Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh. Ostin kiristämättömät varsisukat

Vierailija
08.01.2025 |

Joo, eivät kiristä, mutta eivät myöskään pysy ylhäällä, vaan rullautuvat 🥱 käytän aina pelkästään nilkkasukkia, mutta ajattelin että pitkävartiset olisivat talvella ihan järkevä veto. Joo no en todellakaan lähde mihinkään rasittavien rullautuvien sukkien kanssa. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovat on ongelmat. et varmaan ole eläissäsi käynyt töissä.

Vierailija
22/39 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkanauhat on keksitty, ja vieläpä juuri tätä varten.

Miten vtussa joku sukkanauha auttaa tähän?? Tiedätkö mikä on varsisukka? 🥱 enkä todellakaan tee mitään taikatemppuja, jotta sukat pysyvät jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordsox Relax diabetes sukat ovat hyvät, eivät kiristä ja pysyvät hyvin paikoillaan. Meillä paikallinen halpakauppa noita myy. Meillä ollaan vaihdettu lähes kaikki sukat noihin, myös näillä, joilla ei ole diabeteksesta tietoakaan.

Vierailija
24/39 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäseon ,lihavuus tuo vaivoja, aina.

Minulla oli sukkien kiristävyysongelma silloinkin, kun olin BMI normaalin alarajoilla. Nyt se on normaalin ylärajoilla ja monet sukat kiristävät silti. Sinulla itselläsi taitaa se kiristys olla aivojen sisällä, mikä on monta kertaa vaarallisempi tilanne kuin sukkien kiristäminen. Sukat näet voi aina vaihtaa helposti.

Vierailija
25/39 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi kannattanut ostaa rullautumattomat sukat

Mistäpä tuon tietää, ennen kuin on kokeillut, senkin taliaivo.

Vierailija
26/39 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovat on ongelmat. et varmaan ole eläissäsi käynyt töissä.

Kirjoitustaitosi perusteella tuskin olet sinäkään ollut kovin kummoisissa töissä.

Vierailija
27/39 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Karkelo sukkia, ne oli mulle sopivat

Vierailija
28/39 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin Karkelo sukkia, ne oli mulle sopivat

Eikös nuo ole kalliita, koska jalkahoitajatkin noita myyvät? Nordsoxit maksavat yleensä vitosen seutuvilla, joten niitä raaskii osta useammallakin halpakauppareissulla.

Vierailija
29/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä syy reklamoida? 

Mielestäni ei, koska kiristämätön tarkoittaa juurikin sitä, että ilman muita lisätoimia ne sukanvarret valuu..

Mutta kun ne rullaantuvat rasittavaksi rullaksi reunasta. Ap

Vierailija
31/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi käytän muutenkin aina nilkkasukkia. Pitää ostaa säärystimet. Kyllä nuo varsisukat ovat saatanasta. Ap

Vierailija
32/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sukkanauhat. Tai laita nauhalla jalkaan kiinni kuten ennen tehtiin.

Vierailija
33/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun oli myös pakko ostaa kiristämättömät nilkkasukat, sillä niissä joissa on se tiukka resori, se resori on liian tiukka ja mun jalat ei kestä sitä puristusta. Mä luulen että mun sääriin tulleet suonenvedotkin johtuivat niistä puristavista resoreista. 

Mutta nää mun uudet kiristmättömät sukat pysyvät kyllä ihan hyvin paikoillaan. Tosin mulla on nyt talvella nauhalliset varsinilkkurit. Mut mä veikkaan että pysyisivät ylhäällä kyllä varrettomissa kengissäkin. 

Toinen juttu mikä mua pännii on se, että näitten sukkien laatu on todella hyvä kulutuksen keston suhteen. Kantapää puhki melko äkkiä kyllä.

Vierailija
34/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

nosta ne ylös. 

Joko taas tippui?

Vierailija
35/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIlkkasukista voi saksilla leikata sen reunan kiristysnarun poikki. Ei puristaa enää.

Vierailija
36/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukkanauhat on keksitty, ja vieläpä juuri tätä varten.

Miten vtussa joku sukkanauha auttaa tähän?? Tiedätkö mikä on varsisukka? 🥱 enkä todellakaan tee mitään taikatemppuja, jotta sukat pysyvät jalassa.

Siis on sellaisia polven alapuolelle tulevia lenksuja, joissa on sellainen henkseli-lukko, jolla sukan reuna lpidetään ylhäällä. Saattaisi tuntua ikävämmältä kuin "kiristävät sukat". (esim. https://www.ubuy.fi/fi/product/96NL0A8U-mens-sock-garters-belt-adjustab… )

Naisten ylemmäksi laitettavat sukkanauhat on ihan eri asuste.

Vierailija
37/39 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuksi ehdotan polvisukkia. Minä voin käyttää joko nilkkasukkia tai polvisukkia, muut ei onnistu. Hyi että kun tuntuu pahalta ajatuskin.

Vierailija
38/39 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pstin netistä, Viasox. Kyllä pysyy, eikä kiristä, ja 2 eri pituutta pitkiä. Lämpimät. Oli kyllä hintavia, mutta kannatti ostaa 

Vierailija
39/39 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä aikaa huvikseen katsomassa millaiset vaatevalikoimat suomessa on. Aivan kamala hinta/laatusuhde. Ostan uudet vaatteet kun käyn ulkomailla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän