Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen lapsi vai ei ?!

Vierailija
28.02.2007 |

Onko se kaikille muille kuin mulle itsestään selvää, että lapsia halutaan kaks, kolme tai useampi?! Mä olin niin happy ku sai yhdenkin lapsen, joka vielä oli terve ja tietty ihana... heh... , etten edes tajunnut ajatella kakkosta... Esikoinen lähti tarhaan ja mä töihin ja ta daa... sitten hoksasin, ett hei... mulla on vauvakuume. Joka sitten tuli ja meni siinä hiljaa ihmetellessä pari vuotta. Valitettavasti silloin ei ollut mitään mahdollisuutta yrittää tiettyjen asioiden vuoksi...

Nyt mies vihjailee koko ajan selkeämmin, ettei ois ollenkaan paha, ett lapsia olis ainakin yks lisää ja mä en tiedä, mitä ajatella. Olenko itsekäs, jos en halua enempää? Mies väittää, ett näinkin on hyvä, mutta miksi ei haluaisi sitten käyttää ehkäisyä vaan sanoo ett tulee jos on tullakseen? Eli... Mulla alkaa olla aika kivasti ikää, joten onko se lapselle tympeää, ku mutsi on about eläkeläinen kun itse on teini?!

Kraah! En tiedä, mitä tehdä!

Esikoisen jälkeen mulla todettiin endo, joten kipujenkin takia ois kiva vihdoin laittaa se hormonikierukka ja päättää tää jahkailu... suuntaan tai toiseen :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun te miehesi kanssa vanhenette, ei teistä huolehtiminen jää vain yhden lapsen vastuulle. Lisäksi sisaruksista on seuraa, tukea, iloa myös aikuisena, ei vain lapsena! Itselläni on vain yksi veli, jonka kanssa " tappelimme" koko lapsuuden. Nyt 30+ ikäisenä olemme kokoajan läheisemmät. Vanhempani alkavat pikkuhiljaa vanheta, ja jo nyt olen huomannut, kuinka tärkeää ja ihanalta tuntuvaa on, että on yksi ihminen maailmassa joka todella ymmärtää mua ja se on veljeni, joka on elänyt saman lapsuuden.

Joten: ILMAN MUUTA toinen lapsi! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän