vain heiltä, jotka voivat tehdä tilanteelleen jotain. Sinänsä minkäänlaista muutosta ei ole tulossa, koska työnahku yms ehdot ovat nykyisinkin voimassa, mitä työryhmä ehdiottaa. Ainoa uudistus on tuen suora leikkaus. Vahva ja välittävä Suomi.
Tähän viitaten..
Onko pitkäaikaistyötön ja toimeentulotuella olevat niitä ryhmiä Suomessa jotka eniten voivat tehdä tilanteelleen jotain? Nämä voivat VÄHITEN tehdä tilanteelleen mitään. Täten Riikka pokkana valehtelee. Suu ja leuat jauhaa kuin lihamylly, valheita.
Valtion kirstun päällä siis istuu kukkamekkoinen patologinen valehtelija..
RIP Suomi
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kaikki vain pois. Miksi meidän muiden pitäisi kustantaa laiskojen laiskottelu?
Toivottavasti pääset liittymään joukkoomme pian, ja miksipä et, jos työajalla ehdit palstailla ja vaatia tukien lopettamista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kaikki vain pois. Miksi meidän muiden pitäisi kustantaa laiskojen laiskottelu?
varo ettei pomo soita ja sano tule käymään täällä toimistossa.mulle kävi niin kaksi kk sitten antoi irtisanomis lapun.olen nyt ekakertaa elämässä työtön. ja ikää 56v eli aika vaikea työlistyä.
Vierailija kirjoitti:
Työkykyinen aikuinen ei ole heikoimmassa asemassa oleva.
Heikoimmassa asemassa olevat ovat orpolapsia, erilaiset vaikeasti vammautuneet, kehitysvammaiset, vaikeasti sairaat, ym. Nämä eivät pysty itse tekemään tilanteelleen mitään, ja siksi heistä pitää huolehtia.
Työkykyinen aikuinen on kaukana heikoimmassa asemassa olevasta.
Hän voi vaikka alkaa myydä seksipalveluja kuten vasemmisto innokkaasti hehkuttaa. Samalla pääsee toteuttamaan omaa ominta itseään ja oikeuttaan olla. Ihana vasemmisto, kiitos että pelastitte meidät pimeydeltä!!
Ei se työkyky mitään siihen lisää tuo. Samat perustuet saa kuin kehitysvammaisetkin. Itseasiassa työkykyinen saa jopa vähemmän tukia kuin kehitysvammaiset. Eli työkykyisellä on vähemmän rahaa tilillä kuin vammaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varo ettei pomo soita ja sano tule käymään täällä toimistossa.mulle kävi niin kaksi kk sitten antoi irtisanomis lapun.olen nyt ekakertaa elämässä työtön. ja ikää 56v eli aika vaikea työlistyä.
Mulla kävi aikoinaan niin, että luvattiin toistaiseksi olevaa kokoaikatyötä. Oikeasti laitettiin vain osa-aikaisen työtunnit. Sitten kun kysyin missä ne luvatut työtunnit ovat ja että haluaisin tehdä kokoaikaisen työtunnit niin tuli kutsu toimistolle kesken työpäivän ja sitten toimistolla tuli potkut välittömästi.
Köyhiltä leikataan koska köyhät saa tukia jonka työssäkäyvät maksavat heille.
Ei heiltä voi leikata jotka ei hae mitään tukia elämäässään, vaan pärjäävät omalla työllä.
Köyhät ei tätä ymmärrä että ei työntekijät ja yrittäjät ole velvollisia elättämään niitä jotka ei halua töihin.
Jos töitä ei ole niin ala yksityisyrittäjäksi, ai niin, ei köyhät jaksa tehdä mitään.
Ymmärrän jos on oikeasti sairas niin tottakai pitää auttaa mutta terveet ihmiset makaa kotona ja ulisee että kukaan ei auta ja tuetkin viedään.
Myös opiskelijat ymmrrän, he tarvitsevat tukea saadakseen opinnot päätökseen.
Enkä niele sitäkään että eläkkeitä leikattaisiin, eläkkeet on itse ansaittu työ-uran aikana, joka palkasta pidätetty.
Itse olen sitä ikäluokkaa että eläkettä alkoi kertymään vasta 23 vuotiaana, vaikka aloitin työt 16 vuotiaana.
Sen takia Orpo voitti vaalit kun lupasi että yritteliäät ihmiset eivät joudu omistaan niin saata..sti antamaan makoilijoille.
Eikö riitä että yrittäjä maksaa veroja paljon enemmän kuin moni saa vuodessa palkkaa??? Et sinäkään valittaja halua antaa omalla työllä ansaitusta palkasta puolia naapurin Villelle ja Maijalle jotka vaan pelaa kotona.
Työtekijät ovat ihan itse ansainneet palkkansa kovalla työllä!
Elintapatyöttömät saavat osansa siitä. Jossain on mentävä raja.
Paskakokkarehallitus on säälimätön giljotiinihallitus.
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä leikataan koska köyhät saa tukia jonka työssäkäyvät maksavat heille.
Ei heiltä voi leikata jotka ei hae mitään tukia elämäässään, vaan pärjäävät omalla työllä.
