Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Bank Norwegianista??

Vierailija
08.01.2025 |

Kokemuksia, tai kuultua?? Onko pankki luotettava?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen heidän lainatarjouksia/mainoksia nähnyt, niin kiertäisin hyvin kaukaa.

Sinkkumies

Vierailija
2/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkotuotot pitää itse ilmoittaa verottajalle. Ei siinä muuta sen ihmeellisempää, säästöt on talletussuojan piirissä 100.000 euroon saakka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä heidän luottokorttinsa, tyytyväinen olen ollut, esim nettimaksu varmennukset toimivat Akilla jne

Vierailija
4/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin säästöjäni tänne OP;sta. Luotan pankkiin ja saan paremman koron.

Vierailija
5/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kutsuisi sitä miksikään pankiksi!

Vierailija
6/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä vika siinä OP:ssa on kun moni tuntuu lähtevän sieltä lähes kiukulla?  ja tuntuu että moni ei pidä siitä pankista, eikös suomalainen pankki luulisi olevan paras? 

Vierailija
7/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on Norwegian pankin käytöstä verrattuna Suomessa sijaitseviin pankkeihin? Aikoinaan heillätaisi olla maksuton luottokortti johon oltiin lisätty lentopisteiden tai jotain vastaavaa. Onko tämä vielä?

Vierailija
8/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Saldo bankiin en ainakaan uskaltaisi laittaa rahojani,joku avasi tilin ja rahat jäi jumiin johonkin välitilaan eikä asiakaspalvelusta saanut selitystä.

Vierailija
9/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maksuton jos maksaa luoton pois eräpäivänä. Nykysin on myös "cash back" taitaa 0,5% palauttaa rahaa mitä sillä on ostettu.

Vierailija
10/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä vika siinä OP:ssa on kun moni tuntuu lähtevän sieltä lähes kiukulla?  ja tuntuu että moni ei pidä siitä pankista, eikös suomalainen pankki luulisi olevan paras? 

Itse ainakin siirsin säästötililtä rahat Svea Bankiin ihan vaan siksi, että maksavat huomattavasti parempaa korkoa eikä ole mitään naurettavia nostorajoituksia. Osakekauppa on siirtynyt itsellä Nordnettiin, kun siellä toimii kaikki nopeammin ja paremmin. Sinänsä kyllä OP on patriootin valinta, että on suomalainen. Itselläni siellä käyttelytili.

Vierailija
11/11 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä luotettava ja asiakapalveluun saa yhteyttä tarvittaessa. Ei mitäön ongelmia. Itse vaan niin idiootti olin että otin heiltä kulutusluoton muuttokuluihin. En suomalaisesta pankista saanut. Ihan järjetön laina jossa maksan lähinnä vaan korkoja kun ei ole varaa isompaan kuukausierään. Mutta tämä siis omaa tyhmyyttä eikä pankin vika. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi