Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1736)
On ollut kiva seurata miten petollisilla on kaikilla ollut oma taktiikka pelata vahvuuksiaan hyödyntäen. Janne on selvästi todella älykäs ja uskaltaa pelata kovaa. Marjo on tarkkailija, joka on onnistunut olemaan tarpeeksi tapettia, ettei herätä huomiota mutta samalla kuitenkin osallistuu keskusteluun ja vie peliä sitä kautta eteenpäin. Tiina taas on selvästi taitava sosiaalisessa pelissä ja on onnistunut petollisista parhaiten luomaan ystävyyssuhteita. Se voi olla hänen valttikortti viimeisessä pyöreässä pöydässä, kun moni on sokea omille ystävilleen. On helpompi taivutella omat ystävät äänestämään haluamallaan tavalla kuin ne joihin luottoa ei ole.
Ei mulla ole kyllä tapana pyöristää kenenkään ikää viittä vuotta ylöspäin. Miksi edes pitäisi? Typerä vertaus kauppaostoksiin kun iästä puhutaan. Jäi siis edelleenkin epäselväksi miksi ei vaan voi kirjoittaa että 45-v vaan on pakko pyöristää ja tehdä ihmisestä tahallaan vanhempi. Ei aukene muuten kuin että joku halu on tässäkin yrittää ikävästi herjata. Eihän viisikymppisessä mitään vikaa ole mutta jos kuitenkin on helppo myös puhua totta niin miksi valehdella? En tajua millään eikä tuo selittely nyt asiaa aukaissut.
Eikös se ole lähempänä 50 No ei ole kuin 45.
en jaksa nyt enempää jankata no miksi edes aloitit
En jaksanu lukea koko ketjua, Mutta kiinnostaa: Miten Jukka Hilden on menestynyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole kyllä tapana pyöristää kenenkään ikää viittä vuotta ylöspäin. Miksi edes pitäisi? Typerä vertaus kauppaostoksiin kun iästä puhutaan. Jäi siis edelleenkin epäselväksi miksi ei vaan voi kirjoittaa että 45-v vaan on pakko pyöristää ja tehdä ihmisestä tahallaan vanhempi. Ei aukene muuten kuin että joku halu on tässäkin yrittää ikävästi herjata. Eihän viisikymppisessä mitään vikaa ole mutta jos kuitenkin on helppo myös puhua totta niin miksi valehdella? En tajua millään eikä tuo selittely nyt asiaa aukaissut.
En ymmärrä miksi kiinnität ikään noin hirveästi huomiota. Itse en pidä kirjaa edes siitä kuinka vanha itse täsmälleen olen saati että miettisin vieraiden ihmisten täsmällisiä ikiä. N50+
Vierailija kirjoitti:
Tahallaan vanhempi? Ikä on mitä on, ei sille kukaan mitään maha. Keski-ikänen, viiskymppinen, kolmikymppinen, eläkeläinen, se on semmosta, get over it.
Eteeeeeenpäin
Mulla huomio kiinnittyy nimenomaan siihen että jos jollain on tarvetta väittää 45-vuotiasta viisikymppiseksi niin sehän kertoo vaan sen että kaikki hänen muutkin argumentit on keksittyjä, väritettyjä, liioiteltuja eli mikäs muukaan siinä on taustalla kuin jonkinsortin halu herjata. Ei oikein tule luottamusta niihin muihinkaan mielipiteisiin kun jo ikäasiassa halutaan oudosti valehdella. Tulee vähintäänkin erikoinen fiilis tällaisesta. Uskon että tällaisen takana on heitteri ja mun mielestä nää ei kyllä kuulu petolliset sarjan spekulointiin. Kohtahan tää lähtee koko keskustelu tällaisten takia pois kun nää ilmiannetaan herjaavina ja disinformaation levittämisenä. Kaikkihan juuri tuollaiset Tiina herjaus aloitukset on tuolta sen takia poistuneet.
Mikä meni ohi sulla tuossa että tahallaan vanhempi? Ikä on mikä on. NIIN, nimenomaan, Tiina on 45-v. Eli selitätkö vielä miksi on tarve sanoa että hän olis 50
Vierailija kirjoitti:
Mikä meni ohi sulla tuossa että tahallaan vanhempi? Ikä on mikä on. NIIN, nimenomaan, Tiina on 45-v. Eli selitätkö vielä miksi on tarve sanoa että hän olis 50
Eli hän on siis noin viiskymppinen.