Köyhät ei tätä ymmärrä että ei työntekijät ja yrittäjät ole velvollisia elättämään niitä jotka ei halua töihin.
Jos töitä ei ole niin ala yksityisyrittäjäksi, ai niin, ei köyhät jaksa tehdä mitään.
Ymmärrän jos on oikeasti sairas niin tottakai pitää auttaa mutta terveet ihmiset makaa kotona ja ulisee että kukaan ei auta ja tuetkin viedään.
Myös opiskelijat ymmrrän, he tarvitsevat tukea saadakseen opinnot päätökseen.
Enkä niele sitäkään että eläkkeitä leikattaisiin, eläkkeet on itse ansaittu työ-uran aikana, joka palkasta pidätetty.
Itse olen sitä ikäluokkaa että eläkettä alkoi kertymään vasta 23 vuotiaana, vaikka aloitin työt 16 vuotiaana.
Sen takia Orpo voitti
Lapsilisistä leikkaamalla leikkaukset kohdistuisivat suurempaan ryhmään ja siten säästö olisi suurempi, mutta ymmärrän, ettei kukaan halua tehdä poliittista itsemurhaa, ja toisaalta kun ollaan huolissaan syntyvyyden laskusta, lapsilisiin koskeminen olisi huono päätös.
Palkkatyötä ei ole kaikille. Te jotka kannatatte tukien leikkaamista köyhiltä, tajuatteko miten paljon se tulee vaikuttamaan ostovoimaan?
Yhä harvemmalla on varaa kuluttaa edes sitä vähää mitä nyt. Lisää konkursseja. En haluaisi olla yrittäjä.
Veronmaksajien rahat pois myös lastensuojelu- ja vanhushoivayrityksiltä - verorahoituksen kuuluu mennä täysimääräisenä kohteeseensa.
Aika moni joutuu työttömäksi hallituksen talousosaamattomuuden vuoksi, jokaisen työttekijän oma valinta ja vika? Hallitus on tyytyväinen mitä usempaa voi haukkua tukiloiseksi ja elämäntapatyöttömäksi?
Samaan aikaan interssitahoille virtaa miljardeja, yhtä lailla valtion rahoituksella elävät, mutta eivät olekaan tukiloisia? Yhteiskunnalle edullisemmaksi tulee järjestää nämä palvelut uudelleen ja tehostuneelle julkiselle puolelle.
Hurjaa on laskuvauhti Persumäessä tavallisille kansalaisille.
Eipä haittaa, tienaan pimeänä rahaa useita tonneja ja nostan samalla tukia, tää hallitus sai sen aikaan, että musta tuli "rikollinen". :D Harmi kun tyhmillä on oikeus äänestämiseen.
Tekemätöntä työtähän on loputtomasti, muttei rahaa töiden teettämiseen, kun jakkupuvut vievät liian ison palan kakusta.
Vierailija kirjoitti:
Paskakokkarehallitus on säälimätön giljotiinihallitus.
Niin,rahaa vaan pitäisi jakaa tuilla eläville,silloin olisi kaikki hyvin.
Minä entinen Kokoomuksen, keskustan ja persujen äänestäjänä aion äänestää kuntavaaleissa kannanottona SKP:ta. Äänestin eduskuntavaaleissa persuja, mutta kaikki lupaukset mitä sanoivat, ovat tehneet täysin päinvastoin, joten he pääsevät ikuiseen pannaan. En äänestä heitä ikinä. Kokoomusta olen äänestänyt sillä, että he ymmärtäisivät yrittämisen päälle, mutta ei eduskunnassa ole kuin yksi joka ymmärtää yrittämisen päälle ja se on Hjallis Harkimo eikä hän ole kokoomuksen riveissä ja sillä varmaan lähtikin heistä.
Vierailija kirjoitti:
Palkkatyötä ei ole kaikille. Te jotka kannatatte tukien leikkaamista köyhiltä, tajuatteko miten paljon se tulee vaikuttamaan ostovoimaan?
Yhä harvemmalla on varaa kuluttaa edes sitä vähää mitä nyt. Lisää konkursseja. En haluaisi olla yrittäjä.
Köyhillä nyt tuskin mitään ostovoimaa on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan tavannut persua, joka ei valehtele?
Olen montakin, mutta en yhtään vihervassaria joka ei valehtelisi, vihervassari kun avaa suunsa tulee pelkkää paskaa ulos.
Kataisen ja Sipilän aikana tuloerot olivat alhaisimpia ja Rinne/Marinin aikana korkeimmillaan. Ei uskoisi kun seuraa mediaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitää ottaa esim. Ranskasta mallia ja pistää mellakat käyntiin. Autoja tuleen ja kauppojen ikkunat paskaksi yms. 🔥 Ehkä alkaisivat sitten kuuntelemaan vähän kansalaisiakin
Hahhahhahhahhahhaaaa.... päivän paras läppä hahhahhahhaaaa...
Jännä että kun SDP oli vallassa syytettiin Sannaa kaikesta ja nyt kun kokoomus on vallassa syytetään Riikkaa kaikesta. Mikähän näitä kahta yhdistää ja erottaa heidät esim petteristä..