Tiedättekö ne ai saakeli! -tuntemukset kun jokin epämiellyttävä muisto nousee pintaan
Ja se on aina jokin nolo juttu tai jokin mikä on jäänyt vaivaamaan.
Kommentit (14)
En tiedä, mutta sinä voinet hieman avata asiaa? Emme kerro kuin kolmellekymmenelle parhaalle kaverille.
Sitten menee muutama sekunti sen tajuamiseen, ettei koko jutulla ole mitään merkitystä.
Oli tosi pahana vuosi-pari taaksepäin, nyt on enää muutama raivostuttava muiston haaska kiusaamassa.
Minulle tulee aina kun muistan sen kadonneen naisen jota ei vieläkään ole onneksi löytynyt.
Kyllä. Yleensä kiroilen ääneen ja venkoilen fyysisesti. Tapahtuu noin muutaman kerran päivässä.
M41
Ei minulle tule, mutta tiedän kyllä mitä teit viime kesänä..
Jäät kyllä siitä vielä kiinni.
Kuvittele toi 24/7 ja oot mun nahoissa.
Minulla voi tulla "ai saakeli" tuntemuksia ihan eilisistäkin asioista. Ikävintä on, että sen mukana tulee usein ilme, joka paljastaa että nyt oli joku ikävämpi ajatus. Yritä siinä sitten palaverissa selitellä, että ilme ei liittynyt aiheeseen vaan ihan omia mokiani tässä tahtomattani muistelin
Tiedän tunteen. Minulle tulee se aika ajoin kun näen naapurin lapset huutelemassa pihalla kissaansa ja ihmettelemässä missä se on.
En ole raaskinut kertoa, että ajoin autolla sen yli ja heitin biojäte astiaan.
Ai saakeli kun tietäisivät =))
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sinä voinet hieman avata asiaa? Emme kerro kuin kolmellekymmenelle parhaalle kaverille.
No, se kun sinä pissasit housuusi kiusallisessa kohtaa-Joskus 12-vuotiaana kesäleirillä.
Tiedättekö sen tunteen kun muistoihin pulpahtaa ikävä tilanne, jossa paras ystävä petti lupauksensa / teki jotain ikävää ja vasta nyt tämän muistopulpahduksen aikana Tajuat MITEN se sen teki.
Voi saa**na miten ihminen voi olla hidas. Menihän siihen se 25 vuotta.
Yhh ja puistatus, todellakin tiedän. Täysin turhanpäiväistä, mutta loppua ei näy.
Elämässäni on tapahtunut niin paljon kaikkea epämiellyttävää ja noloa ettei niitä edes muista, hyvä puoli siinäkin 😄
Lapsuuden jekku viattomalle sivulliselle 30v takaa saa aikaan ai saakeli! -tuntemuksen. Edelleen.