Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus leikkaa heikoimmassa asemassa olevilta eli Riikka pokkana valehtelee

Vierailija
08.01.2025 |

Ja vielä eilen Riikka vakuutteli, että hallitus leikkaa vain heiltä, jotka voivat tehdä tilanteelleen jotain. Sinänsä minkäänlaista muutosta ei ole tulossa, koska työnahku yms ehdot ovat nykyisinkin voimassa, mitä työryhmä ehdiottaa. Ainoa uudistus on tuen suora leikkaus. Vahva ja välittävä Suomi.

Tähän viitaten..

Onko pitkäaikaistyötön ja toimeentulotuella olevat niitä ryhmiä Suomessa jotka eniten voivat tehdä tilanteelleen jotain? Nämä voivat VÄHITEN tehdä tilanteelleen mitään. Täten Riikka pokkana valehtelee. Suu ja leuat jauhaa kuin lihamylly, valheita. 

Valtion kirstun päällä siis istuu kukkamekkoinen patologinen valehtelija..

RIP Suomi

Kommentit (169)

Vierailija
41/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta queen of fucking everythingistä tulee elävästi Purra mieleen.

Hyeenan ja korppikotkan risteytys.

Vierailija
42/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhiltä ei itse asiassa leikata mitään vaan heidän saamiaan tukia vähennetään. Suuri osa oikeasti köyhistä on koko ajan saamapuolella: keski- ja suurituloiset maksavat valtaosan veroista.  Punavihreiden äänestäjistä suuri osa elää muiden kustannuksella, osa ei maksa veroja lainkaan.

Työkyvyttämille ja vammaisille tuet kuuluvat, se on selvä. Mutta valittaminen ei ole työtä.

Moi arto, me ollaan lähestulkoon kaikki maksettu veroja koko ikämme että meistä pidetään huolta jos emme pysty itse.

Sinä yrität viedä meiltä meidän oman omaisuuden ja turvan ja antaa sen itsellesi ja kavereillesi.

Jos ihmiseltä huijaa rahat niin se on petos, jos koko maalta huijaa heidän rahat se on maanpetos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein että tukipummeilla tulee tukalat ajat kun ei halua maksaa omaa osuuttaan yhteiskunnan maksuista. Suomessa on aivan liikaa työstä vierottuneita tukipummeja.

Moi riikka, nyt olisi aika koskettaa ruohoa tai ottaa yhteyttä työterveyshuoltoon, sinun mielikuvitusviholliset eivät olet todellisia ja he haittaavat sinun suorituskykyä töissä.

Jaxuhalit <3

Vierailija
44/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosta queen of fucking everythingistä tulee elävästi Purra mieleen.

Hyeenan ja korppikotkan risteytys.

Spermaturpa  Riikkaa  itseään  lainatakseni

Vierailija
45/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikoin aines saisi mennä peilin eteen katsomaan ayypäätä tilanteeseensa.

Moi riikka, minä olen samaa mieltä, sinun nimenomaan olisi aika mennä peilin eteen.

Kontillaan kokoomuksen edessä pylly pystyssä räksyttämässä heikoimmille on aika irvokasta katseltavaa, jotenkin ministeriltä odottaisi parempaa käytöstä ja sitä että oman kansan etu edes vilahtais sielä omissa toimissa.

Eihän sitä mansikanpoimijan kokemuksella muuhun pysty, kuin olemaan kontillaan...

Vierailija
46/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita kaikki hallituspuolueet. Olen pettynyt perussuomalaisten johtoon. Purra on aivan väärä henkilö johtamaan perussuomalaisia. Puolue kaipaa puhdistusta.

Ikävintä on, että suurin saatana eli Kokoomus luikertelee tästäkin ilman suurta notkahdusta. Heillä on vakiintunut äänestäjäkunta. Perussuomalaisilla sen sijaan edessä joukkopako, kun kansan syvät rivit petettiin väärillä lupauksilla.