Onneksi olkoon. Pakko ilmoittaa tää keskustelu ylläpitoon. Kiva että sun trollausten takia ei tääkään ketju voinu pysyä asiallisena
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää sitten syntymävuotta jos on pakko olla täsmällinen. Se pysyy samana, ikä vaihtuu epämääräisenä aikana. Ja sitten ihan tätä keskustelua sivutakseni niin eipä kiinnosta kenenkään pelaajan ikä eikä syntymävuosikaan.
Sinä heitteri jolla pakko pyöristää Tiinan ikä. Jäikö mielialalääkkeet ottamatta tänään? Katsooko omasta peilistä nätti naama? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Tiina pelaa häikäilemättömästi niin kuin arveli voivansa tehdä. Tiinalta olisi hienoa nähdä Jannen selkään puukotus. Ottaisin pysäytyskuvan Jannen ilmeestä Ruudussa ja muistelisin niitä kaikkia Jannen muuveja aiemmin. Tällä kertaa Janne vain saisi maistaa lääkettään ja suosikkipetollinen voittaisi yksin koko homman. Näin sen pitäisi mennä!
En minä Jannea tähän asti ole sen kavalampana nähnyt kuin muita petollisia, että hänen pitäisi jotain omaa lääkettään sen vuoksi maistaa. Kaikki kolme siellä ovat olleet epäileväisiä toisiaan kohtaan ja vähän varuillaan ja sen vuoksi välillä vihjailleet toisistaankin uskollisille, mutta eivät sitten kuitenkaan enempää. Jokainen tuntuu yhtälailla olevan valmis kääntymään toista petollista vastaan, jos he saavat vihiä, että heitä itseään kohtaan suunnitellaan vastaavaa ja jos se on ainoa keino edetä itse.
Joo ei janne oo sen kavalampi ku muutkaan. Se vaan pelaa pelaa, oikeen reilusti. Ja hänellä on kykyä itsereflektioon, kuten Marjollakin
Vierailija kirjoitti:
En jaksanu lukea koko ketjua, Mutta kiinnostaa: Miten Jukka Hilden on menestynyt?
Katkotettiin
Vierailija kirjoitti:
Toi Tiina on kyllä mestari vetää ton herkkyytensä ja itkuisuutensa kehiin myös silloin kun haluaa manipuloida. Kaikki se törky ja paska mitä hän on päälleen saanut on ehdottomasti tuomittavaa. Tän sarjan jälkeen jengi voi ehkä kattoo häntä myös hiukan uusin silmin. Että millonkas on tosissaan ja millon esittää.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Juu, kotisohvalta on helppo arvostella uskollisia. Vaikeaa on peli. Mitäpä jos tehtäisiin sellainen versio, ettei katsojillekaan paljastettaisi petollisia, kuinkahan moni menisi metsään. Vaikea toteuttaa, mutta kannattaisi kokeilla.
Oon miettiny samaa, että jos me ei nähtäis kotona petollisia niin osaiskohan tuota arvata, puolison kans vois jotenki koittaa piilottaa ne kohat missä näkee ketkä ne petolliset on.
Ja voiskohan petollisista tulla tavis kausi?
Kotonaki tätä ois kiva pelata! Oiskohan kaverit vaan entisiä kavereita sen jälkeen xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aalto on jotenkin kireå tai jorain Tuntuu jäävän sivuhahmoksi.
Tämä lepakko voisikin häpyä kisasta. Onkohan sillä kaikki hyvin, tuijottelee vaan johonkin suuntaan.
Miksi tätä naisviha kommenttia ei oo ilmiannettu????? Tai lukuisia muita. Törkeetä
Mun mielestä ylläpidon pitäisi sulkea tämä keskustelu. Jälleen kerran jos ei osata keskustella asiallisesti niin sitten ei pitäisi keskustella ollenkaan. Todella ikävää niiden ihmisten puolesta jotka kykenee aikuismaiseen keskusteluun jossa ei jollain lailla tarvitse nälviä. Mutta kun AINA on niitä jotka haluaa pönkittää itseään viemällä keskustelun rumaksi. Oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Saara on turhan paljon äänessä. Miksei Janne sano että Saara on epäilyttävä.
Koko ajanhan nyt pöydässä sanoi eli ääni on menossa Saaralle. Olisi kyllä halunnut Aleksanterin pois, mutta kun huomasi siinä kahdenkeskisessä keskustelussa noppia siirrellessään, ettei Mandimai lähtenyt siihen yhtään, vaihtoi Saaraan.
Ööööö no eikös se oo lähempänä 50.
Jatketaan nyt petolliset spekulointia, ei nyt jaksa enempää jankata tätä..