Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet teiniäiti Anni Sinnemäestä?

Vierailija
28.02.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miks siitä pitäisi olla jotain mieltä?

Vierailija
2/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen äänestänyt häntä eduskuntaan kahdesti. nyt on jonkun muun vuoro saada ääneni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiiä, vähän tyhmä se on edelleen, ja niillähän sillä tyttärellä on enemmänkin aikuisen rooli siinä perheessä.

Vierailija
4/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin fiksun oloinen tyyppi.

Vierailija
5/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme ahti karjalais-vitsiä.

En puolustele sinnemäen puheita, mutta ymmärrän että niin voi ajatella.

Ehkä itse oisin kuitenkin tuossa tilanteessa sanonut jotain ympäripyöreää, mene tiedä.

Vierailija
6/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneella tein haun ja Anni ei ollut ensimmäinen tuloksissa, mutta lähellä kärkeä.

Vastasimme lähes samoin kysymyksiin.

Anni on fiksu nuori nainen eduskuntaan. Hänestä oli muuten juttu silloin nuorena äitinä jossain vauva lehdessä. Muistan lukeneeni jutun.

Vierailija
7/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoon äitydestä huolimatta. Oiva esimerkki siitä, että äidiksi tulo nuorena ei " pilaa" koko loppuelämää.

Vierailija
8/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En mä tiiä, vähän tyhmä se on edelleen, ja niillähän sillä tyttärellä on enemmänkin aikuisen rooli siinä perheessä.

Vierailija
9/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes Virolaisen kuoltua, että hänelle Virolainen oli jonkinlainen " satusetä" eli ei osannut ottaa niin " vanhaa" ihmistä tosissaan eikä luultavasti muistanut häntä lapsuudestaan. Itse olen syntynyt -73 ja muistan Virolaisen jo lapsuudestani hyvin. Ihmettelen, miten kansanedustaja voi sanoa kuolleeesta arvostetusta poliitikoista noin.

Vierailija
10/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniäitinä kaiketi onnistunut tehtävässään, on ilo seurata myös Siiriä Kotikadussa. Ultra Brasta en niinkään ole koskaan välittänyt, mutta mielessä on ollut äänestää Annia esim vaaleissa, koska Anni on vihreät joita myös suosin. Mulla ainakin hyvin positiivinen kuva hänestä :)

Vierailija
11/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle he kuuluvat Kekkosen tapaan lapsuuden vitsien ja arvoitusten henkilögalleriaan.

Ehkä olisi toisin, jos olisin kepulainen ja maalta.

Vierailija:

Johannes Virolaisen kuoltua, että hänelle Virolainen oli jonkinlainen " satusetä" eli ei osannut ottaa niin " vanhaa" ihmistä tosissaan eikä luultavasti muistanut häntä lapsuudestaan. Itse olen syntynyt -73 ja muistan Virolaisen jo lapsuudestani hyvin. Ihmettelen, miten kansanedustaja voi sanoa kuolleeesta arvostetusta poliitikoista noin.

Vierailija
12/12 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kepulainen enkä edes maalta mutta poliitikkojen tunnistaminen edes kasvoista ja nimistä kuuluu perussivistykseen.

Siksi ihmettelen, että Sinnemäki edes kehtaa tunnustaa tuon ajatuksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi