Purran päiväpalkka on 600€ ja hän haluaa, että työttömät ja pienituloiset köyhtyvät lisää
Kommentit (104)
Jos ap mietit hänen työnkuvaa niin oletko oikeasti sitä mieltä, että kadehdit? Kansasta iso osa kaataa kaiken pahoinvointinsa hänen niskaan ja käyttää sylkykuppina solvaten vuorokauden ympäri milloin mitäkin törkyä. Ei ole kiitollinen pesti tuo. En Riikan työnjäljestä itsekään pidä, mutta suon kyllä kunnon palkan tuosta paineesta ja ilkeilystä mitä joutuu sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Purralla ilmeisesti bruttona 600 € / päivä, minulla nettona noin 3 € / päivä. En valita, mutta onko kohtuullista?
Joopa joo. Mene töihin tai pelaa vaikka nettipokeria jos et töihin pääse. On kohtuullista.
minun kuukausipalkka työttömänä on 600 e ja asuntotuki 175 e, vastike 450 ja sähkö 60 e
asun isossa rivarissa vuokralla perikunnalle jonka osakas olen itsekin
toimeentuloa en saa koska on säästöjä
velkaa 700 e kk
miinukselle siis menee, pitänee mennä ulosottoon pian kun ensin saan vietyä säästöni piiloon ulkomaille, Norja ei riitä sieltä näkyy säästötilin verot Suomen KELAlle
Äänestäkää demareita, niin kaikki saavat saman verra rahaa käyttöönsä.
Ainakin Riikka paiskii töitä, toisin kuin te.
Kansanedustajat ja ministerit eivät saa palkkaa vaan palkkiota. Tämä on tärkeä huomata. He ovat töissä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Kommunismi on sairaus. Vasemmistoliitto = kommunistinen puolue. Halutaanko kommunismia? Kaikille sama palkka, kuin Neuvostoliitossa. Jossa kaupan hyllyt tyhjät ja ihmiset elivät käsittämättömässä köyhyydessä. Ja palelivat talvella.
Autoa, joka oli Lada tai Moskovits, piti odottaa 10 vuotta että sai edes sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
minun kuukausipalkka työttömänä on 600 e ja asuntotuki 175 e, vastike 450 ja sähkö 60 e
asun isossa rivarissa vuokralla perikunnalle jonka osakas olen itsekin
toimeentuloa en saa koska on säästöjä
velkaa 700 e kk
miinukselle siis menee, pitänee mennä ulosottoon pian kun ensin saan vietyä säästöni piiloon ulkomaille, Norja ei riitä sieltä näkyy säästötilin verot Suomen KELAlle
Työtön ei saa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunismi on sairaus. Vasemmistoliitto = kommunistinen puolue. Halutaanko kommunismia? Kaikille sama palkka, kuin Neuvostoliitossa. Jossa kaupan hyllyt tyhjät ja ihmiset elivät käsittämättömässä köyhyydessä. Ja palelivat talvella.
Autoa, joka oli Lada tai Moskovits, piti odottaa 10 vuotta että sai edes sellaisen.
Mutta vai kommunistipuolueen (lukuohje: vasemmistoliitto) työntekijällä tai jäsenellä oli siihen mahdollisuus .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto oli harvinaisuus Neuvostoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Riikka paiskii töitä, toisin kuin te.
"Menkää töihin" kommentti ei ole validi.
Vierailija kirjoitti:
Eli ei mitään? Tai pelkkää velkaa.
Vierailija kirjoitti:
rahaa on, sanoi Antti Rinne, Sd
Vierailija kirjoitti:
Jos ap mietit hänen työnkuvaa niin oletko oikeasti sitä mieltä, että kadehdit? Kansasta iso osa kaataa kaiken pahoinvointinsa hänen niskaan ja käyttää sylkykuppina solvaten vuorokauden ympäri milloin mitäkin törkyä. Ei ole kiitollinen pesti tuo. En Riikan työnjäljestä itsekään pidä, mutta suon kyllä kunnon palkan tuosta paineesta ja ilkeilystä mitä joutuu sietämään.
190 000 vuosipalkalla vit#tuilee kansalle Audin takapenkiltä ja oksentaa oman pahoinvointinsa ja traumansa kansalaisten niskaan. Siis hän kurjistaa ihmisten elämän, ei päinvastoin. Pakkomuutot, ei rahaa lääkkeisiin, terveyspalvelut viedään etc.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on sama mahdollisuus. Miksei ap toimi? Mitä odotat. Töihin siitä!
Missä sinä olet töissä, kun täällä kirjoittelet ja patistat muita töihin? Itse olen lomalla tällä hetkellä.
Monet ihmiset myös päättäjissä on nyt rappeutuneita ja pahoja, mutta tämä johtuu pitkälti myös siitä että kansa on joukolla luopunut Elävästä Jumalasta, palvoo idoleita eli riivaajahenkiä ja n.90% prosenttia otti pedonmerkin eli edellisen pedon hallituksen lanseeraaman CV -injektion 666 ja on omilla synneillään saanut valtaan tällaiset kovat päättäjät. Sydämet ovat kylmenneet näillä jotka alistaa köyhempiä, joiden joukossa on edelleen myös viattomia lapsia, leskiä, orpoja ja Herran Pyhiä, joten syylliset tulevat vielä saamaan rangaistuksensa, Herramme Jeesus pitää siitä huolen. Jättäkäämme kaikki Herran käsiiin, Amen.
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajat ja ministerit eivät saa palkkaa vaan palkkiota. Tämä on tärkeä huomata. He ovat töissä 24/7.
Ei Riikkaa paljon media tavoita yrittäessään. Ei tp-utvaa Itämeren takia, ei kommentointia, ei tule A-studioon, radioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rahaa on, sanoi Antti Rinne, Sd
Ja sitten tulikin sokoksen kassalta rouva, joka pisti Suomi-neidon luottokortin vinkumaan. Mutta meni Fortumit ja vesivoimalatkin siinä kun ei kiinnostanut maan etujen puolustaminen.
Oikeastaanhan Purra sanoi, että rikkaiden pitäisi rikastua lisää, josta seuraisi talouskasvua ja tuloerojen kasvua.
Purralla ilmeisesti bruttona 600 € / päivä, minulla nettona noin 3 € / päivä. En valita, mutta onko kohtuullista?