Huoh. Ostin kiristämättömät varsisukat
Joo, eivät kiristä, mutta eivät myöskään pysy ylhäällä, vaan rullautuvat 🥱 käytän aina pelkästään nilkkasukkia, mutta ajattelin että pitkävartiset olisivat talvella ihan järkevä veto. Joo no en todellakaan lähde mihinkään rasittavien rullautuvien sukkien kanssa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Sukkanauhat on keksitty, ja vieläpä juuri tätä varten.
Miten vtussa joku sukkanauha auttaa tähän?? Tiedätkö mikä on varsisukka? 🥱 enkä todellakaan tee mitään taikatemppuja, jotta sukat pysyvät jalassa.
Nordsox Relax diabetes sukat ovat hyvät, eivät kiristä ja pysyvät hyvin paikoillaan. Meillä paikallinen halpakauppa noita myy. Meillä ollaan vaihdettu lähes kaikki sukat noihin, myös näillä, joilla ei ole diabeteksesta tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitäseon ,lihavuus tuo vaivoja, aina.
Minulla oli sukkien kiristävyysongelma silloinkin, kun olin BMI normaalin alarajoilla. Nyt se on normaalin ylärajoilla ja monet sukat kiristävät silti. Sinulla itselläsi taitaa se kiristys olla aivojen sisällä, mikä on monta kertaa vaarallisempi tilanne kuin sukkien kiristäminen. Sukat näet voi aina vaihtaa helposti.
Vierailija kirjoitti:
olisi kannattanut ostaa rullautumattomat sukat
Mistäpä tuon tietää, ennen kuin on kokeillut, senkin taliaivo.
Vierailija kirjoitti:
kovat on ongelmat. et varmaan ole eläissäsi käynyt töissä.
Kirjoitustaitosi perusteella tuskin olet sinäkään ollut kovin kummoisissa töissä.
Mä ostin Karkelo sukkia, ne oli mulle sopivat
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin Karkelo sukkia, ne oli mulle sopivat
Eikös nuo ole kalliita, koska jalkahoitajatkin noita myyvät? Nordsoxit maksavat yleensä vitosen seutuvilla, joten niitä raaskii osta useammallakin halpakauppareissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä syy reklamoida?
Mielestäni ei, koska kiristämätön tarkoittaa juurikin sitä, että ilman muita lisätoimia ne sukanvarret valuu..
Mutta kun ne rullaantuvat rasittavaksi rullaksi reunasta. Ap
No onneksi käytän muutenkin aina nilkkasukkia. Pitää ostaa säärystimet. Kyllä nuo varsisukat ovat saatanasta. Ap
Osta sukkanauhat. Tai laita nauhalla jalkaan kiinni kuten ennen tehtiin.
mun oli myös pakko ostaa kiristämättömät nilkkasukat, sillä niissä joissa on se tiukka resori, se resori on liian tiukka ja mun jalat ei kestä sitä puristusta. Mä luulen että mun sääriin tulleet suonenvedotkin johtuivat niistä puristavista resoreista.
Mutta nää mun uudet kiristmättömät sukat pysyvät kyllä ihan hyvin paikoillaan. Tosin mulla on nyt talvella nauhalliset varsinilkkurit. Mut mä veikkaan että pysyisivät ylhäällä kyllä varrettomissa kengissäkin.
Toinen juttu mikä mua pännii on se, että näitten sukkien laatu on todella hyvä kulutuksen keston suhteen. Kantapää puhki melko äkkiä kyllä.
Uppista.
nosta ne ylös.
Joko taas tippui?
NIlkkasukista voi saksilla leikata sen reunan kiristysnarun poikki. Ei puristaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkanauhat on keksitty, ja vieläpä juuri tätä varten.
Miten vtussa joku sukkanauha auttaa tähän?? Tiedätkö mikä on varsisukka? 🥱 enkä todellakaan tee mitään taikatemppuja, jotta sukat pysyvät jalassa.
Siis on sellaisia polven alapuolelle tulevia lenksuja, joissa on sellainen henkseli-lukko, jolla sukan reuna lpidetään ylhäällä. Saattaisi tuntua ikävämmältä kuin "kiristävät sukat". (esim. https://www.ubuy.fi/fi/product/96NL0A8U-mens-sock-garters-belt-adjustab… )
Naisten ylemmäksi laitettavat sukkanauhat on ihan eri asuste.
Ratkaisuksi ehdotan polvisukkia. Minä voin käyttää joko nilkkasukkia tai polvisukkia, muut ei onnistu. Hyi että kun tuntuu pahalta ajatuskin.
Minä pstin netistä, Viasox. Kyllä pysyy, eikä kiristä, ja 2 eri pituutta pitkiä. Lämpimät. Oli kyllä hintavia, mutta kannatti ostaa
Kävin pitkästä aikaa huvikseen katsomassa millaiset vaatevalikoimat suomessa on. Aivan kamala hinta/laatusuhde. Ostan uudet vaatteet kun käyn ulkomailla.
kovat on ongelmat. et varmaan ole eläissäsi käynyt töissä.