Hallitus leikkaa heikoimmassa asemassa olevilta eli Riikka pokkana valehtelee
Ja vielä eilen Riikka vakuutteli, että hallitus leikkaa vain heiltä, jotka voivat tehdä tilanteelleen jotain. Sinänsä minkäänlaista muutosta ei ole tulossa, koska työnahku yms ehdot ovat nykyisinkin voimassa, mitä työryhmä ehdiottaa. Ainoa uudistus on tuen suora leikkaus. Vahva ja välittävä Suomi.
Tähän viitaten..
Onko pitkäaikaistyötön ja toimeentulotuella olevat niitä ryhmiä Suomessa jotka eniten voivat tehdä tilanteelleen jotain? Nämä voivat VÄHITEN tehdä tilanteelleen mitään. Täten Riikka pokkana valehtelee. Suu ja leuat jauhaa kuin lihamylly, valheita.
Valtion kirstun päällä siis istuu kukkamekkoinen patologinen valehtelija..
RIP Suomi
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntumaan että hallituksen tavoite puolittaa tuen saajat toteutuu ns. luonnollisen poistuman kautta, kun tuen saajat ajetaan taloudellisesti toivottomaan tilanteeseen. Kohtalaisen psykopaattista touhua.
Vassareiden luonnollinen poistuma tekee Suomelle vain hyvää.
Väitätkö että kaikki persut ovat muka töissä.
Ei kai kukasn väitä, että 100-prosenttisesti olisivat. Mutta perussuomalaiset on nimenomaan työssäkäyvien puolue. Työelämään aktiivisesti osallistuvien puolue.
Ootko tosissas? 😂Suurin osa persujen äänestäjistä istuu pubeissa, ja kiroo mmuuttoo.
Mahtaa vihervässyköitä nolottaa lässytys
Vierailija kirjoitti:
Jos on vuosikausia toimeentulotuen varassa niin on kyllä peiliinkatsomisen paikka. Se on tarkoitettu väliaikaiseksi tueksi eikä miksikään elämäntyyliksi. Ihan oikein että vähän nipistetään näiltä ammatti tukihessuilta.
Olen ollut vuosikausia sairas ja työkyvytön, ihan lääkäreiden toteamana. Ikääkin on. Kela ei kuitenkaan lukuisista lääkärinlausunnoista huolimatta päästä minua eläkkeelle, vaikken suoriudu sairauksineni edes arjen toimistani.
Kela on pakottanut minut elämään pienellä työmarkkinatuella vuodesta toiseen, vaikka olen työkyvytön. Koska työmarkkinatuki ei riitä minimitoimeentuloon, olen saanut sen päälle myös hieman toimeentulotukea ja asumistukea.
En ole mikään "tukihessu", olen aikoinaan opiskellut pitkälle ja ollut töissä. Säästöni on syöty kauan sitten. Nyt minulta vielä vietiin pieni asumistuki, jota sain velattoman omistusyksiöni vastikkeeseen. Joudun myymään asuntoni ja muuttamaan, vaikken kykene terveydentilani takia näitä tekemään. Tilanteeni on epätoivoinen, ja mietin myös itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra ei valehdellut. Se on vasemmisto joka jankuttaa misinformaatiota.
Ja persu jatkaa valehtelua. Ei mitään uutta.
Jo virkamiehet ovat alkaneet kirjoittaa siitä, miten poliitikot ja ylempi (poliittinen) virkamiehistö painostaa pitämään mielipiteet ominaan. Puolueet ovat yhteiskunnan syöpäkasvain pitää todellakin paikkansa.
Ei virkamiesten työhön kuulu mielipiteet. Heidän tulee tehdä työssään päätöksiä, jotka perustuvat lakiin.
Virkamiehillä todellinen on oikeus omiin kantoihin ja kritisoida päätöksiä, jos niille löytyy perustelut. Itseasiassa on virkamiehen velvollisuus huomauttaa, jos hän näkee laittomuuksia. Vain Neuvostoliitossa ja Nassa-Saksassa toteutettiin käskyjä tai lähdettiin työleirille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijareita kaikki hallituspuolueet. Olen pettynyt perussuomalaisten johtoon. Purra on aivan väärä henkilö johtamaan perussuomalaisia. Puolue kaipaa puhdistusta.
Ikävintä on, että suurin saatana eli Kokoomus luikertelee tästäkin ilman suurta notkahdusta. Heillä on vakiintunut äänestäjäkunta. Perussuomalaisilla sen sijaan edessä joukkopako, kun kansan syvät rivit petettiin väärillä lupauksilla.
Perussuomalaisten äänestäjät ovat tyytyväisiä Purraan. Sinä et ole perussuomalaisia koskaan äänestänyt, joten sinulla ei ole asiaan sananvaltaa. Onhan minustakin Sofia Virta käsittämättömän typerä valinta vihreiden puheenjohtajaksi. Mutta minä olen vain tyytyväinen, kun tekivät niin huonon valinnan. En todellakaan ala vaatimasn missään puheenjohtajan vaihtoa.
Olen pitkään ollut nimenomaan Perussuomalaisten äänestäjä. Meitä on paljon pettyneitä erityisesti alhaisemman tulotason keskuudessa. Tulet sen huomaamaan seuraavissa vaaleissa. Kato tulee käymään melko rankasti. Sinänsä sääli, koska Perussuomalaisissa on paljon hyvää porukkaa joka aidosti haluaa edistää Suomen ja suomalaisten hyvinvointia. Puolueen johto on sen sijaan harhautunut aivan liian oikealle nykyisellään. En tunnista enää vanhaa perussuomalaisuutta tuosta ylimielisestä puoluejohdosta. Purra täytyy ehdottomasti syrjäyttää.
Nämä vasemmistoliiton Koskela ja Vihreiden Virta ovat omalla tavallaan höyrähtäneitä. Edustavat wokea ja muuta omituista hössötystä. Heihin ei voi luottaa. Melkein vielä vähemmän kuin Purraan. Ratsastavat nyt tälläkin kohulla muka jonkinlaisena vaihtoehtona.
Vaihtoehdot ovat siis hyvin vähissä. Ehkä SDP jos joku pitää tähän väliin valita. Perussuomalaisiin sitten takaisin, kun nykyinen puoluejohto on syrjäytetty ja puolue palautettu lähemmäs pientä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tuntumaan että hallituksen tavoite puolittaa tuen saajat toteutuu ns. luonnollisen poistuman kautta, kun tuen saajat ajetaan taloudellisesti toivottomaan tilanteeseen. Kohtalaisen psykopaattista touhua.
Ei kai kukasn väitä, että 100-prosenttisesti olisivat. Mutta perussuomalaiset on nimenomaan työssäkäyvien puolue. Työelämään aktiivisesti osallistuvien puolue.
Ootko tosissas? 😂Suurin osa persujen äänestäjistä istuu pubeissa, ja kiroo mmuuttoo.
Tuo on sinun mielikuvasi, koska varmaan haluaisit, että perussuomalaiset olisivat tuollaisia. Asia ei kuitenkaan ole kiinni mielikuvista, vaan kuten kaikkien puolueiden, niin myös perussuomalaisten äänestäjät on profiloitu, ja tuo työssäkäynti, itsensä elättäminen omalla työllä on yksi esille nousseista piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli äskettäin Ylellä juttua, että Perussuomalaiset oli työttömien keskuudessa kaikkein suosituin puolue. Noin 30 prosenttia kaikista työttömistä äänesti viime vaaleissa Perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vuosikausia toimeentulotuen varassa niin on kyllä peiliinkatsomisen paikka. Se on tarkoitettu väliaikaiseksi tueksi eikä miksikään elämäntyyliksi. Ihan oikein että vähän nipistetään näiltä ammatti tukihessuilta.
Olen ollut vuosikausia sairas ja työkyvytön, ihan lääkäreiden toteamana. Ikääkin on. Kela ei kuitenkaan lukuisista lääkärinlausunnoista huolimatta päästä minua eläkkeelle, vaikken suoriudu sairauksineni edes arjen toimistani.
Kela on pakottanut minut elämään pienellä työmarkkinatuella vuodesta toiseen, vaikka olen työkyvytön. Koska työmarkkinatuki ei riitä minimitoimeentuloon, olen saanut sen päälle myös hieman toimeentulotukea ja asumistukea.