Vierailija
47/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä enemmän silti ihmetyttää nämä uskolliset poliitikkkojen (ihan kaikkien) fanijoukot. Mä ottaisin tiukan katseen peiliin sen suhteen millainen ihminen olen, jos kannattaisin ja puolustelisin patologista valehtelijaa.

Vierailija
48/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Riikka Purra: Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Nyt käyvät nimenomaan pienituloisiin kohdistetut leikkaukset, koska valaistunut talousnero ei osaa tehdä muunlaista politiikkaa.

Vierailija
49/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra ei valehdellut. Se on vasemmisto joka jankuttaa misinformaatiota.

Vierailija
50/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Purra puhuu näistä jutuista, että Suomessa tuloerot ovat liian pienet ja kyllä tässä nyt puolella maan väestöstä tulot kasvavat..

Niin, mitä tää Purra tekee!

Se petaa vaaleihin kannattajajoukon muutosta.

Jos aiemmissa vaaleissa Perussuomalaiset saivat joltakin vähätuloiselta väeltä kannatusta, niin nyt kun vähätuloisilta on leikattu kaikenlaista pois, ja toisaalta on annettu erilaisia etuuksia hyvätuloisille (mm. kelakorvausten korotukset), niin nyt kun ruvetaan puhumaan että on liian pienet tuloerot, niin hyvätuloiset olettavat, että aha, jos PS jatkaa niin kohta nää erot kasvaa suuremmiksi. 

Mutta mitä nää tuloerot nyt sitten ovat, ja miten ne liittyvät vaaleihin. Kun tulohan on se mitä sä saat työstä tai vaikka osakkeista rahaa tililles. Mites toi Purra siihen vaikuttaa... ai niin siten tietysti että se meinaa sitten että hyvätuloisten verotusta kevennetään... KOSKA PURRA ON LEIKANNUT MUKAMAS VALTION VELAN TAKIA ERILAISIA VALTION KASSASTA TULEVAAN RAHAAN PERUSTUVIA SOSIAALIETUUKSIA, JOTEN NYT SITTEN KUN ON LEIKATTU, VOIDAAN SE LEIKKAUKSISTA TULEVA SÄÄSTÖ PISTÄÄ HYVÄTULOISTEN VEROTUKSEN ALENTAMISEEN.

No, mutta siis... EIKÖ OLEKAAN KYSE SIIS VALTION VELAN HOIDOSTA, JOS KERRAN AIKEENA ON KEVENTÄÄ HYVÄTULOISTEN VEROTUSTA.

Eli Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat koko ajan ajaneetkin sitä, että "stana, sosiaalipummeja tässä vaan elätetään ja maksetaan korkeita veroja jotta se elättäminen on mahdollista, mutta tulee loppu tuohon, ei makseta enää sosiaalitukia ja pakotetaan ihmisä jättämään kotinsa ja menemään minne sitten menevätkää, otetaan pikkueläkkeitä nauttivilta kaikki pois, ei saa palveluasumista kun vuokrat nostetaan ylös mutta sehän on kok ja ps mielestä ihan oikein, sillä nuo pikkueläkettä nauttivat ovat työikäisinä vaan lusmuilleet...."

NIH!

ÄÄNESTÄKÄÄ VAAN PS!

Ei lienekään valtio niin suurissa veloissa, että pitää kaikkea kurittaa... Ei tokikaan, sitä vaan halutaan hyvätuloisille entistä enemmän hajurakoa köyhään kansaan.

Vierailija
51/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrahan on vienyt myös pientä palkkaa nauttivilta mm. asumistukea alas. Eli Purra meinaa että nää sitten hankkivat ittelleen lisätöitä jotta voivat asua jossakin.

No. joooo. 

Milloin toi Purra kumppaneineen potkitaan syrjään!

Ehkä, jos ja kun se Purra nyt erilaisia lausuntoja joulun jälkeen antanut, niin se johtuu varmaan siitä, että se on joulunpyhät ollut jossakin yksikseen ja funtsinut asioita, ei ole ollut esikuntaa ajattelun tukena. Purralla aivot sumeina.

Vierailija
52/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijareita kaikki hallituspuolueet. Olen pettynyt perussuomalaisten johtoon. Purra on aivan väärä henkilö johtamaan perussuomalaisia. Puolue kaipaa puhdistusta.

