Onko joku onnistunut muodostamaan onnellisen ja toimivan uusioperheen, jossa kummallakin puolisolla pienehköjä lapsia edellisestä liitosta?
Otsikossa kysymys. Jos on, niin kiinnostaisi kuulla miten se onnistui? Menikö vaan jotenkin omalla painollaan, vai olitteko valppaina ja puutuitte ns. vaaran paikkoihin nopeasti?
Kiinnostaisi myös kuulla, minkälaista virheistä oppimista on tapahtunut. Kaikki vinkit kehiin siis 😅
T. Innokas äitipuoli
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksette voi asua omissanne ja viettää aikaa yhdessä?
Välimatkaa on liikaa, onnistuu vain viikonloppuisin ja lomilla.
Ap
Eli kumman, vai kummankin, lapset on innokkaana vaihtamassa paikkakuntaa ja muuttamassa omasta toisesta vanhemmasta kauemmaksi, eri paikkakunnalle, jättämässä kaverit ja aloittamassa uudessa koulussa?
Ei ole. Mutta lasten on pakko seurata vanhempiensa sukuelimiä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Nopea yhteeveto palstan kirjoituksista tästä aiheesta.
- lähtökohtaisesti uusioperheet ei toimi
- mitä enemän lapsia (minun, sinun ja ,meidän) sen huonommat mahdollisuudet onnistua
- mitä vanhempia lapsia, sitä huonommat mahdollisuudet onnistua
järkikin sanoo että tämmöinen sekametelisoppa on aika luonnoton, siis etttä kaikki OIKEASTI viityisi tässä kuviossa.
Mutta itse sinun on kokeiltava, että uskot.
Täällä on niin häiriintynyttä, mustasukkaista ja itsetunto-ongelmaista porukkaa, ettei kannata tehdä mitään yleistäviä johtopäätöksiä.
Siitä vaan. Ei muuten sitten helpota ajan myötä. Esimerkiksi meilläkin 50v siskopuoli inhoaa edelleen isäpuoltaan, vaikka ollaan oltu "perheenä" jo pian 40 vuotta.
Kuvio. Niitähän nuo uusioperheet on. Ei perheitä vaan epämääräisiä kuvioita.
Ihmiset eroilevat nykyään niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mitä enemän lapsia (minun, sinun ja ,meidän) sen huonommat mahdollisuudet onnistua
järkikin sanoo että tämmöinen sekametelisoppa on aika luonnoton, siis etttä kaikki OIKEASTI viityisi tässä kuviossa.
Täällä on niin häiriintynyttä, mustasukkaista ja itsetunto-ongelmaista porukkaa, ettei kannata tehdä mitään yleistäviä johtopäätöksiä.
Sarjaeroajat ovat tosiaan usein häiriintynyttä ja syviä itsetunnon ongelmia omaavaa porukkaa joten heidän tarinoinnistaan ei todellakaan kannata tehdä mitään yleistäviä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjaeroajat ovat tosiaan usein häiriintynyttä ja syviä itsetunnon ongelmia omaavaa porukkaa joten heidän tarinoinnistaan ei todellakaan kannata tehdä mitään yleistäviä johtopäätöksiä.<
Olen täsmälleen samaa mieltä!
Ei ole. Mutta lasten on pakko seurata vanhempiensa sukuelimiä.