En ole mikään "tukihessu", olen aikoinaan opiskellut pitkälle ja ollut töissä. Säästöni on syöty kauan sitten. Nyt minulta vielä vietiin pieni asumistuki, jota sain velattoman omistus
Olen todella pahoillani puolestasi. Auttaisin sinua rahallisesti jos voisin (olen itsekin työkyvyttömyyseläkkeellä)! Toivon sydämestäni sinulle parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo virkamiehet ovat alkaneet kirjoittaa siitä, miten poliitikot ja ylempi (poliittinen) virkamiehistö painostaa pitämään mielipiteet ominaan. Puolueet ovat yhteiskunnan syöpäkasvain pitää todellakin paikkansa.
Ei virkamiesten työhön kuulu mielipiteet. Heidän tulee tehdä työssään päätöksiä, jotka perustuvat lakiin.
Virkamiehillä todellinen on oikeus omiin kantoihin ja kritisoida päätöksiä, jos niille löytyy perustelut. Itseasiassa on virkamiehen velvollisuus huomauttaa, jos hän näkee laittomuuksia. Vain Neuvostoliitossa ja Nassa-Sa
Niin? Eli sanot samaa mitä minäkin sanoin: Päätösten pitää perustua lakiin, ei mielipiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijareita kaikki hallituspuolueet. Olen pettynyt perussuomalaisten johtoon. Purra on aivan väärä henkilö johtamaan perussuomalaisia. Puolue kaipaa puhdistusta.
Ikävintä on, että suurin saatana eli Kokoomus luikertelee tästäkin ilman suurta notkahdusta. Heillä on vakiintunut äänestäjäkunta. Perussuomalaisilla sen sijaan edessä joukkopako, kun kansan syvät rivit petettiin väärillä lupauksilla.
Perussuomalaisten äänestäjät ovat tyytyväisiä Purraan. Sinä et ole perussuomalaisia koskaan äänestänyt, joten sinulla ei ole asiaan sananvaltaa. Onhan minustakin Sofia Virta käsittämättömän typerä valinta vihreiden puheenjohtajaksi. Mutta minä olen vain tyytyväinen, kun tekivät niin huonon valinnan. En todellakaan ala vaatimasn missään puheenjohtajan vaihtoa.
Olen pitkään ollut nimenomaan Per
Jaa? Minäkin olen pienituloinen, mutta ihan tyytyväinen. Veroprosenttini laski tälle vuodelle ollen nyt lähes olematon. Käteen jää palkasta hyvin. Miksi en olisi tyytyväinen?
Suomi on menossa kohti IMF / alijäämämenettelyholhousta, jossa velkojat ottavat määräysvallan. Se on karua hommaa. Silloin sillä ei edes ole väliä, kuka tai ketkä istuvat Eduskuntaan. En minäkään jaksa uskoa, että syöksykierrettä saadaan oikaistua.
Tulemme mekin näkemään Kreikasta ja Afrikasta tuttuja tilanteita, joissa kansallisomaisuuksia kuten luonnonvaroja on otettu velkojien toimesta haltuun. Usein se velkoja on Kiina.
Miksi näin sitten on käynyt? Kaikki puolueet jakoivat rahaa lihavina Nokia vuosina oikealle ja vasemmalle. Oli kivaa, sillä sai itselleen ääniä ja valtaa. Nokian romahduksen jälkeen super hyvin lypsävää verolehmää ei enää ollut pitkään aikaan. Rahoituspohja lähti. Poliitikkojen paisuttamat menokehykset jäivät.
Käytännössä nämä leikkaukset ovat konkreettinen ilmentymä poliitikkojen kyvyttömyydestä. Olisi pitänyt uudistua jo kauan aikaa sitten. Mutta se uudistus tulee sitten kovan kautta. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli äskettäin Ylellä juttua, että Perussuomalaiset oli työttömien keskuudessa kaikkein suosituin puolue. Noin 30 prosenttia kaikista työttömistä äänesti viime vaaleissa Peruss
Okei. No siitä varmaan osittain johtuu tämä kovaääninen kritiikki. Perussuomalaiset kun ei ole ollut varsinaisesti työttömien puolue vaan työssäkäyvien. Kyllä petsuissa on nimenomasn työssä käymisen puolesta puhuttu. Ja siitä, että työnteon on oltava aina kannattavaa. Kannustinloukkujen purkamisesta on puhuttu.
Siinähän ollaan kyllä tavallaan työttömienkin asialla. Mutta nimenomaan siitä näkökulmasta, että työnteko olisi kannustavampaa. Ehkä tämä näkökulma on yllättänyt työttömiä ja ovat siten pettyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virkamiehillä todellinen on oikeus omiin kantoihin ja kritisoida päätöksiä, jos niille löytyy perustelut. Itseasiassa on virkamiehen velvollisuus huomauttaa, jos hän nä
Ongelma on juurikin se, että jos nykyisessä ilmastossa virkahenkilö kertoo ettei asian valmistelu ole tapahtunut asianmukaisesti ja lain edellyttämällä tavalla, hän on hankala henkilö ja hänet irtisanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkitähän ujeltava vassarinpaska persettäsi.
Moi riikka, on hienoa nähdä ettet ole muuttunut tai kasvanut scriptan ajoista päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään "tukihessu", olen aikoinaan opiskellut pitkälle ja ollut töissä. Säästöni on syöty kauan sitten. Nyt minulta vielä vietiin pieni asumistuki, jota sain velattoman omistus
Olen pahoillani siitä miten sinua on kohdeltu. Koeta vielä jaksaa ja toivoa parempaa, älä luovuta. Sinun elämälläsi on arvo, usko se. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Heikoin aines saisi mennä peilin eteen katsomaan ayypäätä tilanteeseensa.
Sanavalinnatkin jo alkaa muistuttaa oikeistolaisilla na tsi - S aksan alkuaikoja, kun eu geniikka oli päivän polttava trendi. Kokoom usper sut ajattelevat, että nykyajan ilmapiiri on sellainen, ettei tarvitsi edes peitellä todellisia arvojaan, vaan voi sanoa jo ihan suoraan mitä ajattelee.
Oikeistolaiset tyhme ntyneet vai venäj äntr ollit asialla?
Miljardeja riittää Kokoomuksen tuomiin lastensuojelu- ja vanhushoivayrityksien voitoiksi veronmaksajien rahoituksella, mutta tästähän Purra ei keskustele.
Tätäkö kansalaiset haluavat - pienen eliitin edunvalvontaa ja rahoitus ei muka riitä mihinkään? Suurin osa köyhtyy ja eriarvoisuus lisääntyy, mutta kiva että kaverit saavat osinkoja.
Vierailija kirjoitti:
Köyhiltä ei itse asiassa leikata mitään vaan heidän saamiaan tukia vähennetään. Suuri osa oikeasti köyhistä on koko ajan saamapuolella: keski- ja suurituloiset maksavat valtaosan veroista. Punavihreiden äänestäjistä suuri osa elää muiden kustannuksella, osa ei maksa veroja lainkaan.
Työkyvyttämille ja vammaisille tuet kuuluvat, se on selvä. Mutta valittaminen ei ole työtä.
Sun logiikalla varmaan sitten julkisella puolella töissä oleviltakaan ei leikattu Sipilän aikana, vaan heidän saamiaan palkkoja vähennettiin? Mistä sinä tiedät mit''n muuta kuin mutuilet. Luuletko tosiaan, että kaikki tuensaajat ovat koko ikänsä olleet työttömiä? Suurin osa on tehnyt töitä ja maksanut veronsa siinä kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein että tukipummeilla tulee tukalat ajat kun ei halua maksaa omaa osuuttaan yhteiskunnan maksuista. Suomessa on aivan liikaa työstä vierottuneita tukipummeja.
Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, etteivät maksaisi omaa osuuttaan? "Tukipummit" maksaa työttömyysetuuksista ym. ihan normaalisti verot. Todennäköisesti jopa suhteellisesti enemmän kuin työssä olevat, koska eivät voi tehdä verovähennyksiä. Ja sinullekin tiedoksi, että työttömätkin ovat olleet töissä ja maksaneet silloin veronsa juuri sitä varten, että jos joutuvat työttömäksi, niin saavat verorahojensa eteen vastinetta. Te nuoremmat sukupolvet vaan tunnutte olevan niin t y h miä , ettette tunnu ymmärtävän sitä. Sitten, kun sinäkin jäät työttömäksi tai sairastut, niin alkaa ehkä polla raksuttaa.