Ikävintä on, että suurin saatana eli Kokoomus luikertelee tästäkin ilman suurta notkahdusta. Heillä on vakiintunut äänestäjäkunta. Perussuomalaisilla sen sijaan edessä joukkopako, kun kansan syvät rivit petettiin väärillä lupauksilla.

Perussuomalaisten äänestäjät ovat tyytyväisiä Purraan. Sinä et ole perussuomalaisia koskaan äänestänyt, joten sinulla ei ole asiaan sananvaltaa. Onhan minustakin Sofia Virta käsittämättömän typerä valinta vihreiden puheenjohtajaksi. Mutta minä olen vain tyytyväinen, kun tekivät niin huonon valinnan. En todellakaan ala vaatimasn missään puheenjohtajan vaihtoa.

Vierailija
53/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä enemmän silti ihmetyttää nämä uskolliset poliitikkkojen (ihan kaikkien) fanijoukot. Mä ottaisin tiukan katseen peiliin sen suhteen millainen ihminen olen, jos kannattaisin ja puolustelisin patologista valehtelijaa.

Mitä sinun peilisi näyttää, kun vääristelet ja syyttelet toisia aiheetta patologiseksi valehtelijaksi?

Perussuomalaiset on pitänyt vaalilupauksensa. He eivät ole pitäneet vasemmiston vaalilupauksia (tai vasemmistolaisilla korvilla tarkoituksellisesti väärin kuultuja vaalilupauksia). Mutta vasemmistolaiset lupaukset eivät ole perussuomalaisten vastuulla.

Vierailija
54/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purrahan on vienyt myös pientä palkkaa nauttivilta mm. asumistukea alas. Eli Purra meinaa että nää sitten hankkivat ittelleen lisätöitä jotta voivat asua jossakin.

No. joooo. 

Milloin toi Purra kumppaneineen potkitaan syrjään!

Ehkä, jos ja kun se Purra nyt erilaisia lausuntoja joulun jälkeen antanut, niin se johtuu varmaan siitä, että se on joulunpyhät ollut jossakin yksikseen ja funtsinut asioita, ei ole ollut esikuntaa ajattelun tukena. Purralla aivot sumeina.

Purra on henkisesti vieläkin joulukirkossa. Sinnehän oli hänen päästävä humalassa.

#VainPersujutut

Vierailija
55/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinun peilisi näyttää, kun vääristelet ja syyttelet toisia aiheetta patologiseksi valehtelijaksi?

Perussuomalaiset on pitänyt vaalilupauksensa. He eivät ole pitäneet vasemmiston vaalilupauksia (tai vasemmistolaisilla korvilla tarkoituksellisesti väärin kuultuja vaalilupauksia). Mutta vasemmistolaiset lupaukset eivät ole perussuomalaisten vastuulla.

Osoittaisitko lähimmän aseman mistä saa eurolla pensaa? 

Vierailija
56/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on se heikoimmassa asemassa oleva? Koti on kiva ja nätti, ruokaa on, älypuhelin on, netti on yms. Ei ole rahaa matkustaa ulkomaille, käydä ravintoiloissa, käydä kampaajalla, ei ole varaa Iphone 16 malliin yms.

Vierailija
57/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ennen vaaleja sanoo, ettei puolueelle käy pienituloisten leikkaukset ja sitten vaalivoiton jälkeen kertookin olevansa fiskaalikonservatiivi, niin mitä muuta se on kuin törkeetä huijaamista. Jos joku ei sitä vieläkään suostu tajuamaan, että spermaturpa on täys kusettaja, niin ei mahda mitään.

Vierailija
58/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Vierailija
59/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peilini näyttää kuin uudelta, koska tapanani ei ole valehdella ja vääristellä informaatiota. Sen vuoksi minun luottamukseni omalla alalla on 10 miikka ja Riikan ja kumppanien 6 pinnassa.

Vierailija
60/169 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja persu jatkaa valehtelua. Ei mitään uutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi